eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Przywozy i odwozy dzieci do placówek oświatowych w Dusznikach w latach szkolnych 2014-2015 i 2015-2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Duszniki: Przywozy i odwozy dzieci do placówek oświatowych w Dusznikach w latach szkolnych 2014-2015 i 2015-2016
Numer ogłoszenia: 231726 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 2919075, 2919400, faks 61 2919131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przywozy i odwozy dzieci do placówek oświatowych w Dusznikach w latach szkolnych 2014-2015 i 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przywozy i odwozy dzieci do placówek oświatowych w Dusznikach w latach szkolnych 2014-2015 i 2015-2016 Realizacja dowozów w roku szkolnym wynosi średnio 37 tygodni i średnio 140 - 160 km dziennie ( z wyłączeniem ferii zimowych i letnich). Trasy wykazane w zamówieniu przetargowym oraz godziny zostaną uściślone i przekazane Przewoźnikowi po sporządzeniu przez dyrektorów planów lekcji. 1. Dzieci dowożone są do Przedszkola (dzieci pięcioletnie i sześcioletnie), Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dusznikach oraz oddziału Zamiejscowego w Sękowie, Przedszkola w Dusznikach , zgodnie z wykazem tras podanych niżej . 2. Przewoźnik jest zobowiązany do: - wykonywania usługi dwoma autobusami - podstawienia na własny koszt autokaru zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych - oznakowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami - posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie, OC, NW itd.) - przestrzegania godzin przywozów i odwozów ( punktualność) - nie zabierania osób trzecich na trasach , na których realizuje dowozy szkolne. - wykonywanie w/w przewozów powinno być realizowane przez osoby (kierowców) posiadających odpowiednie przeszkolenia oraz niezbędne dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawca odpowiada w całości za stan techniczny pojazdów oraz właściwe warunki przewozu uczniów na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów. 4. Godziny przywozów i godziny odwozów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb placówek. Także w zależności od potrzeb placówek (planu lekcji) niektóre trasy mogą być zmienione bądź też łączone ze sobą. 5. Przewoźnik zobowiązany będzie do wystawienia faktur za rzeczywiście przejechane km, potwierdzone w zestawieniu miesięcznym przez kierownika świetlicy lub dyrektora . 6. Całkowita zmiana godzin przywozów i odwozów jest możliwa kilka razy w roku tj. np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, święto szkoły, dzień sportu i inne. 7. Autokar powinien posiadać tyle miejsc (siedzących i stojących), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci ( dane niżej ) na danej trasie, jednak nie mniej niż 55 miejsc. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9. Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego. Przewoźnik jest zobowiązany do przedstawienia opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 10. Do obliczenia ceny wozokilometra w ofercie należy przyjąć średnią hurtową cenę oleju napędowego w wysokości 4,105 zł za litr. 11. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr w okresie obowiązywania umowy, jeżeli średnia hurtowa cena oleju napędowego ogłaszana przez PKN ORLEN (EKODIESEL) w danym miesiącu wzrośnie lub zmaleje więcej niż 7 proc. w stosunku do ceny obowiązującej w dniu złożenia oferty lub przyjętej później przez strony zgodnie z postanowieniami umowy jako podstawa do obliczenia nowej stawki wozokilometra. 12. Zamawiający ustala, iż w stawce za wozokilometr udział ceny hurtowej oleju napędowego jest stały i wynosi 25 proc. jej wartości. W konsekwencji wystąpienie zmiany średniej hurtowej ceny oleju uzasadniającej zmianę stawki za wozokilometr uzasadnia zmianę tejże stawki wyłącznie w zakresie elementu kalkulacyjnego , jakim jest zawarta w nim cena hurtowa oleju napędowego. 13. Zmiana stawki za wozokilometr może nastąpić nie częściej niż 1 raz na 3 m-ce. 14. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą zamówieniem oraz poniesie wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej. PRZYWOZY I ODWOZY DO SZKÓŁ 2014-2015 i 2015-2016 PRZYWOZY: I AUTOBUS 1) 7.10 Duszniki - Niewierz - Duszniki - 22 dzieci - 11 km 2) 7.25 Duszniki - Niewierz - Duszniki - 43 dzieci - 11 km 3) 7.40 Duszniki - Wilczyna - Młynkowo - Duszniki - 55 dzieci - 14 km II AUTOBUS 4) 7.15 Duszniki - Os. Wyzwolenia - Sękowo - Duszniki - 21 dzieci - 16 km 5) 7.35 Duszniki - Os. Wyzwolenia - Wilczyna - Sękowo - Duszniki - 45 dzieci - 19 km ODWOZY: I AUTOBUS 1) 13.35 Duszniki - Os. Wyzwolenia - Sękowo - Wilczyna - Młynkowo - Duszniki - 19 km 2) 15.15 Duszniki - Niewierz - Podrzewie - Duszniki - 19 km II AUTOBUS 3) 14.25 Os. Wyzwolenia - Sękowo - Wilczyna - 16 km 4) 15.15 Os. Wyzwolenia - Sękowo - Wilczyna - Młynkowo - 20 km.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca posiada certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób oraz licencję, o której mowa w art.5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013 r.,poz.1414 ze zm.) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przewozy osób w ilości co najmniej 50.000 km rocznie z potwierdzeniem ,że usługi zostały wykonane należycie - wykaz wg wzoru zał. nr 5 SIWZ W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz najważniejszych usług przewozowych osób wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania usług wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych usług określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie . Na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia wykaz najważniejszych usług przewozowych wykonanych przez Wykonawcę powinien obejmować usługi przewozu osób w ilości co najmniej 50000 km rocznie . Dowodami dotyczącymi najważniejszych usług przewozowych określającymi, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty jest poświadczenie zamawiającego te usługi. W przypadku ,gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponować będzie co najmniej dwoma autobusami. Wykonawca- przewoźnik sporządza wykaz sprzętu - autobusów, którymi będzie dokonywać przewozu dzieci z podaniem parametrów wg wzoru w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia -- wykonawca składa oświadczenie wg wzoru w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dostarczania żadnych dokumentów -Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 2. w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, BiuroObsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektroniczne w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, nie ustanowi też dynamicznego systemu zakupów. 2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które zamówienie powierzy podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.