eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.Remont sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Świebodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Świebodzinie
Numer ogłoszenia: 232983 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207267 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Świebodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Świebodzinie Powierzchnia użytkowa sali gimnastycznej z zapleczem to ok. 508,8m2, Kubatura pomieszczeń ok. 2676,3 m3 Dofinansowanie zadania inwestycyjnego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystki. 2. Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Świebodzinie, obejmuje wykonanie m.in.: - Remontu Sali gimnastycznej, szatni, pokoju nauczycielskiego, korytarzy i magazynu, - Wymiana nawierzchni podłóg , w tym nawierzchni sportowej Sali gimnastycznej, - Malowanie z licowaniem ścian płytkami, - Dostawa i montaż kabin natryskowych, - Wymiana stolarki drzwiowej i naświetli, - Wykonanie systemu wentylacji mechanicznej, wywiewnej zaplecza Sali gimnastycznej, - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania , ciepłej i zimnej wody, instalacji sanitarnej, - Wymiana instalacji elektrycznej, - Wymiana osprzętu sportowego (tablice do koszykówki, słupki z siatką do piłki siatkowej, bramki do piłki ręcznej ), -wyposażenie Sali w drabinki, -Wyposażenie szatni w ławki z wieszakami . 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Biuro Projektów Budowlanych Aneta Wojewódka ze Świebodzina, zgłoszeniem robót z dnia 24.02.2014r.,przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralna część SIWZ, 4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: a) wywiezienia materiałów rozbiórkowych z terenu budowy-jeżeli zajdzie taka potrzeba-w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów- dot. tej części materiałów , które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz poniesienie kosztów poboru wody i energii, e)koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, f) koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), g) koszty zabezpieczenia terenu budowy. h) koszty zakupu i dostawy materiałów, i) koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 100 000zł, 5. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 10 grudnia 2014r. do wykonania robót budowlanych na zadaniu (zaplecze Sali gimnastycznej) zakończonych w tym terminie odbiorem częściowym o wartości brutto 20 tys. zł ( roboty na Sali gimnastycznej i korytarzu Wykonawca będzie mógł rozpocząć w miesiącu czerwcu 2015r.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy Jan Janik, ul. Wolsztyńska 23, 66-110 Babimost, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243864,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 435736,57

  • Oferta z najniższą ceną: 435736,57 / Oferta z najwyższą ceną: 731010,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.