eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie prac ogrodniczych określonych w przedmiocie zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Słupsk: Wykonanie prac ogrodniczych określonych w przedmiocie zamówienia.
Numer ogłoszenia: 232075 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac ogrodniczych określonych w przedmiocie zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodniczych prac nieprzewidzianych typu: renowacje trawników, ochrona przeciwko chorobom i szkodnikom drzew i roślin ozdobnych, zakładanie nowych rabat kwiatowych, renowacje nasadzeń z roślin ozdobnych i sezonowych, podlewanie roślin w czasie suszy, uzupełnianie nasadzeń po kradzieżach, zabezpieczanie roślin przed kradzieżami, naprawa zabezpieczeń po dewastacjach, nawożenie roślin ozdobnych i trawników, jesienne sadzenie i wiosenne wykopywanie cebul a także inne prace związane z utrzymaniem terenów zieleni i cmentarzy komunalnych w Słupsku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 2000,00 zł / dwa tysiące złotych 00/100 / w terminie do 29 września 2008r. do godz. 12.00. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym również uprawnienia do wykonywania oprysków chemicznych / min. 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania oprysków chemicznych/, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia tj. : co najmniej 1 osobą do nadzoru prac z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub architekt krajobrazu lub kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni (ukończony kurs na poziomie II stopnia NOT) i z min. 3 - letnim doświadczeniem oraz min. 4 pracowników z wykształceniem minimum zawodowym ogrodniczym, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : a/ 3 usługi związane z wykonaniem nasadzeń sezonowych roślin rabatowych i cebul roślin ozdobnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto, b/ 3 usługi związane z wykonaniem trawników, nasadzeniami roślin ozdobnych, pielęgnacją zieleni o łącznej wartości nie mniejszej niż 210.000,00 zł brutto. 4) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia i zaplecze umożliwiające przechowywanie roślin i cebul, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, akceptacji treści SIWZ i wzoru umowy stanowiącej jej integralną część - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniem do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia / ust.V pkt.2 SIWZ / z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do SIWZ / wymóg ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje zatrudnienie 12 osób w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania potwierdzonych przez ZUS na podstawie druków DRA o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne/, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a/ 3 usługi związane z wykonaniem nasadzeń sezonowych roślin rabatowych i cebul roślin ozdobnych o łacznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto, b/ 3 usługi związane z wykonaniem trawników, nasadzeniami roślin ozdobnych, pielęgnacją zieleni o łącznej wartości nie mniejszej niż 210.000,00 zł brutto, potwierdzających spełnienie warunku dotyczącego niezbędnej wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie z podaniem tych samych danych co w załączniku nr 6, 8) polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł., 9) oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego zapewniającego wykonanie zamówienia i zaplecza umożliwiającego przechowanie roślin i cebul, 10) dowód wniesienia wadium, 11) parafowany i wypełniony wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Kaszubska 4 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Kaszubska 4 76-200 Słupsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.