eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski › Urządzenie placu zabaw, miejsca wypoczynku, urządzenie parkingu,wykonanie elewacji budynku oraz modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-02

Jawornik Polski: Urządzenie placu zabaw, miejsca wypoczynku, urządzenie parkingu,wykonanie elewacji budynku oraz modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 23187 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , Jawornik Polski 16, 37-232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie, tel. 16 651 4008, faks 16 651 40 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie placu zabaw, miejsca wypoczynku, urządzenie parkingu,wykonanie elewacji budynku oraz modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Urządzenie placu zabaw, miejsca wypoczynku przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim: Plac zabaw: Ogrodzenie placu wykonane z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych 70 mm, rozstaw 2,10 m osadzonych w gruncie i betonowych, montaż bramki ogrodzeniowej stalowej o szerokości 1,5 m, wykonanie cokołu ogrodzenia z betonu. Na placu zabaw zamontowane będą następujące urządzenia - Karuzela, Kucyk, Piaskownica, Huśtawka, Baza Korsarzy oraz ławki w ilości 4 szt. Wykonanie zabezpieczeń przy urządzeniach z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłożu w ilości 251,459 m2. Utwardzenie placu (dojście do urządzeń) z płyt betonowych o powierzchni 84 m2. Pozostała powierzchnia obsiana trawą o powierzchni 236,541 m2. Teren otokowo zostanie zadrzewiony i zakrzewiony. Dojście do placu zabaw odbywać się będzie z miejsca wypoczynku schodami betonowymi. Zakres robót obejmował będzie: - wykonanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m w gruncie pod słupkami ogrodzenia - ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych z rur o śr. 70 mm o rozstawie 2,1 m obsadzonych w gruncie i obetonowanych - montaż bramki ogrodzeniowej stalowej siatkowanej - deskowanie tradycyjne ław fundamentowych betonowych lub żelbetowych, alternatywnie deskowanie cokołu ogrodzenia - betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym, alternatywnie cokołu ogrodzenia betonem, B-15 - koryta wykonanie ręcznie gł. 20 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - koryta wykonane mechanicznie, gł. 10 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - wariant 1 - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 5 cm - wariant 1 - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 10 cm - wariant 1 - chodniki z płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt wiórowo - cementowych poziome na sucho - ALTERNATYWA - wykonanie bezpiecznych nawierzchni z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłożu - wykonanie schodów z betonu żwirowego na podbudowie - beton B-20 - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym - ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim - grubość warstwy 2 cm - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, bez nawożenia - sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie bez zaprawy dołów śr.głębok. 0.5 m - 34 szt. - ręczne formowanie nasypów z gruntu ułożonego wzdłuż nasypu Wyposażenie placu zabaw obejmuje: - montaż i zakup: Karuzela o wym. 160x160 cm - 1kpl - montaż i zakup: Kucyk o wym. 41x177 cm - 1kpl - montaż i zakup: Piaskownica o wym. 202x202 cm - 1kpl - montaż i zakup: Huśtawka 2x2 o wym. 719x186 cm - 1kpl - montaż i zakup: Baza Korsarzy o wym. 520x921 cm - 1kpl - montaż i zakup: Ławka modrzewiowa, wkopana w ziemię o wym. 180x51 cm - 4 szt. Miejsce wypoczynku: Zakres prac obejmuje wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej o powierzchni 182,96 m2, zamontowanie ławek w ilości 10 szt. rekultywacja terenu - zasianie trawnika i zasadzenie drzew. Zakres robót obejmował będzie: - koryta wykonane ręcznie gł. 20 cm na całej szerokości jezdni i chodników - warstwy odcinające zagęszczone ręcznie o grubości 10 cm - wariant 1 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką betonową zagęszczonym mechanicznie o gr. do 10 cm, beton B-10, grubość 8 cm - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce pisakowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym - ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim, grubość warstwy 2 cm - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie bez nawożenia - sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie bez zapraw dołów śr.głębok. 