eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Remont oznakowania pionowego ulic w 2012 będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy zamówienie uzupełniające. Postępowanie znak OO.271.28.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Iława: Remont oznakowania pionowego ulic w 2012 będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy zamówienie uzupełniające. Postępowanie znak OO.271.28.2012
Numer ogłoszenia: 233071 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31 , strona internetowa www.bip.umilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oznakowania pionowego ulic w 2012 będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy zamówienie uzupełniające. Postępowanie znak OO.271.28.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont oznakowania pionowego oraz wbudowanie nowych oznakowań pionowych ulic Iławy będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy oraz oznakowań z nazwami ulic na terenie Miasta Iławy w 2012 roku według podanego zasięgu i wyszczególnionego zakresu zadań: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), SIWZ, tabeli elementów rozliczeniowych - załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz we wzorze umowy wraz załącznikami. 3. Tarcze znaków drogowych odblaskowe muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220. poz.2181) 4. Demontowane tarcze znaków, słupki, rozebrane fundamenty itd. Wykonawca przetransportuje na składowisko materiałów rozbiórkowych przy ul. Komunalnej w Iławie (Zamawiający nie posiada miejsca na składanie zniszczonego i wyeksploatowanego oznakowania). Ww. transport uwzględnia załadunek i rozładunek elementów oznakowania w miejscu docelowym i musi być ujęty w cenie zaoferowanej przez Wykonawcę. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45233290-8, 50232200-2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z treścią art. 67 ust.1 pkt.6) ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Oznacza to, że przy udzielaniu takich zamówień muszą jednak łącznie wystąpić następujące okoliczności: 1) od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły więcej niż 3 lata;- zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w dniu 12.04.2012r. umową nr BU. 7031.1.24.2012 tym samym ustawowa przesłanka została spełniona, 2) zamówienia uzupełniające stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 29.303,13 zł. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 5.726,30 zł netto co stanowi 19,54% wartości zamówienia podstawowego. W związku z tym ustawowa przesłanka została wypełniona. 3) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 4) Zamówienie uzupełniające powinno dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ sporządzenie dla zamówienia podstawowego - Przedmiotem zamówienia podstawowego był - remont oznakowania pionowego oraz wbudowanie nowych oznakowań pionowych ulic Iławy będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy. Na przedmiot zamówienia uzupełniającego składa się - remont oznakowania pionowego oraz wbudowanie nowych oznakowań pionowych ulic Iławy będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy- zamówienie uzupełniające. W związku z powyższym zamawiający spełnił wymaganą przesłankę gdyż zamówienie uzupełniające dotyczy powtórzenia tego samego przedmiotu zamówienia i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego 5) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego - zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 62063-2012 z dnia 16.03.2012 przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w sekcji II.1.4) pkt.2) dla części drugiej oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w §XXI. Zamówienia uzupełniające, informując wykonawców, że na Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla części 2 Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: 1) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, polegających na wykonywaniu tych samych czynności określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy (tabeli elementów rozliczeniowych) m.in. 1.1) Wbudowanie nowych znaków drogowych w tym: a) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych, o pow. 0,3 m2. b) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 76,1 mm. c) Przymocowanie drogowskazów jednoramiennych z nazwami ulic. d) Przyklejanie folii typu I do istniejących tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych 1.2) Remont konserwacja i wymiana oznakowania pionowego. a) Rozebranie słupków do znaków - wykopanie. b) Prostowanie słupków rurowych do znaków. c) Montaż wyremontowanych słupków z rur stalowych. d) Wykonanie objemek do montażu na słupach energetycznych oświetleniowych. e) Zdjęcie tablic znaków drogowych. f) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych. (Znaki z odzysku). g) Zdejmowanie drogowskazów jednoramiennych. h) Przymocowanie drogowskazów jednoramiennych. (Znaki z odzysku). i) Dokręcenie i wyprostowanie do słupka drogowskazów jednoramiennych. j) Dokręcenie do słupka znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych. k) Rozebranie poręczy ochronnych łańcuchowych. l) Poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze na słupkach. Remont i malowanie. m) Wymiana słupków w poręczach z malowaniem. n) Mycie oznakowania pionowego. o) Przegląd oznakowań pionowych. 2) wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowym 6) udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. Reasumując zamawiający wypełnił wszystkie przesłanki przewidziane w art. 67 ust.1 pkt.6) ustawy pzp do udzielenia zamówienia uzupełniającego na remont oznakowania pionowego ulic w 2012 będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy zamówienie uzupełniające

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o.,, ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.