eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Funkcjonalny podział budynku Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie - budowa biblioteki i czytelni w patio budynku współużytkowanego przez I LO i MPPP w Gnieźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Gniezno: Funkcjonalny podział budynku Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie - budowa biblioteki i czytelni w patio budynku współużytkowanego przez I LO i MPPP w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 232909 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200057 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Funkcjonalny podział budynku Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie - budowa biblioteki i czytelni w patio budynku współużytkowanego przez I LO i MPPP w Gnieźnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego oraz roboty budowlane polegające na funkcjonalnym podziale budynku Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie - budowa biblioteki i czytelni w patio budynku współużytkowanego przez I LO i MPPP w Gnieźnie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został opisany w opracowaniu: Koncepcja funkcjonalnego podziału budynku Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - faza projektowa: 1) opracowanie ekspertyzy technicznej budynku Muzeum Początków Państwa Polskiego zgodnie z § 206 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 nr 75, poz. 690 ze zm.); 2) opracowanie projektu rozbiórek; 3) opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz koncepcji funkcjonalnego podziału budynku Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego; 4) przedłożenie opracowanego projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 5) uzyskanie przewidzianych prawem uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń; 6) opracowanie Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ; 3) opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót w warunkach użytkowanego obiektu; 4) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych im porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń; 5) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty; 6) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie terenu, przebudowa ciągów komunikacyjnych, uzupełnienie terenów zielonych; 7) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania; 2) współpraca z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKOB WEGNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (dawniej Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Budownictwa WEGNER - Sp.j.), Rudki 10, 62-240 Trzemeszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 876508,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1030000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1030000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1177373,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.