Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Mikołów: Bieżące remonty pustostanów mieszczących się w budynkach administrowanych
przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie /Rejon I/
Numer ogłoszenia: 232437 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3242600, fax 032 3242612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące remonty pustostanów mieszczących się w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie /Rejon I/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Określenie przedmiotu zamówienia - CPV 45.00.00.00-7; 45.45.30.00-7
- Prace występujące zawsze: odświeżenie lokalu, czyli prace malarskie, naprawa tynku oraz wymiana urządzeń typu wanna, umywalka , piec itp.
- Prace występujące rzadziej: naprawa posadzek, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana wew. instalacji sanitarnych i elektrycznych.
2) Podstawowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiący dodatek nr 5 do siwz.
3) Pustostany będą przekazywane do remontu sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania.
4) Ze względu na bardzo duże zróżnicowanie stanu mieszkań przeznaczonych do remontu zakres prac każdorazowo będzie rozliczany przez zamawiającego na podstawie kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o protokół typowania, obmiar prac oraz wg czynników cenotwórczych podanych przez wykonawcę w ofercie.
Ceny zakupu pozostałych materiałów wraz z kosztami wyliczane będą w wysokości do średnich cen opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonane, a w przypadku ich braku w w/w publikacji wg faktur zakupu.
Ceny najmu pozostałego sprzętu wraz z kosztami jednorazowymi wyliczane będą w wysokości do średnich cen opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonywane.
5) W dniu powzięcia wiadomości o wystąpieniu prac należy uzgodnić z inspektorami nadzoru szczegółowy ich zakres oraz przystąpić do realizacji zadania najpóźniej na następny dzień kalendarzowy /roboczy/ po otrzymaniu zlecenia.
6) Miejsce wykonywania robót: Mikołów, zasoby ZGL - Rejon I (wykaz budynków wchodzących w jego skład stanowi dodatek nr 6 do siwz).
7) Warunki wykonywania i odbioru robót znajdują się w dodatku nr 7 do siwz.
8) Szacuje się, iż w roku 2008 do remontu przeznaczonych będzie ok. 35 pustostanów (Rejon I).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych - min. 1 kopia uprawnienia budowlanego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika robót oraz kopia zaświadczenia o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień otwarcia ofert
- min. 1 kopia uprawnienia budowlanego o specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych dla kierownika robót oraz kopia zaświadczenia o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień otwarcia ofert
- min. 1 kopia uprawnienia budowlanego o specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wod-kan, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych dla kierownika robót oraz kopia zaświadczenia o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień otwarcia ofert
- min. 1 kopia zaświadczenia o posiadaniu odpowiednich uprawnień o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych D - dla pracownika
- min. 1 kopia zaświadczenia o posiadaniu odpowiednich uprawnień o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych E - dla pracownika
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - z wykazu musi wynikać, iż Wykonawca zrealizował min. 3 roboty ogólnobudowlane o wartości min. 100.000,00 PLN zł netto każda
- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie min. 100.000,00 PLN środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość 100.000,00 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.mikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego:
43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
pokój nr 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego:
43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
pokój nr 202 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.