0,5 m - 17 szt. Wyposażenie obejmuje: - montaż i zakup: ławki modrzewiowej, wkopana w ziemię - 10 kpl. Urządzenie placu zabaw, miejsca wypoczynku przy Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Plac zabaw: Ogrodzenie placu wykonane z siatki o wys. 1,5 m na słupkach stalowych 70 mm, rozstaw 2,10 m osadzonych w gruncie i obetonowanych, montaż bramki ogrodzeniowej stalowej o szerokości 1,5 m, wykonanie cokołu ogrodzenia z betonu. Na placu zabaw zamontowane będą następujące urządzenia: Huśtawka, Twister oraz ławki modrzewiowe w ilości 4 szt. Wykonanie zabezpieczeń przy urządzeniach z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłożu w ilości 110,156 m2. Utwardzenie placu (dojście do urządzeń) z płyt betonowych o powierzchni 38 m2. Pozostała powierzchnia obsiana trawą w ilości 282,344 m2. Teren otokowo zostanie zadrzewiony i zakrzewiony. Zakres robót obejmował będzie: - wykopanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m w gruncie - ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych z rur o śr. 70 mm o rozstawie 2,1 m obsadzonych w gruncie i obetonowanych - montaż bramki stalowej ogrodzeniowej, osiatkowanej - deskowanie tradycyjne ław fundamentowych betonowych lub żelbetowych, alternatywnie deskowanie cokołu ogrodzenia - betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - alternatywa, betonowanie cokołu ogrodzenia, betonem B-15 - koryta wykonanie ręcznie gł. 20 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - koryta wykonane mechanicznie, gł. 10 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - wariant 1 - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 5 cm - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 10 cm - chodniki z płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt wiórowo - cementowych poziome na sucho - ALTERNATYWA - wykonanie bezpiecznych nawierzchni z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłożu - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym - ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim grubość warstwy 2 cm - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie bez nawożenia - sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie z zaprawą dołów śr.głębok. 0,5 m - wariant 1 - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemność łyżki 0,15 m3 w gruncie w ziemi uprzednio zmagazynowanych hałdach z transportem urobku na odległość 1 km sam. samowyładowczymi Wyposażenie placu zabaw obejmuje: - montaż i zakup - Huśtawka 1x1 - 1 kpl. - montaż i zakup - Twister - 1 kpl. - montaż i zakup - Ławka modrzewiowa wkopana w ziemie - 4 kpl. Miejsce wypoczynku: Zakres prac obejmuje wykonanie chodników z płyt betonowych ażurowych w ilości 48 m2 na podsypce cementowo - piaskowej oraz zamontowanie ławko - stołów w ilości 6 szt. Zakres robót obejmował będzie: - koryta wykonane ręcznie gł. 20 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 10 cm - chodniki z płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na posypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów przy 1 m3 ziemi na 1 m wykopu Wyposażenie obejmuje: - montaż i zakup - Ławka-Stół modrzewiowy o konstrukcji stalowej ocynkowanej - 6 szt. Część II Modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim oraz Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są: 1) demontaż starej stolarki, 2) montaż nowych okien z PCV i drzwi AL 3) obróbka, Gminny Ośrodek Kultury w Jaworniku Polskim: 1) Montaż nowych okien: - okno zewnętrzne z PCV dwuszybowe trzykomorowe, rozwieralno - uchylne, malowane w kolorze białym: a) wymiary 