eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi w roku akademickim 2011_2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Łódź: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi w roku akademickim 2011_2012.
Numer ogłoszenia: 233197 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi w roku akademickim 2011_2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego przewidzianych w programie studiów dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w roku akademickim 2011_2012. 2. Zajęcia z wychowania fizycznego prowadzone będą w wymiarze 60 -ciu godzin dydaktycznych przypadających na jednego studenta w roku akademickim 2011_2012. (godzina dydaktyczna wynosi 45 min.). 3. Zamawiający przewiduje 311 studentów w roku akademickim 2011_2012. 4. Zajęcia z wychowania fizycznego prowadzone będą w obiektach sportowych, którymi dysponuje Wykonawca przy użyciu sprzętu sportowego i za pomocą kadry dydaktycznej, którą dysponuje Wykonawca. 5. Zajęcia z wychowania fizycznego obejmować będą działania podejmowane dla zapewnienia rozwoju psychofizycznego, wychowania, doskonalenia uzdolnień i sprawności fizycznej studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Podczas zajęć prowadzone będą różne formy rekreacji ruchowej i aktywnego wypoczynku rekreacyjno-sportowego. Do dyscyplin sportowych, możliwych do zrealizowania na zajęciach z wychowania fizycznego zalicza się co najemnej: - piłkę siatkową, - piłkę koszykową, - piłka nożna halowa, - siłownię, - aerobik, - joga, - aqua-aerobik, - pływanie. 6. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po dwie godziny dydaktyczne łącznie (90 min.). 7. Student w roku akademickim 2011_2012 zobowiązany jest do wyboru jednego rodzaju zajęć proponowanych przez Wykonawcę. Ewentualna zmiana dyscypliny możliwa będzie tylko po zakończonym semestrze. 8. Wykonawca zobowiązany będzie opracować plan zajęć w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość uczestniczenia studentów Zamawiającego w innych zajęciach realizowanych przez Wykonawcę. 10. Zajęcia z wychowania fizycznego są przedmiotem obowiązkowym zaliczanym semestralnie. Wykonawca, po każdym semestrze, zobowiązany będzie dokonać wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak karta okresowych osiągnięć studenta oraz protokół zaliczeń). 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia przedmiotu zwolnieniem lekarskim na podstawie pisemnego orzeczenia lekarza specjalisty. 12. Student z dysfunkcjami (wady postawy, wady wzroku, przewlekłe kontuzje itp.) znając swój stan zdrowia (po konsultacji z lekarzem) powinien móc wybrać zajęcia odpowiadające jego stanowi zdrowia. 13. Student ma prawo do przepisania oceny z przedmiotu w przypadku podjęcia studiów na drugim kierunku lub powtarzania semestru. 14. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić, do współpracy z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, koordynatora, do obowiązków którego należeć będzie min. opracowanie szczegółowego zakresu oraz planu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego, w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego, nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, organizacja na początku roku akademickiego 2011/2012 spotkania organizacyjnego dla studentów na terenie siedziby Zamawiającego. 15. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1. przygotować i przeprowadzić zajęcia dydaktyczne z wychowania fizycznego w obiektach sportowych, którymi dysponuje Wykonawca przy użyciu sprzętu sportowego i za pomocą kadry dydaktycznej, którą dysponuje Wykonawca. 2. prowadzić zajęcia w wymiarze czasowym oraz liczbie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z planem zajęć opracowanym przez Wykonawcę w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 3. przeprowadzić zajęcia z wychowania fizycznego w wymiarze 60-ciu godzin dydaktycznych przypadających na jednego studenta w roku akademickim 2011_2012. (godzina dydaktyczna wynosi 45 min.) dla 311 studentów w roku akademickim 2011_2012. 4. dokonać wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak karta okresowych osiągnięć studenta oraz protokół zaliczeń). 5. zapewnić, do współpracy z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, koordynatora, do obowiązków którego należeć będzie min. opracowanie szczegółowego zakresu oraz planu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego, w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego, nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, organizacja na początku roku akademickiego 2011_2012 spotkania organizacyjnego dla studentów na terenie siedziby Zamawiającego. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty konieczne do wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności koszty udostępnienia sal sportowych, pływalni i sprzętu sportowego, wynagrodzenie koordynatora oraz kadry dydaktycznej prowadzącej zajęcia, koszty związane z dokonaniem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych a także wszystkie inne koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, 4) konieczności zmiany koordynatora, o których mowa pkt. 2 ust 14. w siwz. 5) Zmian podyktowanych okolicznościami, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizacje przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodzpl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, w pok. 41, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.