eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Sopot: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 233218 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie zgodnie z zapotrzebowaniem oraz parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także transport, wniesienie, rozładunek w siedzibie Zamawiającego - Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie i ubezpieczenie w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego oraz instalacja i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu rehabilitacyjnego, a także gwarancja i serwis gwarancyjny, które to świadczenie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie cenowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania techniczne i organizacyjne: PAKIET 1 - Lampa do światłoterapii typu sollux (CPV 31516000-6 Lampy podczerwieni) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Moc promiennika IR: 375 W 2. Możliwość ustawienia elektronicznie czasu trwania zabiegu 3. Regulowana płynnie moc promiennika 4. Możliwość tworzenia sekwencji - łączenia faz terapii o różnym natężeniu świecenia 5. Układ chłodzący zabezpieczający przed przegrzaniem 6. Zegar zabiegowy 7. Regulacja jasności od 10 - 100% 8. Masa do 15 kg 9. Podstawa jezdna z hamulcem 10. Siatka zabezpieczająca 11. Wysokość od 110 cm 12. Wyposażenie: 12.1. filtr czerwony 12.2. filtr niebieski 12.3. okulary dla pacjenta i operatora PAKIET 2 - Aparat do laseroterapii niskoenergetycznej z użyciem sond punktowych światła czerwonego i podczerwonego (CPV 33128000-3 Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Możliwość współpracy z aplikatorami skanującymi i sondami punktowymi 2. Regulacja mocy sond i aplikatorów 3. Tryby emisji ciągły i impulsowy 4. Trzy tryby kreślenia pola zabiegowego: elipsa, prostokąt liniowy, prostokąt równomierny 5. Automatyczne przeliczanie czasu pracy w zależności od wielkości pola zabiegowego 6. Jednostki chorobowe wybierane wg nazwy 7. 30 programów dla sondy IR 8. 20 programów dla sondy R 9. 20 programów użytkownika 10. Możliwość złożenia dwóch programów dla laserów R i IR w jeden zabieg 11. Tryby pracy sond: ciągła, impulsowa 12. Zakres częstotliwości: l-5000Hz 13. Masa do 5 kg 14. Regulacja wysokości ramienia 15. Dwa uniwersalne gniazda sond 16. Licznik czasu pracy sond laserowych 17. Wyposażenie: 17.1. Sonda punktowa R 660nm/40mW 17.2. Sonda punktowa IR 808nm/400mW 17.3. Aplikator skanujący R+IR 50mW+400mW PAKIET 3 - System pomiarowy do badań równowagi człowieka (platforma stabilometryczna) (CPV 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Możliwość oceny dynamicznych parametrów zdolności utrzymania równowagi na stabilnym podłożu, 2. Możliwość oceny poprawności wykonywanego ćwiczenia (biofeedback) 3. Możliwość oceny wychylenia środka nacisku stóp oraz tułowia 4. Możliwość wykorzystania w diagnostyce i terapii 5. Trening deficytów stabilności i równowagi, prioprocepcji 6. Możliwość archiwizacji danych stanu pacjenta oraz możliwość analizy porównawczej postępu prowadzonego procesu usprawniania (archiwizacja danych) 7. Możliwość oceny wskaźnika Romberga, 8. Możliwość oceny odchylenia tułowia w trakcie wykonywania ćwiczeń / testu 9. Możliwość oceny odchylenia środka nacisku stóp na platformę we wszystkich kierunkach 10. Element do podparcia tułowia w trakcie oceny/treningu 11. Podest z podpórkami dla pacjenta 12. Zestaw komputerowy (komputer PC, monitor, klawiatura, myszka) 13. Kompatybilna drukarka (kolorowa) 14. Oprogramowanie umożliwiające: - przeprowadzenie testów w warunkach statycznych i dynamicznych - aktualne przedstawianie parametrów uzyskiwanych w trakcie testu/ćwiczenia oraz zapis po ich zakończeniu - dowolne odwzorowywanie danych na ekranie w układzie: kartezjańskim, okręgach kwadratach z możliwością zmiany skali odwzorowania, - licencja nieograniczona w czasie 15. Możliwość graficznego przedstawienia - wizualizacja reakcji pacjenta 16. Możliwość wyznaczenia granic, w których powinien ćwiczyć pacjent 17. Baza gotowych programów i ćwiczeń dopasowana na podstawie przeprowadzonego