870x870 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. b) wymiary 1270x2330 (wymiar zewnętrzny okna) - 18 szt. 2) montaż nowych drzwi: - drzwi zewnętrzne AL termiczne trzykomorowe z szybą antywłamaniową klasy P3 i naświetlem górnym - wymiary 1650x3000 (wymiar zewnętrzny drzwi) - 1 szt. - drzwi wewnętrzne AL trzykomorowe z szybą antywłamaniową klasy P2 - wymiary 1370x2350 (wymiar zewnętrzny drzwi) - 5 szt. Zestawienie pozostałych materiałów niezbędnych do w-w robót: - blacha stalowa ocynkowana płaska o grubości 0.50 mm - 17,735 kg - cement portlandzki 25 z dodatkami - 0,0046 t - element wykończeniowy parapetu - 24 szt. - gips budowlany szpachlowy - 94,397 kg - kotwy rozporowe ze stali ocynkowanej - 320,071 szt. - masa uszczelniająca sylikonowa Silikon 2,55822 dm3 - parapety gotowe 14,585 m - pianka poliuretanowa - opakowanie ciśnieniowe - 17,527 dm3 - piasek do zapraw 0,02372 m3 - podkładki pod szyby - 0,00005 szt. - spoiwo cynowo - ołowiane LC 60 - 0,09912 kg - sucha zaprawa szpachlowa do tynków Ceresit - CT - 29 - 169,82 kg - wapno gaszone (ciasto wapienne) - 0,00425 m3 - zaprawa cementowa M12 (m.80) - 0,68676 m3 Zestawienie sprzętu: 1) betoniarka wolno spadowa elektryczna - 150 dm3 2) samochód skrzyniowy - 2,5 - 4 t 3) wyciąg Modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Wiejski Dom Kultury w Hadlach Kańczuckich: 1) Montaż nowych okien: - okna zewnętrzne z PCV dwuszybowe trzykomorowe rozwieralno - uchylne malowane w kolorze białym a) wymiar 900x900 (wymiar zewnętrzny okna) - 7 szt. b) wymiar 1050x470 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. c) wymiar 1050x1070 (wymiar zewnętrzny okna) - 8 szt. d) wymiar 1500x2250 (wymiar zewnętrzny okna) - 4 szt. e) wymiar 1600x1100 (wymiar zewnętrzny okna) - 3 szt. f) wymiar 1050x470 (wymiar zewnętrzny okna) - 1szt g) wymiar 2300x400 (wymiar zewnętrzny okna) - 2 szt 2) Montaż nowych drzwi: - drzwi (balkonowe) zewnętrzne z PCV dwuszybowe trzykomorowe rozwieralno - uchylne malowane w kolorze białym a) wymiar 970x1900 (wymiar zewnętrzny drzwi) - 1 szt. b) wymiar 1400x2100 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. c) wymiar 900x2050 (wymiar zewnętrzny okna) - szt. d) wymiar 1000x2100 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. e) wymiar 1100x2100 (wymiar zewnętrzny okna) - 3 szt. Zestawienie pozostałych materiałów niezbędnych do w-w robót: - blacha stalowa ocynkowana płaska o grubości 0.50 mm - 27,004 kg - cement portlandzki 25 z dodatkami - 0,00701 t - element wykończeniowy parapetu - 34 szt. - gips budowlany szpachlowy - 72,147 kg - kotwy rozporowe ze stali ocynkowanej kpl. - 235,473 szt. - masa uszczelniająca silikonowa Silikon - 1,84905 dm3 - parapety gotowe - 23,113 m - pianka poliuretanowa - opakowanie ciśnieniowe 12,557 dm3 - piasek do zapraw - 0,03611 m3 - spoiwo cynowo - ołowiane LC 60 - 0,15092 kg - sucha zaprawa szpachlowa do tynków Ceresit CT 29 - 129,842 kg - wapno gaszone (ciasto wapienne) - 0,00647 m3 - zaprawa cementowa M12 (m.80) - 1,0879 m3 Zestawienie sprzętu: 1) betoniarka wolno spadowa elektryczna - 150 dm3 2) samochód skrzyniowy - 2,5 - 4 t 3) wyciąg Część III Urządzenie parkingu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim: Parking na 9 stanowisk: Parking wykonany będzie z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - pisakowej. Warstwa osączająca z piasku gr. 20 cm, podbudowa betonowa gr. 15 cm. Krawężniki na parkingu o wymiarach 15x30 cm na podsypce pisakowej, powierzchnia parkingu 260,80 m2. Zakres robót obejmował będzie: - koryta o gł. 30 cm wykonane w gruntach na poszerzeniach jezdni lub chodników - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane ręcznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 20 cm - wariant 1 - podbudowy betonowe gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą, beton B-15 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław z pospółki na podsypce pisakowej - układanie nawierzchni placów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na posypce