eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej dla ŁOW NFZ - ZP/ŁOW NFZ/1/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Łódź: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej dla ŁOW NFZ - ZP/ŁOW NFZ/1/2009
Numer ogłoszenia: 23183 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , Ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2754045, 2754044, faks 042 2754088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej dla ŁOW NFZ - ZP/ŁOW NFZ/1/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i eksplotacyjnych do techniki biurowej dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58. Asortyment oraz ilości zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 (arkusz kalkulacji cenowej) do SIWZ: Przedmiot Opis Ilość planowana Bateria R-6 100 szt. Blok makulaturowy kratka, 100 kartek, format: A-4 60 szt. A-5 80 szt. A-6 30 szt. Długopis w oprawie z tworzywa sztucznego długości ok. 14 cm, z wymiennym wkładem, w różnych kolorach 1700 szt. Wkład do w/w długopisu w różnych kolorach 500 szt. Datownik automatyczny np. COLOP mini lub równoważny 50 szt. Dziurkacz biurowy z podstawką metalową i wysuwaną szyną do regulowania formatu, dziurkowanie min 25 kartek 30 szt. Folia do bindowania przezroczysta, format A-4, w opakowaniu po 100 szt. 7 opak. Gumka do ścierania ołówka, bardzo miękka, np. PELIKAN AS 30 lub równoważna 100 szt. Gumka recepturka wyk. z gumy o zwiększonej zawartości masy kauczukowej, o średnicy 80 mm, w op. 1 kg 10 opak. Grafit do ołówka automatycznego o twardości HB, 0,5 mm, w opakowaniu po 12 szt., np. PENTEL, PENAK lub równoważny 40 opak. Karton do bindowania barwiony, matowy, o gramaturze ok. 250 g/m2 format A-4, różne kolory, w opakowaniu po 100 szt. 7 opak. Grzbiety do bindowania o grubości: 9,5 - 10 mm 100 szt. 12 - 12,5 mm 100 szt. 14 mm 200 szt. 19 mm 100 szt. 22 mm 100 szt. 25 mm 100 szt. Klej biurowy klej do papieru, kulkowy w płynie o pojemności ok. 50 ml. np. HANDY lub równoważny 60 szt. Korektor w płynie szybkoschnący, w piórze z cienką metalową końcówką, poj. ok. 12 ml. 30 szt. Korektor w taśmie jednorazowy, pozwalający posługiwać się nim jak długopisem, dł. taśmy 8,5 m, szer. 4,2 mm, np. HANDY, FACTIS lub równoważny 450 szt. Koperta papierowa samoprzylepna, z okienkiem po prawej stronie, kolor biały, typ DL pakowane po 1000 szt. 45 opak. C-5 pakowane po 500 szt. 80 opak. Koperta papierowa samoprzylepna, biała typ: C - 6 pakowane po 1000 szt. ( klejona od góry ) 20 opak. C -5 pakowane po 500 szt. 100 opak. C - 4 pakowane po 250 szt. 30 opak. Koperta papierowa z szerokim grzbietem samoprzylepna, z rozszerzonym bokiem, kolor brązowy, typ E-4 1000 szt. Linijka z przezroczystego tworzywa z nadrukowaną podziałką w mm, dł. 30 cm 60 szt. Marker olejowy z okrągłą końcówką, niezmywalny, nieścieralny, kolor biały lub czarny 10 szt. Notes ( kostka papiernicza ) z białymi kartkami o wymiarach 85x85x35 mm, klejona wzdłuż jednego boku, opakowana folią 200 szt. Notes z karteczkami samoprzylepnymi notes z karteczkami do wielokrotnego przyklejania i odklejania, 1 bloczek - 100 kartek o wymiarach: np. TARTAN, HANDY 38 x 51 mm 1400 szt. lunb równoważny 76 x 76 mm 800 szt. 127 x 76 mm 500 szt. Nożyczki biurowe, wykonane ze stali nierdzewnej, o gładkim ostrzu i mocnej rączce, dł. ok. 16 cm 120 szt. Ołówek zwykły w drewnianej oprawie, o twardości HB i długości ok. 18-19 cm, 250 szt. Ołówek automatyczny z wymiennym wkładem oraz przyciskiem do wysuwania wkładu, w obudowie plastikowej, dł. ok. 15 cm, grafit o gr. 0,5 mm i twardości HB, 100 szt. Papier uniwersalny do drukarek i kopiarek biały w ryzach po 500 arkuszy, grubość > 104 ?m, gramatura 80 g/m2, gładkość 200 ml/min, białość 146 CIE, trwałość archiwalna - 200 lat, format: A-4 4300 ryz A-3 10 ryz Papier z fakturą wizytówkowy, w arkuszach A-4, o gramaturze ok. 240 g/m2, przeznaczony do drukarek laserowych i atramentowych, faktura - płótno 200 ark. Papier - rolka do sumatora kolor biały, bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy, o wymiarach 57 mm x 25 m 50 szt. Papier - rolka do kasy fiskalnej Optimum IC Bravo kolor biały, bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy, o wymiarach 28 mm x 25 m 10 szt. Papier - rolka do faksu kolor biały, 1 warstwowy, format: 210 x 15 x ? 