testu 18. Możliwość tworzenia własnych programów i ćwiczeń wykorzystywanych 19. Elementy mierzące: zestaw 3 czujników odkształceń 20. Maksymalne obciążenie 210kg 21. Dokładność: ?50g 22. Kalibracja: automatyczna 23. Częstotliwość zbierania sygnału: 20Hz PAKIET 4 - Kabina na podczerwień (CPV 33158500-7 Przyrządy medyczne na podczerwień) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Kabina 1-osobowa: 1.1. komplet ścian i sufit 1.2. komplet siedzisk wykonanych z drzewa samby afrykańskiej lub równoważnych 1.3. szklane drzwi z okuciami 1.4. otwór okienny 1.5. podest podłogowy 1.6. lampa oświetleniowa z drewnianą osłoną 1.7. zegar 2. Materiał: typu jodła kanadyjska 3. Wymiary zewnętrzne: - szer. min. 120 cm - głębokość min. l m 4. Promienniki - szt. 5 po 350 W 4.1. spektrum IR 1,4-14 um ( um ) - zbliżone do słonecznego 4.2. promieniowanie IRC ( 3000nm - 1mm) + IRB ( 1400 - 3000nm )+IRA ( 780 - 1400nm) 4.3. obudowa ze stali szlachetnej 4.4. nie wymagające żadnego czasu wstępnego nagrzania 5. Sterownik 5.1. czas pracy 1-60 minut 5.2. temperatura 15-70 stopni C 5.3. maksymalne obciążenie 4,5 kW 6. Termometr 7. Głośniki 2 szt. PAKIET 5 - Wanna do masażu podwodnego biczowego (CPV 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Wymiary wewnętrzne: dł. 180 cm (min) - 185 cm (max), szer. 80 cm (min) - 85 cm (max) 2. Podstawa stalowa 3. Regulowana wysokość nóżek 4. Wykonana z tworzywa akrylowego bez szwów 5. Kolor korpusu: niebieski 6. Wyposażona w instalacje do masażu ciśnieniowego ręcznego podwodnego z możliwością dodawania powietrza do strumienia masującego (masaż perełkowy) 7. Bateria do napełniania wanny 8. Bateria prysznicowa z wężem 9. Manometr i termometr 10. Zawór regulacyjny ciśnienia wody do masażu 11. Uchwyty boczne na ścianach wanny 12. Podgłówek 13. Wąż wysokociśnieniowy do masażu i min. 4 dysze o różnych średnicach 14. Wbudowany agregat pompy 15. Wbudowany zawór umożliwiający dodawanie powietrza do strumienia wody 16. Zabezpieczenie umożliwiające uruchomienie pompy przed napełnieniem wanny 17. Zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho 18. Instalacja wodna wanny z rur miedzianych i tworzywa sztucznego 19. Ciśnienie masażu do 5 - 6 barów 20. Pojemność wanny robocza - 350 L (min) - 400 L (max) PAKIET 6 - Zestaw do korekcji wad postawy (CPV 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Zestaw przeznaczony do ćwiczeń korekcyjnych oraz profilaktycznych 2. Możliwość wykonywania wielu ćwiczeń jednocześnie przez różnych użytkowników 3. Możliwość dostosowania każdego stanowiska do wzrostu ćwiczącego 4. Możliwość stosowania zestawu w pomieszczeniach do 50 m2 5. Minimalne wymagania co do zawartości zestawu: 5.1. Drabinka umożliwiająca mocowanie urządzeń 5.2. Wspornik korekcyjny ze stabilizatorem nóg 5.3. Ławeczka skośna z ruchomym blatem do ćwiczenia mięśni grzbietu i obręczy barkowej 5.4. Podwójny drążek do zwisów i odporów z podkładką korekcyjną 5.5. Urządzenie do ćwiczeń korekcyjno - oddechowych z podkładką pod kolana 5.6. Wspornik korekcyjny do ćwiczeń antygrawitacyjnych antygrawitacyjnych mięśni obręczy barkowej z podpórką kończyn dolnych 5.7. Elongator, urządzenie do monitorowanych ćwiczeń elongacyjnych 5.8. Przyrząd do ćwiczeń korekcyjno - oddechowych 5.9. Twister 5.10. Urządzenie do ćwiczeń elongacyjno - antygrawitacyjnych antygrawitacyjnych sygnalizatorem detekcji 5.11. Wspornik kończyn dolnych 5.12. Taboret korekcyjny 5.13. Drążki pionowe do ćwiczeń korekcyjno-oddechowych z siedziskiem do ćwiczeń 5.14. Urządzenie do monitorowanych ćwiczeń kifotyzujących i derotacyjnych oraz ćwiczeń korekcyjno - oddechowych z podkładką pod kolana 5.15 Rama korekcyjna ułatwiająca przestrzenną orientację położenia różnych części ciała, sprzęt do monitorowania układu całego ciała 5.16. Przyrząd do korekcji układu łopatek z taśmami 5.17 Urządzenie do ćwiczeń rotacyjnych górnej części tułowia z taboretem korekcyjnym 5.18 Ławka korekcyjna z wspornikami PAKIET 7 - Urządzenie do rehabilitacji kończyny dolnej i górnej z oporem elastycznym (CPV 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Długość: 