cementowo - piaskowej - 21-50 elementów-m2 - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemność łyżki 0.15 m3 w ziemi uprzednio zmagazynowanych w hałdach z transportem urobku na odległość 1 km samochodami samowyładowczymi. Część IV Wykonanie elewacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Ogólna charakterystyka robót: Wykonanie kompletnego systemu posiadającego aprobatę techniczną i certyfikaty gwarantuje uniknięcie ryzyka wystąpienia wad, ponadto gwarantuje stały nadzór dostawcy nad prowadzonymi pracami ociepleniowymi. Stosuję się metodę lekką, mokrą docieplenia ścian polegającą na mocowaniu płyt styropianowych ryflowanych do powierzchni elewacyjnych ścian na klej i kołki oraz wykonaniu na nich cienkiej wyprawy tynkarskiej, zbrojonej tkaniną (siatką) szklaną lub polipropylenową. Przyjęto 8 cm styropianu na docieplenie ścian. Zakres robót obejmował będzie: 1) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STOPER - zamocowanie listy cokołowej 2) docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi - system STOPER - przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej suchej mieszanki 3) rusztowania ramowe przyścienne RR - 1-30 wysokość do 10 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.33.00-9, 45.23.32.22-1, 37.53.52.00-9, 45.42.11.00-5, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - Plac zabaw i miejsce wypoczynku przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim oraz przy Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich - 4 423,54 zł Część 2 - Modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim oraz przy Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich - 1 279,32 zł Część 3 - Urządzenie parkingu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim - 1 134,94 zł Część 4 - Wykonanie elewacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich - 1 174,61 zł z tym że w dniu składania ofert kwota wadium musi być fizycznie na koncie bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ustawy Pzp Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie zawodowe Wykonawcy (wykaz zrealizowanych zamówień o podobnym zakresie) - Załącznik Nr 4 do SIWZ Potencjał kadrowy (wykaz osób, które będą realizować zamówienie) - Załącznik Nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Musi dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane oraz będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Musi przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty (np. PIT-36), zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres obrotowy jest krótszy - za ten okres. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 17.10.2000 r.) Projekt umowy - Załącznik Nr 6 do WSIZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jawornikpolski.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jawornik Polski 37-232 Jawornik Polski 30 Pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Jawornik Polski I piętro - sekretariat - pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie placu zabaw i miejsce wypoczynku przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim oraz przy Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Urządzenie placu zabaw, miejsca wypoczynku przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim: Plac zabaw: Ogrodzenie placu wykonane z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych 70 mm, rozstaw 2,10 m osadzonych w gruncie i betonowych, montaż bramki ogrodzeniowej stalowej o szerokości 1,5 m, wykonanie cokołu ogrodzenia z betonu. Na placu zabaw zamontowane będą następujące urządzenia: Karuzela, Kucyk, Piaskownica, Huśtawka, Baza Korsarzy oraz ławki w ilości 4 szt. Wykonanie zabezpieczeń przy urządzeniach z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłoży w ilości 251,459 m2. Utwardzenie placu (dojście do urządzeń) z płyt betonowych o powierzchni 84 m2. Pozostała powierzchnia obsiana trawą o powierzchni 236,541 m2 . Teren otokowo zostanie zadrzewiony i zakrzewiony. Dojście do placu zabaw odbywać się