eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Dostawa energii elektrycznej do obiektów Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Lubań: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 232221 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łużycki Oddział Straży Granicznej w likwidacji , ul. Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7254052, 7254173, faks (075) 72 54 775.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzycki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej: punkt poboru w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2, punkt poboru w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 3, punkt poboru w Platerówce Wielki Lubański Las, punkt poboru w Lubaniu ul. Al.Kombatantów 11, punkt poboru w Zgorzelcu ul.Armii Krajowej 10, punkt poboru w Szklarskiej Porębie ul. Broniewskiego 2 punkt poboru w Szklarskiej Porębie ul. Kołłątaja 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2): 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3), 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4). 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę w ofercie, według formuły spełnia-nie spełnia. 3.Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luzycki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łużycki Oddział Straży Granicznej w likwidacji, ul. Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, bud. nr 8, pok. nr 107 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Łużycki Oddział Straży Granicznej w likwidacji, ul. Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, bud. nr 8, pok. nr 107 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa energii elektrycznej do punktu poboru w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: energia elektryczna dwustrefowa (zakup) w planowanej ilości 747 480 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa energii elektrycznej do punktu poboru w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 3 (stolarnia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: energia elektryczna całodobowa (zakup) w planowanej ilości 9 270 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa energii elektrycznej do punktu poboru Wielki Lubański Las w Platerówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: energia elektryczna całodobowa (zakup) w planowanej ilości 47 530 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa energii elektrycznej do punktu poboru w Lubaniu przy ul. Al. Kombatantów 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: energia elektryczna całodobowa (zakup) w planowanej ilości 3 760 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa energii elektrycznej do punktu poboru w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: energia elektryczna całodobowa (zakup) w planowanej ilości 49 060 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa energii elektrycznej do punktu poboru w Szklarskiej Porębie przy ul. Broniewskiego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: energia elektryczna całodobowa (zakup) w planowanej ilości 3 960 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa energii elektrycznej do punktu poboru w Szklarskiej Porębie przy ul. Kołłątaja 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: energia elektryczna całodobowa (zakup) w planowanej ilości 17 550 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.