50 szt. Pinezka do tablic korkowych, z kolorową główką, dł. 12 mm, w opakowaniu po 50 szt. 30 opak. Pióro żelowe z wymiennym wkładem, dł. ok. 15 cm kolor: niebieski, czarny, czerwony, zielony 1300 szt. Wkład do w/w pióra w kolorach jw. 500 szt. Pisaki do pisania na wszystkich rodzajach papieru w kompletach po 4 szt w różnych kolorach 30 kpl. Pisak - marker cd - r nieścieralny, szybkoschnący, cienkopiszący do pisania po płytach cd-r, kolor czarny, 160 szt. Pojemnik do archiwum wykonany ze sztywnej tektury, posiadających pola do opisu, szerokość 10 cm 600 szt. Rozszywasz biurowy do wszystkich rodzajów zszywek 45 szt. Obwoluta - koszulka na dokumenty przezroczysta, ( groszkowa ) otwierana u góry z wzmocnionym, wielootworowym grzbietem, w opakowaniu po 100 szt., gr. min. 40 ?m, A - 4: 900 opak. Obwoluta - koszulka na dokumenty z klapką przezroczysta, otwierana z dłuższego boku z klapką, z wielootworowym wzmocnionym grzbietem, A-4 150 szt. Skoroszyt twardy grzbiet z otworami do mechanizmów segregatora, z wąsami i blaszką do wpinania dokumentów, wykonany z polipropylenu z przezroczystą stroną przednią i kolorową stroną tylnią, wyposażony w wymienny pasek do opisu i wcięcie ułatwiające jego wysuwanie 7000 szt. Segregator kolorowy, z zapięciem dźwigniowym, pokryciem z PCV introligatorsko wykończone, z 2 szczelinami stabilizującymi, posiadający wymienną etykietę na grzbiecie oraz okuty otwór na palec, format A-4 / 75 mm 1300 szt. A-4 / 55 mm 400 szt. Spinacz biurowy metalowy, nierdzewny, w opakowaniu po 100 szt. - długości 28 mm 300 opak. - długości 50 mm 50 opak. Sprężone powietrze niepalne, w pojemniku o pojemności 400 ml 10 szt. Temperówka pojedyncza, z metalowym ostrzem w oprawie metalowej 50 szt. Tusz do stempli pojemnik 50 ml, z aplikatorem, w kolorach: zielony, czerwony, czarny, niebieski 100 szt. Teczka wiązana wykonana z mocnej tektury, kolor biały, format A-4, o wymiarach 32 cm x 24 cm w zamknięciu 2500 szt. Teczka z gumką zapinana gumką wzdłuż boku, wykonana z mocnej lakierowanej tektury, w różnych kolorach 1400 szt. Teczka skrzydłowa wykonana z 2 mm tektury, zapinana na rzep z kolorową oklejką pokrytą folią z polipropylenu i papierową wyklejką na dok. for. A-4, różne kolory 45 szt. Taśma samoprzylepna bezbarwna o wymiarach 19 mm x 33 m 200 szt. Taśma do pakowania jednostronna, kolor brazowy, wymiary: 48 mm x 60 m 30 szt. Toner - oryginalny do faksów Panasonic KX-FL 513 60 szt. Oryginalna rolka barwiąca do faksów Panasonic KX-FA 136 A 4 szt. Toner - oryginalny do kserokopiarek Konica 1015 5 szt. Minolta 1052 4 szt. 1054 4 szt. Mita 2560 5 szt. Canon FC 100 5 szt. FC 120 5 szt. Xerox WorkCentre M20i 55 szt. Sharp ARM 205 3 szt. ARM 276 5 szt. Develop 1650 ID 4 szt. 2050 ID 5 szt. Zszywacz biurowy do zszywek 24/6, 26/6 z podstawą obudowaną w plastik, poj. 50 zszywek, 100 szt. Zszywka metalowa, w opakowaniu 1000 szt. typ 24/6 600 opak. Zakreślacz ze ściętą końcówką o gr. linii ok. 5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, dł ok. 12 cm, fluorescencyjny, w różnych kolorach 300 szt. Zeszyt kratka, miękka oprawa, zszywany, format: A-4/96 kartek 50 szt. A-4/60 kartek 25 szt. A-5/96 kartek 50 szt. A-5/60 kartek 30 szt. A-5/32 kartek 20 szt. A-5/16 kartek 10 szt. zeszyt kratka, twarda oprawa, zszywany, formatu A-4 / 100 kartek 20 szt. A-5/100 kartek 10 szt. Zwilżacz glicerynowy do palców, nietoksyczny, poj. 20 ml. 20 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro, pokój nr 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.