eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstających w stołówce żołnierskiej na terenie JW. 2744.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Giżycko: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstających w stołówce żołnierskiej na terenie JW. 2744.
Numer ogłoszenia: 233196 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2744, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 429-46-31, fax 0-87 429-46-41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jw2744.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstających w stołówce żołnierskiej na terenie JW. 2744..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych w ilości 85 000 kg (w skali miesiąca ok. 7 083 kg a dziennie ok. 236 kg) zgodnie z poniższym wykazem. Odpady pokonsumpcyjne (kod 20 01 08) kategoria III (art. 3 ust. 1 lit. l rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi- Dz. Urz. WE L 273 z 10.10.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 37, str. 92). A. W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów własnym środkiem transportu oraz dodatkowo zapewni (użyczając zamawiającemu) odpowiednie pojemniki na ich przechowywanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia oraz posiadać uchwyty (wgłębienia) umożliwiające wstawianie ich do urządzeń chłodniczych. B. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą: a) zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu; b) być utrzymywane w czystości; c) być czyste i suche przed użyciem. C. Pojemniki muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. D. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów pokonsumpcyjnych od zamawiającego trzy razy w tygodniu w godzinach 800 - 1500, w przypadku zapewnienia chłodziarek odbiór dwa razy w tygodniu . Chłodziarka winna spełniać następujące warunki (wyszczególnienie): - możliwość przechowywania minimum dziesięciu pojemników z odpadami, - łatwość załadunku i rozładunku z lodówki. Wykonawca w ofercie powinien dołączyć zdjęcie (rysunek) pojemników do przechowywania odpadów oraz urządzenia chłodniczego. E. Przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów. F. Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ust. z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach -Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628; z 2003r nr 116, poz. 1208; Ust. z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska- Dz. U. z 2001r. nr 62, poz. 627 z późn. zm. etc.) - załącznik nr 5. Wynagrodzenie płatne będzie miesięcznie z dołu za rzeczywiście odebrane odpady pokonsumpcyjne w danym miesiącu na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktur przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunków określonych niniejszą specyfikacją. 2. Złożenie wszystkich niezbędnych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. V niniejszej specyfikacji. 3.Posiadanie odpowiedniego doświadczenie w realizacji zamówień. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów oraz oświadczeń lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np.: nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania, a oferta złożona przez dostawcę wykluczonego z postępowania nie będzie rozpatrywana. Kryterium: 100% Cena brutto Maksymalną liczbę punktów 100 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za usługę odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych (Cena), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem: P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Cenę P=CN:COBx100 gdzie: CN - najniższa zaoferowana Cena, COB - Cena zaoferowana w ofercie badanej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli przedsiębiorca jest zarejestrowany w tym rejestrze lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). W przypadku spółek cywilnych również odpis umowy pomiędzy właścicielami spółki cywilnej. 2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne dokumenty (w formie zezwolenia, zaświadczenia, decyzji administracyjnej wydane przez uprawniony organ) potwierdzające uprawnienia do odbioru i utylizacji odpadów kategorii III oraz weterynaryjną klasyfikację i numer, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1774/2002 z dnia 3 października 2002 r. ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi oraz wydane na podstawie art. 26-32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na odbiór i transport winien przedstawić umowę na odbiór odpadów przez specjalistyczne firmy, które prowadzą działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów oraz kopię zezwolenia wydanego przez właściwy urząd dla firmy na unieszkodliwienie bądź odzysk odpadów. Lista wymaganych oświadczeń : 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2.Oświadczenie w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2; 3.Oświadczenie w świetle art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3; 4.Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4; 5.Oświadczenie - załącznik 5;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jw2744.com/przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2744 ul Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynku sztabu pok. nr, 7 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko od godz. 8.00 do godz. 11.00, -faksem, -telefonicznie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 12:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 2744 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko ( budynek sztabu, kancelaria jawna pok.109).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.