eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Montaż masztów flagowych3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach - z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Gliwice: Montaż masztów flagowych: 3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach - z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 232272 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż masztów flagowych: 3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach - z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wykonanie i montaż 3 sztuk masztów o wysokości 8 m w kompleksie wojskowym w Rybniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 2, 2.1, 2.2 do siwz, rysunki - załączniki nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 4 do siwz. Zadanie nr 2 - wykonanie i montaż 3 sztuk masztów o wysokości 8 m w kompleksie wojskowym w Będzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 5, 5.1, 5.2, do siwz, rysunki - załączniki nr 6, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do siwz. Zadanie nr 3 - remont budynku nr 54 położonego w kompleksie wojskowym w Gliwicach, obejmujący swym zakresem min.: wymianę pokrycia dachowego, stolarki okiennej, drzwiowej i bram garażowych, wymianę posadzek, instalacji elektrycznej, lamp, osprzętu elektrycznego oraz malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 9 do siwz. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń na okres: -36 miesięcy - dla zadania nr 1 i 2; -60 miesięcy - dla zadania nr 3.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.22.50-6, 51.12.20.00-3, 44.11.31.00-6, 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.31.00.00-3, 45.26.23.70-5, 45.40.00.00-1, 45.42.11.31-1, 45.42.11.48-3, 45.42.11.32-8, 45.41.00.00-4, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.30-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium wyłącznie na zadanie nr 3 w wysokości: 2500,00 zł. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj do dnia 02.07.2013 r. do godz: 09.00 (Potwierdzenie wniesienia wadium dołączyć do oferty). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 23 1010 1212 0063 3413 9120 0000 z dopiskiem - wadium dot. sprawy nr: 46/WOG/2013 na zad. nr Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w wyżej wskazanym terminie w kasie zamawiającego na terenie Jednostki Wojskowej 4217 (budynek nr 7 IIp.) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda - warunek dotyczy tylko zadania nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podstawą spełnienia tego warunku jest dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca obowiązany jest wykazać, iż wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda - dotyczy zadania nr 3;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy bezwzględnie dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli to nie wynika z właściwego rejestru. Ponadto do oferty nalezy załączyć: - kosztorys/y sporządzony/e na podstawie przedmiaru robót - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 ul. Andersa 47 44-121 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 ul. Andersa 47 44-121 Gliwice, kancelaria jawna, bud. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montaż masztów flagowych: 3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach z podziałem na zadania - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i montaż 3 sztuk masztów o wysokości 8 m w kompleksie wojskowym w Rybniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 2, 2.1, 2.2 do siwz, rysunki - załączniki nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 4 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.22.50-6, 51.12.20.00-3, 44.11.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Montaż masztów flagowych: 3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach z podziałem na zadania - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i montaż 3 sztuk masztów o wysokości 8 m w kompleksie wojskowym w Będzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 5, 5.1, 5.2, do siwz, rysunki - załączniki nr 6, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.22.50-6, 51.12.20.00-3, 44.11.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Montaż masztów flagowych: 3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach z podziałem na zadania - zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 54 położonego w kompleksie wojskowym w Gliwicach, obejmujący swym zakresem min.: wymianę pokrycia dachowego, stolarki okiennej, drzwiowej i bram garażowych, wymianę posadzek, instalacji elektrycznej, lamp, osprzętu elektrycznego oraz malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 9 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.31.00.00-3, 45.26.23.70-5, 45.40.00.00-1, 45.42.11.31-1, 45.42.11.48-3, 45.42.11.32-8, 45.41.00.00-4, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.