104 cm (plus/minus 10 cm) 2. Szerokość: 30 cm (plus/minus 10 cm) 3. Wysokość: 19 cm (plus/minus 5 cm) 4. Wysokość z uniesioną platformą: 45 cm (plus/minus 10 cm) 5. Maksymalne obciążenie: 30 kg 6. Waga maksymalna: do 14 kg 7. Regulacja stopnia trudności ćwiczeń (6 poziomów oporu odpowiadających zakresowi od 0 do 30 kg) 8. Możliwość wykonywania ćwiczeń w pozycji leżącej, siedzącej i stojącej 9. Pasy do przymocowania urządzenia do łóżka lub stołu 10. Gumowe stopki gwarantujące stabilne ustawienie na podłożu 11. Regulacja kąta platformy 3. Zamawiający wymaga udzielenia następujących minimalnych gwarancji na sprzęt od daty zainstalowania sprzętu: PAKIET 1 - 12 miesięcy PAKIET 2 - 12 miesięcy PAKIET 3 - 12 miesięcy PAKIET 4 - 5 lat za wyjątkiem promienników i sterownika, dla których minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesiące PAKIET 5 - 24 miesiące PAKIET 6 - 12 miesięcy PAKIET 7 - 12 miesięcy, a także zagwarantowania czasu reakcji na zgłoszenie usterki i naprawy urządzenia - 3 dni od telefonicznego lub faksowego zgłoszenia oraz zapewnienia, że trzy naprawy gwarancyjne tego samego podzespołu kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy - równoważny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.60.00 - Lampy podczerwieni 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zamawiający ustala następujący sposób oceny w/w warunków udziału w postępowaniu: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt I lit.a i d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt 1 i 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt 3 Informacji o oświadczeniach i dokumentach , c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt 4 Informacji o oświadczeniach i dokumentach;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 3. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 4. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 5. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytku medycznego - dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe - dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu - jest bezwzględnie wymagany jako załącznik do oferty. 6. Opis produktu - Folder producenta w języku polskim 7. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 8. wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Arkusza informacji technicznej - stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ- stosownie do składanej oferty częściowej 9. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ- stosownie do składanej oferty częściowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.ZASADY OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdz.IV SIWZ według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1.3 O wykluczeniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego wykluczył, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.4 Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 1.5 Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV złożona oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy. 2.ODRZUCENIE OFERTY: 2.1 Zamawiający odrzuci ofertę , jeżeli: a/ jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych ; b/ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c/ złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d/ zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e/ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f/ zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny; g/ Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h/ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2.2 O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 3.3. Forma prawna , jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu.Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - Lampa do światłoterapii typu sollux (CPV 31516000-6 Lampy podczerwieni) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Moc promiennika IR: 375 W 2. Możliwość ustawienia elektronicznie czasu trwania zabiegu 3. Regulowana płynnie moc promiennika 4. Możliwość tworzenia sekwencji - łączenia faz terapii o różnym natężeniu świecenia 5. Układ chłodzący zabezpieczający przed przegrzaniem 6. Zegar zabiegowy 7. Regulacja jasności od 10 - 100% 8. Masa do 15 kg 9. Podstawa jezdna z hamulcem 10. Siatka zabezpieczająca 11. Wysokość od 110 cm 12. Wyposażenie: 12.1. filtr czerwony 12.2. filtr niebieski 12.3. okulary dla pacjenta i operatora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.60.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 - Aparat do laseroterapii niskoenergetycznej z użyciem sond punktowych światła czerwonego i podczerwonego (CPV 33128000-3 Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Możliwość współpracy z aplikatorami skanującymi i sondami punktowymi 2. Regulacja mocy sond i aplikatorów 3. Tryby emisji ciągły i impulsowy 4. Trzy tryby kreślenia pola zabiegowego: elipsa, prostokąt liniowy, prostokąt równomierny 5. Automatyczne przeliczanie czasu pracy w zależności od wielkości pola zabiegowego 6. Jednostki chorobowe wybierane wg nazwy 7. 30 programów dla sondy IR 8. 20 programów dla sondy R 9. 20 programów użytkownika 10. Możliwość złożenia dwóch programów dla laserów R i IR w jeden zabieg 11. Tryby pracy sond: ciągła, impulsowa 12. Zakres częstotliwości: l-5000Hz 13. Masa do 5 kg 14. Regulacja wysokości ramienia 15. Dwa uniwersalne gniazda sond 16. Licznik czasu pracy sond laserowych 17. Wyposażenie: 17.1. Sonda punktowa R 660nm/40mW 17.2. Sonda punktowa IR 808nm/400mW 17.3. Aplikator skanujący R+IR 50mW+400mW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3 - System pomiarowy do badań równowagi człowieka (platforma stabilometryczna) (CPV 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Możliwość oceny dynamicznych parametrów zdolności utrzymania równowagi na stabilnym podłożu, 2. Możliwość oceny poprawności wykonywanego ćwiczenia (biofeedback) 3. Możliwość oceny wychylenia środka nacisku stóp oraz tułowia 4. Możliwość wykorzystania w diagnostyce i terapii 5. Trening deficytów stabilności i równowagi, prioprocepcji 6. Możliwość archiwizacji danych stanu pacjenta oraz możliwość analizy porównawczej postępu prowadzonego procesu usprawniania (archiwizacja danych) 7. Możliwość oceny wskaźnika Romberga, 8. Możliwość oceny odchylenia tułowia w trakcie wykonywania ćwiczeń / testu 9. Możliwość oceny odchylenia środka nacisku stóp na platformę we wszystkich kierunkach 10. Element do podparcia tułowia w trakcie oceny/treningu 11. Podest z podpórkami dla pacjenta 12. Zestaw komputerowy (komputer PC, monitor, klawiatura, myszka) 13. Kompatybilna drukarka (kolorowa) 14. Oprogramowanie umożliwiające: - przeprowadzenie testów w warunkach statycznych i dynamicznych - aktualne przedstawianie parametrów uzyskiwanych w trakcie testu/ćwiczenia oraz zapis po ich zakończeniu - dowolne odwzorowywanie danych na ekranie w układzie: kartezjańskim, okręgach kwadratach z możliwością zmiany skali odwzorowania, - licencja nieograniczona w czasie 15. Możliwość graficznego przedstawienia - wizualizacja reakcji pacjenta 16. Możliwość wyznaczenia granic, w których powinien ćwiczyć pacjent 17. Baza gotowych programów i ćwiczeń dopasowana na podstawie przeprowadzonego testu 18. Możliwość tworzenia własnych programów i ćwiczeń wykorzystywanych 19. Elementy mierzące: zestaw 3 czujników odkształceń 20. Maksymalne obciążenie 210kg 21. Dokładność: ?50g 22. Kalibracja: automatyczna 23. Częstotliwość zbierania sygnału: 20Hz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 - Kabina na podczerwień (CPV 33158500-7 Przyrządy medyczne na podczerwień) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Kabina 1-osobowa: 1.1. komplet ścian i sufit 1.2. komplet siedzisk wykonanych z drzewa samby afrykańskiej lub równoważnych 1.3. szklane drzwi z okuciami 1.4. otwór okienny 1.5. podest podłogowy 1.6. lampa oświetleniowa z drewnianą osłoną 1.7. zegar 2. Materiał: typu jodła kanadyjska 3. Wymiary zewnętrzne: - szer. min. 120 cm - głębokość min. l m 4. Promienniki - szt. 5 po 350 W 4.1. spektrum IR 1,4-14 um ( um ) - zbliżone do słonecznego 4.2. promieniowanie IRC ( 3000nm - 1mm) + IRB ( 1400 - 3000nm )+IRA ( 780 - 1400nm) 4.3. obudowa ze stali szlachetnej 4.4. nie wymagające żadnego czasu wstępnego nagrzania 5. Sterownik 5.1. czas pracy 1-60 minut 5.2. temperatura 15-70 stopni C 5.3. maksymalne obciążenie 4,5 kW 6. Termometr 7. Głośniki 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.85.