eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorkówka › wykonanie kanalizacji sanitarnej - z rur PCW śr. 315 mm, śr. 250 mm, śr. 200 mm, śr. 160 mm długości 9525,0 m.b. ze studzienkami PCW w ilości 255 sztuk oraz przepompownia ścieków z kolektorem tłocznym długości 1006,0 m.b. we wsi Żeglce w Gminie Chorkówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23237

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chorkówka: wykonanie kanalizacji sanitarnej - z rur PCW śr. 315 mm, śr. 250 mm, śr. 200 mm, śr. 160 mm długości 9525,0 m.b. ze studzienkami PCW w ilości 255 sztuk oraz przepompownia ścieków z kolektorem tłocznym długości 1006,0 m.b. we wsi Żeglce w Gminie Chorkówka Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Chorkówka, do kontaktów: Leokadia Liwosz - Wójt Gminy Chorkówka, Urząd Gminy Chorkówka, 38-458 Chorkówka, tel. 13 4313083 - 085, fax 13 4313083 - 085, e-mail: ugch@pro.onet.pl, www.chorkowka.ugm.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kanalizacji sanitarnej - z rur PCW śr. 315 mm, śr. 250 mm, śr. 200 mm, śr. 160 mm długości 9525,0 m.b. ze studzienkami PCW w ilości 255 sztuk oraz przepompownia ścieków z kolektorem tłocznym długości 1006,0 m.b. we wsi Żeglce w Gminie Chorkówka. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: - Kolektory grawitacyjne z rur PCW: śr. 315 - 606,0 m; śr. 250 - 83,0 + 1156,0 m; śr. 200 - 468,0 + 2426,0 m; śr. 160 - 895,0 + 3891,0 m; - Studzienki rewizyjne PCW śr. 425 mm - szt. 255; - Przejścia pod drogami - szt. 11 łącznej długości 88,0 m; - Skrzyżowania z gazociągami - szt. 56 łącznej długości 280,0 m; - Przepompownia ścieków - szt. 1; - Kolektor tłoczny z rur PE: śr. 140 - 1006,0 m; - Przykanaliki z rur PCW: śr. 160mm 897,0mb + studzienki rewizyjne - szt. 3; do 121 szt. przyłączy domowych; - Inwentaryzacja powykonawcza wykonanych ciągów kanalizacyjnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wieś Żeglce w Gminie Chorkówka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 586 598,61 złotych (netto) + 111 061,90 złotych (7% podatku VAT) = 1 697 660,51 złotych (brutto). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5; data rozpoczęcia: 03.08.2006; data zakończenia: 22.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: - Ustala się wadium w wysokości 30 000,00 złotych - Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwaracjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść poprzez wpłatę przelewem na rachunek bankowy Gminy Chorówka. Wadium w każdej postaci ma być wpłacone lub wniesione najpóźniej w dniu 2006-06-30 o godzinie 13:00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne budżetu Gminy Chorkówka. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy; a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, b) oprócz wymienionych wyżej ustanawia się następujące warunki: - napisanie oferty w języku polskim (na załączonym druku), - podpisanie oferty przez upełnomocnionego przedstawiciela, - wpłacenie wadium, - złożenie oferty w wymaganym terminie, - wskazanie osoby do sprawowania funkcji kierownika budowy, z co najmniej 5-letnim stażem na stanowisku kierownika budowy wraz z jego oświadczeniem o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz kopią uprawnień i wpisem do stosownej Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - złożenie referencji obejmujących wykonawstwo tożsamych robót, co najmniej 3 sztuki z jednoznacznym wskazaniem, iż wykonane roboty zostały wykonane z należytą starannością, - przedłożenie danych dotyczących podwykonawców i procentowy udział robót wykonanych przez podwykonawców, lub zlecanych podnajmowanym podmiotom, - wykazanie doświadczenia firmy jako głównego wykonawcy w robotach o wartości ogólnej w ciągu ostatnich 3 lat wynoszącej minimum 150% wartości niniejszej Umowy, - dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia, (z potwierdzeniem przez przedstawiciela Zamawiającego), - posiadanie następującego sprzętu niezbędnego do wykonania pełnego zakresu robót warunków oznaczonym terminie, w ilości co najmniej: - Ciągnik kołowy 40-50KM (29-37kW) - sztuk 1, - Koparka 0,15m sześc. (minikoparka) - sztuk 2, - Koparka 0,25m sześc. - sztuk 1, - Koparka 0,60m sześc. - sztuk 1, - Pompa przeponowa spalinowa do 35m sześc./h - sztuk 1, - Przecinarka do asfaltu - sztuk 1, - Rozkładarka mas bitumicznych szer. 4m - sztuk 1, - Samochód dostawczy do 0,9t - sztuk 1, - Samochód samowyładowczy 5,0t - sztuk 1, - Samochód skrzyniowy 5,0t - sztuk 1, - Spycharka gąsienicowa (minispycharka) - sztuk 1, - Spycharka gąsienicowa 75KM - sztuk 1, - Spycharka gąsienicowa 100KM - sztuk 1, - Walec statyczny samojezdny l(H-15t - sztuk 1, - Walec ogumiony samojezdny lOt - sztuk 1, - Żuraw samochodowy S-6t -sztuki. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 4) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia; 5) wyniku kontroli dotyczącej zdolności produkcyjnych, a w razie konieczności także możliwości naukowych i badawczych wykonawcy, przeprowadzonej przez właściwy organ kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, pod warunkiem uzyskania zgody tego organu - jeżeli usługi lub produkty będące przedmiotem dostawy są skomplikowane lub służą szczególnemu celowi. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 6) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 7) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 8) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.06.2006, cena - 55 PLN. Warunki i sposób płatności: Można ją kupić poprzez zapłatę w Kasie UG lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 01.09.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.07.2006, godzina 09:15.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.