będzie z miejsca wypoczynku schodami betonowymi. Zakres robót obejmował będzie: - wykonanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m w gruncie pod słupkami ogrodzenia - ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych z rur o śr. 70 mm o rozstawie 2,1 m obsadzonych w gruncie i obetonowanych - montaż bramki ogrodzeniowej stalowej siatkowanej - deskowanie tradycyjne ław fundamentowych betonowych lub żelbetowych, alternatywnie deskowanie cokołu ogrodzenia - betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym, alternatywnie cokołu ogrodzenia betonem, B-15 - koryta wykonanie ręcznie gł. 20 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - koryta wykonane mechanicznie, gł. 10 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - wariant 1 - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 5 cm - wariant 1 - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 10 cm - wariant 1 - chodniki z płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt wiórowo - cementowych poziome na sucho - ALTERNATYWA - wykonanie bezpiecznych nawierzchni z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłożu - wykonanie schodów z betonu żwirowego na podbudowie - beton B-20 - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym - ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim - grubość warstwy 2 cm - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, bez nawożenia - sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie bez zaprawy dołów śr. głębokość 0.5 m - 34 szt. - ręczne formowanie nasypów z gruntu ułożonego wzdłuż nasypu Wyposażenie placu zabaw obejmuje: - montaż i zakup: Karuzela o wym. 160x160 cm - 1kpl. - montaż i zakup: Kucyk o wym. 41x177 cm - 1kpl. - montaż i zakup: Piaskownica o wym. 202x202 cm - 1kpl. - montaż i zakup: Huśtawka 2x2 o wym. 719x186 cm - 1kpl - montaż i zakup: Baza Korsarzy o wym. 520x921 cm - 1 kpl. - montaż i zakup: Ławka modrzewiowa, wkopana w ziemię o wym. 180x51 cm - 4 szt. Miejsce wypoczynku: Zakres prac obejmuje wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej o powierzchni 182,96 m2, zamontowanie ławek w ilości 10 szt., rekultywacja terenu - zasianie trawnika i zasadzenie drzew. Zakres robót obejmował będzie: - koryta wykonane ręcznie gł. 20 cm na całej szerokości jezdni i chodników - warstwy odcinające zagęszczone ręcznie o grubości 10 cm - wariant 1 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką betonową zagęszczonym mechanicznie o gr. do 10 cm, beton B-10, grubość 8 cm - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce pisakowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym - ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim, grubość warstwy 2 cm - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie bez nawożenia - sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie bez zapraw dołów śr. głębokość 0,5 m - 17 szt. Wyposażenie obejmuje: - montaż i zakup: Ławki modrzewiowej, wkopana w ziemię - 10 kpl. Urządzenie placu zabaw, miejsca wypoczynku przy Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Plac zabaw: Ogrodzenie placu wykonane z siatki o wys. 1,5 m na słupkach stalowych 70 mm, rozstaw 2,10 m osadzonych w gruncie i obetonowanych, montaż bramki ogrodzeniowej stalowej o szerokości 1,5 m, wykonanie cokołu ogrodzenia z betonu. Na placu zabaw zamontowane będą następujące urządzenia: Huśtawka, Twister oraz ławki modrzewiowe w ilości 4 szt. Wykonanie zabezpieczeń przy urządzeniach z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłożu w ilości 110,156 m2. Utwardzenie placu (dojście do urządzeń) z płyt betonowych o powierzchni 38 m2. Pozostała powierzchnia obsiana trawą w ilości 282,344 m2. Teren otokowo zostanie zadrzewiony i zakrzewiony. Zakres robót obejmował będzie: - wykopanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m w gruncie - ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych z rur o śr. 70 mm o rozst. 