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5 - Wanna do masażu podwodnego biczowego (CPV 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Wymiary wewnętrzne: dł. 180 cm (min) - 185 cm (max), szer. 80 cm (min) - 85 cm (max) 2. Podstawa stalowa 3. Regulowana wysokość nóżek 4. Wykonana z tworzywa akrylowego bez szwów 5. Kolor korpusu: niebieski 6. Wyposażona w instalacje do masażu ciśnieniowego ręcznego podwodnego z możliwością dodawania powietrza do strumienia masującego (masaż perełkowy) 7. Bateria do napełniania wanny 8. Bateria prysznicowa z wężem 9. Manometr i termometr 10. Zawór regulacyjny ciśnienia wody do masażu 11. Uchwyty boczne na ścianach wanny 12. Podgłówek 13. Wąż wysokociśnieniowy do masażu i min. 4 dysze o różnych średnicach 14. Wbudowany agregat pompy 15. Wbudowany zawór umożliwiający dodawanie powietrza do strumienia wody 16. Zabezpieczenie umożliwiające uruchomienie pompy przed napełnieniem wanny 17. Zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho 18. Instalacja wodna wanny z rur miedzianych i tworzywa sztucznego 19. Ciśnienie masażu do 5 - 6 barów 20. Pojemność wanny robocza - 350 L (min) - 400 L (max).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6 - Zestaw do korekcji wad postawy (CPV 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Zestaw przeznaczony do ćwiczeń korekcyjnych oraz profilaktycznych 2. Możliwość wykonywania wielu ćwiczeń jednocześnie przez różnych użytkowników 3. Możliwość dostosowania każdego stanowiska do wzrostu ćwiczącego 4. Możliwość stosowania zestawu w pomieszczeniach do 50 m2 5. Minimalne wymagania co do zawartości zestawu: 5.1. Drabinka umożliwiająca mocowanie urządzeń 5.2. Wspornik korekcyjny ze stabilizatorem nóg 5.3. Ławeczka skośna z ruchomym blatem do ćwiczenia mięśni grzbietu i obręczy barkowej 5.4. Podwójny drążek do zwisów i odporów z podkładką korekcyjną 5.5. Urządzenie do ćwiczeń korekcyjno - oddechowych z podkładką pod kolana 5.6. Wspornik korekcyjny do ćwiczeń antygrawitacyjnych antygrawitacyjnych mięśni obręczy barkowej z podpórką kończyn dolnych 5.7. Elongator, urządzenie do monitorowanych ćwiczeń elongacyjnych 5.8. Przyrząd do ćwiczeń korekcyjno - oddechowych 5.9. Twister 5.10. Urządzenie do ćwiczeń elongacyjno - antygrawitacyjnych antygrawitacyjnych sygnalizatorem detekcji 5.11. Wspornik kończyn dolnych 5.12. Taboret korekcyjny 5.13. Drążki pionowe do ćwiczeń korekcyjno-oddechowych z siedziskiem do ćwiczeń 5.14. Urządzenie do monitorowanych ćwiczeń kifotyzujących i derotacyjnych oraz ćwiczeń korekcyjno - oddechowych z podkładką pod kolana 5.15 Rama korekcyjna ułatwiająca przestrzenną orientację położenia różnych części ciała, sprzęt do monitorowania układu całego ciała 5.16. Przyrząd do korekcji układu łopatek z taśmami 5.17 Urządzenie do ćwiczeń rotacyjnych górnej części tułowia z taboretem korekcyjnym 5.18 Ławka korekcyjna z wspornikami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 7 - Urządzenie do rehabilitacji kończyny dolnej i górnej z oporem elastycznym (CPV 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii) Opis oraz minimalne wymagania techniczne: 1. Długość: 104 cm (plus/minus 10 cm) 2. Szerokość: 30 cm (plus/minus 10 cm) 3. Wysokość: 19 cm (plus/minus 5 cm) 4. Wysokość z uniesioną platformą: 45 cm (plus/minus 10 cm) 5. Maksymalne obciążenie: 30 kg 6. Waga maksymalna: do 14 kg 7. Regulacja stopnia trudności ćwiczeń (6 poziomów oporu odpowiadających zakresowi od 0 do 30 kg) 8. Możliwość wykonywania ćwiczeń w pozycji leżącej, siedzącej i stojącej 9. Pasy do przymocowania urządzenia do łóżka lub stołu 10. Gumowe stopki gwarantujące stabilne ustawienie na podłożu 11. Regulacja kąta platformy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.