eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytnica › Modernizacja i wyposażenie boiska sportowego w miejscowości Bytnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Bytnica: Modernizacja i wyposażenie boiska sportowego w miejscowości Bytnica
Numer ogłoszenia: 232622 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytnica , Bytnica 52, 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 0-68 3915796, faks 0-68 3915888.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wyposażenie boiska sportowego w miejscowości Bytnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projektowane rozwiązania dotyczące nawierzchni boiska Ponieważ istniejącą nawierzchnią boiska jest nawierzchnia asfaltowa, projektuje się ułożenie modułowej nawierzchni polipropylenowej VersaCourt, w kolorze zielono czerwonym. Nawierzchnia boiska jest równa, bez ubytków w dobrym stanie. Wymiary boiska poliuretanowego 29,0x12,0m powierzchnia 348,0m2. Należy oznakować kolorowymi liniami (zgodnie ze schematem) - mini boisko do piłki ręcznej, - boisko do siatkówki, - dwa boiska pojedyncze do koszykówki, 2. Wyposażenie boiska : 1) dwie bramki do piłki ręcznej wraz z siatkami - szerokość 3,00 m, wysokość 2,00 m, słupki bramkowe i poprzeczka koloru białego, słupki z rur stalowych o średnicy 108 mm osadzone w tulejach montażowych, (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa), 2) zestaw do koszykówki - 2 szt, z prostokątną tablicą, statyw kosza z rur stalowych o średnicy 114,3x4 mm osadzone w tulejach montażowych, (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa), z wysięgnikiem min. 1,5m. 3) słupki do piłki siatkowej (demontowane z siatką i napinaczem kołowrotkowym) - 1 kpl (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa), W celu dojścia do płyty boiska projektuje się chodnik z kostki betonowej brukowej gr.6cm szerokości 1,20m, na odcinku od istniejącej jezdni do boiska. 4. Odwodnienie boiska: Ponieważ podłoże asfaltowe nie gwarantuje chłonności, w tej sytuacji boisko wielofunkcyjne będzie odwodniane powierzchniowo. Należy zastosować w tym celu obniżyć istniejące obrzeże wzdłuż krótszego boku boiska aby umożliwić swobodny spływ wody z boiska na działkę. 3. Charakterystyka nawierzchni WersaCourt Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowo-gumowa modułowa. Rozmiar modułu - 27 cm x 27 cm, 1,9 cm grubości. Materiał - specjalistyczna mieszanka kopolimeru polipropylenowego odpornego na uderzenia. Dodatek absorberu UV oraz antyutleniaczy zapewnia ochronę przed utratą koloru, degradacją i utlenianiem tworzywa sztucznego. Płytki posiadają także dodatki antystatyczne redukujące nagromadzenie ładunków elektrostatycznych na użytkownikach boisk. Tekstura powierzchni - specjalnie zaprojektowana otwarta siatka zapewniająca wysoką przyczepność w każdych warunkach. Mechanizm blokujący - system blokujący płyt umożliwia rozszerzanie i kurczenie się na skutek działania ciepła chroniąc jednocześnie przed odkształceniami powierzchni. Podłoże jest typu Lateral Forgiveness (z amortyzacją boczną) Konstrukcja nośna - każda płyta jest umieszczana na 155 elementach poprzecznych. Zapewniają one stabilną podstawę oraz ugięcie w pionie. Waga modułu - 200 g (3,2 kg/m2) Posiada certyfikat FIBA,ISO,IAKS. 4. Ogrodzenie: Zaprojektowano pełne ogrodzenie wokół płyty boiska. Powierzchnia boiska z pasami bezpieczeństwa o wym. 17,5x35,0m zaprojektowano z siatki stalowej powlekanej wysokości 4,0 m i 5,0 m ze słupkami wykonanych z rur stalowych o średnicach O42-48 mm o rozstawie 3,0m . Fundamenty wykonane z betonu B10, wylewane na mokro do wykopów. Elementy ogrodzenia: 1 furtka. Łączna długość nowego ogrodzenia do wykonania wynosi dla ogrodzenia h=5,0 m - 35,0 mb i h=4,0 - 70 mb łącznie 105,0 mb. fundamenty pod słupki ogrodzeniowe - zaprojektowano z betonu C8/10(B10) o wymiarach 30 x 30 cm posadowione na głębokości 1,0m, poniżej poziomu terenu, wylewane na mokro do wykopu, słupki ogrodzeniowe- z rur ocynkowanych i malowanych proszkowo (zgodnie z normą DIN/EN-ISO 10025 PN-88/H-84020, PN-73/H-93460), zamknięte u góry kapturkiem z tworzywa sztucznego, wysokość słupka h=5,0m i 6,0m rozstaw słupków 3,0m, słupki narożne O 48 mm, słupki pośrednie O 42 mm oraz słupki podporowe O 42 mm, siatka ogrodzeniowa - wykonana drutu powlekanego PCV, kolor zielony RAL 6005, wymiary siatki powlekanej: - wymiary oczek: 50 x 50 mm - grubość drutu/grubość drutu powleczonego O 1,8 mm/2,8 mm, furtki ogrodzeniowe 1 komplet - furtka ogrodzeniowa, jednoskrzydłowa, uchylna, wykonaną z siatki w ramach z kształtowników o wymiarach 1,20 x 2,0 m, zamek zwykły z wkładką patentową, fundament betonu C16/20(B20) o wymiarach 40 x 40 cm gł.1,0m od poziomu terenu, słupki stalowe O 80 mm, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna, szkice i rysunki oraz opisy Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektowe. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali porównywalne roboty budowlane tj: wykonali, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji, remoncie, przebudowie lub budowie boiska sportowego z nawierzchnią poliuretanową o wartości proporcjonalnej do wartości złożonej oferty (netto), z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz udowodnią, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków według kwalifikatora spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy potwierdzą, że do wykonania zamówienia dysponują lub będą dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków według kwalifikatora spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy potwierdzą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają: - ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy na minimalną sumę ubezpieczenia określoną na poziomie minimalnej wartości zamówienia, - minimalną zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż oferowana cena lub posiadają na koncie firmowym środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż oferowana cena lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż oferowana cena jako suma środków finansowych zgromadzonych na koncie firmowym wraz ze zdolnością kredytową Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków według kwalifikatora spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bytnicy 66-630 Bytnica 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.