2,1 m obsadzonych w gruncie i obetonowanych - montaż bramki stalowej ogrodzeniowej, osiatkowanej - deskowanie tradycyjne ław fundamentowych betonowych lub żelbetowych, alternatywnie deskowanie cokołu ogrodzenia - betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - alternatywa, betonowanie cokołu ogrodzenia, betonem B-15 - koryta wykonanie ręcznie gł. 20 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - koryta wykonane mechanicznie, gł. 10 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - wariant 1 - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 5 cm - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 10 cm - chodniki z płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt wiórowo - cementowych poziome na sucho - ALTERNATYWA - wykonanie bezpiecznych nawierzchni z maty gumowej przerostowej pojedynczej na gotowym podłożu - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym - ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim grub. Warstwy 2 cm - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie bez nawożenia - sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie z zaprawą dołów śr./głębok. 0,5 m - wariant 1 - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15 m3 w gruncie w ziemi uprzednio zmagazynowanych hałdach z transportem urobku na odległość 1 km samochodami samowyładowczymi Wyposażenie placu zabaw obejmuje: - montaż i zakup - Huśtawka 1x1 - 1 kpl. - montaż i zakup - Twister - 1 kpl. - montaż i zakup - Ławka modrzewiowa wkopana w ziemie - 4 kpl. Miejsce wypoczynku: Zakres prac obejmuje wykonanie chodników z płyt betonowych ażurowych w ilości 48 m2 na podsypce cementowo - piaskowej oraz zamontowanie ławko - stołów w ilości 6 szt. Zakres robót obejmował będzie: - koryta wykonane ręcznie gł. 20 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 10 cm - chodniki z płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40x8 cm na posypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów przy 1 m3 ziemi na 1 m wykopu Wyposażenie obejmuje: - montaż i zakup - Ławka/Stół modrzewiowy o konstrukcji stalowej ocynkowanej - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim oraz przy Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim oraz Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są: 1) demontaż starej stolarki, 2) montaż nowych okien z PCV i drzwi AL 3) obróbka, Gminny Ośrodek Kultury w Jaworniku Polskim: 1) Montaż nowych okien: - okno zewnętrzne z PCV dwuszybowe trzykomorowe, rozwieralno - uchylne, malowane w kolorze białym: a) wymiary 870x870 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. b) wymiary 1270x2330 (wymiar zewnętrzny okna) - 18 szt. 2) montaż nowych drzwi: - drzwi zewnętrzne AL termiczne trzykomorowe z szybą antywłamaniową klasy P3 i naświetlem górnym - wymiary 1650x3000 (wymiar zewnętrzny drzwi) - 1 szt. - drzwi wewnętrzne AL trzykomorowe z szybą antywłamaniową klasy P2 - wymiary 1370x2350 (wymiar zewnętrzny drzwi) - 5 szt. Zestawienie pozostałych materiałów niezbędnych do w-w robót: - blacha stalowa ocynkowana płaska o grubości 0.50 mm - 17,735 kg - cement portlandzki 25 z dodatkami - 0,0046 t - element wykończeniowy parapetu - 24 szt. - gips budowlany szpachlowy - 94,397 kg - kotwy rozporowe ze stali ocynkowanej kpl. - 320,071 szt. - masa uszczelniająca sylikonowa Silikon 2,55822 dm3 - parapety gotowe 14,585 m - pianka poliuretanowa - opakowanie ciśnieniowe - 17,527 dm3 - piasek do zapraw 0,02372 m3 - podkładki pod szyby - 0,00005 szt. - spoiwo cynowo - ołowiane LC 60 - 0,09912 kg - sucha zaprawa szpachlowa do tynków Ceresit - CT - 29 - 169,82 kg - wapno gaszone (ciasto wapienne) - 0,00425 m3 - zaprawa cementowa M12 (m.80) - 0,68676 m3 Zestawienie sprzętu: 1) betoniarka wolnospadowa elektryczna - 150 dm3 2) samochód skrzyniowy - 2,5 - 4 t 3) wyciąg Modernizacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Wiejskim Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Wiejski Dom Kultury w Hadlach Kańczuckich: 1) Montaż nowych okien: - okna zewnętrzne z PCV dwuszybowe trzykomorowe rozwieralno - uchylne malowane w kolorze białym