Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Dębica: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność
Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
Numer ogłoszenia: 232885 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca : 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w następujących przypadkach: a) wstrzymania robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy, b) wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art.67 ust.1 pkt.5 litera b)ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w pkt.2) c) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych tj. : - temperatury otoczenia poniżej - 5 ° C utrzymującej się przez minimum 7 dni, - ciągłych opadów, trwających minimum 3 dni ,przekraczających średnie opady na danym terenie . e) wystąpienia osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, dotyczy również wystąpienia innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, 2) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku : a) zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) Innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, b) zmiany nazwy zadania, 4) Warunkiem dokonania zmian określonych w ust.2 pkt.1 jest wpływ ich przyczyn, na dochowanie terminu wykonania robót. 3. Możliwa jest zmiana umowy dotycząca powołania kierownika robót budowlanych (§ 7 ust.3 umowy) oraz ustanowienia przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego (§ 7 ust.1 umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - pokój 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część 1 : rowy na działkach nr ewid. 21-2, 265, 284, 339, 970, 544, 15,48-1, 1548-2, 1548-3, 1548-4, 2591, 2996, 3021, 3069, w miejscowości Pustków - o łącznej długości 9 650,00 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w miejscowości Pustków - o łącznej długości 9 650,00 m . Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część 2 : - rowy na działkach nr ewid. 1627-3, 1627-6, 1627-9, w m. Kędzierz, - rowy na działkach nr ewid. 45-6, 45-7, 877-3, w m. Nagawczyna, - rowy na działkach nr ewid. 1197, 2217, 1199, 1198, 1011, 1201, w m. Paszczyna, o łącznej długości 4 150,00 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w miejscowościach: Kędzierz, Nagawczyna, Paszczyna o łącznej długości 4 150,00 m . Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część 3 : - rowy na działkach nr ewid. 2250, 2336, 2422-2, 2424-2, 2292-2, 2335-2, 2261, 2552, 2554, w miejscowości Kochanówka, o łącznej długości 5 500,00 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w miejscowości Kochanówka, o łącznej długości 5 500,00 m . Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Przebudowa i modernizacja Bloku Porodowego w Szpitalu Powiatowym w Dębicy.Przebudowa pomieszczeń szpitala na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Przebudowa i modernizacja Bloku Porodowego w Szpitalu Powiatowym wDębicy i Przebudowa pomieszczeń szpitala na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Zespole Opieki Zdrowotnej wDębicy
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa ulic na osiedlu za nadleśnictwem"
- Przebudowa i modernizacja Szpitala Powiatowego w Dębicy
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Remont pomieszczeń sypialń i korytarza pawilonu nr 1 oraz schodów zewnętrznych, budynku gospodarczego, nawierzchni chodnika w Domu Pomocy Społecznej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Wykonanie robót utrzymaniowych na Zbiorniku Wodnym i Elektrowni Wodnej w Klimkówce
- Roboty utrzymaniowe cieków i wałów będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice na obszarze działania NW Bielsko Biała z podziałem na części
- Regulacja koryta cieku Krasna w km 0+700-3+060 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn w zakresie km 0+700-0+750, 0+800-1+694, 2+040-2+080, 2+145-2+210, 2+435-2+535, 2+680-2+810, 2+844-3+060" .....
- Wykonanie prac konserwacyjnych zbiornika wodnego Cedzyna
- "Naprawa muru oporowego rzeki Bóbr w miejscowości Błażkowa, gm. Lubawka (nakaz budowlany )"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.