a) wymiar 900x900 (wymiar zewnętrzny okna) - 7 szt. b) wymiar 1050x470 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. c) wymiar 1050x1070 (wymiar zewnętrzny okna) - 8 szt. d) wymiar 1500x2250 (wymiar zewnętrzny okna) - 4 szt. e) wymiar 1600x1100 (wymiar zewnętrzny okna) - 3 szt. f) wymiar 1050x470 (wymiar zewnętrzny okna) - 1szt g) wymiar 2300x400 (wymiar zewnętrzny okna) - 2 szt 2) Montaż nowych drzwi: - drzwi (balkonowe) zewnętrzne z PCV dwuszybowe trzykomorowe rozwieralno - uchylne malowane w kolorze białym a) wymiar 970x1900 (wymiar zewnętrzny drzwi) - 1 szt. b) wymiar 1400x2100 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. c) wymiar 900x2050 (wymiar zewnętrzny okna) - szt. d) wymiar 1000x2100 (wymiar zewnętrzny okna) - 1 szt. e) wymiar 1100x2100 (wymiar zewnętrzny okna) - 3 szt. Zestawienie pozostałych materiałów niezbędnych do w-w robót: - blacha stalowa ocynkowana płaska o grubości 0.50 mm - 27,004 kg - cement portlandzki 25 z dodatkami - 0,00701 t - element wykończeniowy parapetu - 34 szt. - gips budowlany szpachlowy - 72,147 kg - kotwy rozporowe ze stali ocynkowanej kpl. - 235,473 szt. - masa uszczelniająca silikonowa Silikon - 1,84905 dm3 - parapety gotowe - 23,113 m - pianka poliuretanowa - opakowanie ciśnieniowe 12,557 dm3 - piasek do zapraw - 0,03611 m3 - spoiwo cynowo - ołowiane LC 60 - 0,15092 kg - sucha zaprawa szpachlowa do tynków Ceresit CT 29 - 129,842 kg - wapno gaszone (ciasto wapienne) - 0,00647 m3 - zaprawa cementowa M12 (m.80) - 1,0879 m3 Zestawienie sprzętu: 1) betoniarka wolnospadowa elektryczna - 150 dm3 2) samochód skrzyniowy - 2,5 - 4 t 3) wyciąg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie parkingu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Urządzenie parkingu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Jaworniku Polskim: Parking na 9 stanowisk: Parking wykonany będzie z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - pisakowej. Warstwa osączająca z piasku gr. 20 cm, podbudowa betonowa gr. 15 cm. Krawężniki na parkingu o wymiarach 15x30 cm na podsypce pisakowej, powierzchnia parkingu 260,80 m2. Zakres robót obejmował będzie: - koryta o gł. 30 cm wykonane w gruntach na poszerzeniach jezdni lub chodników - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane ręcznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 20 cm - wariant 1 - podbudowy betonowe gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą, beton B-15 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław z pospółki na podsypce pisakowej - układanie nawierzchni placów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na posypce cementowo - piaskowej - 21-50 elementów-m2 - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poł. Łyżki 0.15 m3 w ziemi uprzednio zmagazynowanych w hałdach z transportem urobku na odległość 1 km samochodami samowyładowczymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie elewacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Wykonanie elewacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Hadlach Kańczuckich: Ogólna charakterystyka robót: Wykonanie kompletnego systemu posiadającego aprobatę techniczną i certyfikaty gwarantuje uniknięcie ryzyka wystąpienia wad, ponadto gwarantuje stały nadzór dostawcy nad prowadzonymi pracami ociepleniowymi. Stosuję się metody lekkiej, mokrej docieplenia ścian polegającą na mocowaniu płyt styropianowych ryflowanych do powierzchni elewacyjnych ścian na klej i kołki oraz wykonaniu na nich cienkiej wyprawy tynkarskiej, zbrojonej tkaniną /siatką/ szklaną lub polipropylenową. Przyjęto 8 cm styropianu na docieplenie ścian. Zakres robót obejmował będzie: 1) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STOPER - zamocowanie listy cokołowej 2) docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi - system STOPER - przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej suchej mieszanki 3) rusztowania ramowe przyścienne RR - 1-30 wysokość do 10 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.