eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Tarnobrzeg: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 23162 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu , ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho 98311000-6 Usługi odbierania prania 98315000-4 Usługi prasowania 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Świadczenie usług pralniczych obejmuje: pranie bielizny szpitalnej, mopów, materacy, pokrowców na materace, materacy z pianki lateksowej, koców, poduszek, oraz firan, i innych oraz dezynfekcja chemiczno - termiczna, maglowanie, prasowanie i czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 4. Zasady świadczenia przedmiotowej usługi. 1) Odbieranie prania brudnego i dostarczanie prania czystego, które odbywać się będzie od poniedziałku do soboty. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenie ww usługi w niedziele lub inne dni wolne od pracy będą uzgadniane telefonicznie. 2) Wszystkie usługi pralnicze będą realizowane do 24 h, od chwili przekazania asortymentu Wykonawcy do momentu zwrotu do Zamawiającego. 3) Dostarczanie prania czystego i odbiór prania brudnego odbywać się będzie: a) od poniedziałku do piątku o godz. 8.00; b) w soboty o godz. 8.00; środkiem transportu Wykonawcy do tego celu przystosowanym. 4) Pracownik odbierający - dostarczający pranie obowiązany jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 5) Transport prania czystego do Zamawiającego i brudnego do pralni ma odbywać się w wózkach jezdnych, przeznaczonych do tego celu, znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. 6) Wykonawca odpowiada za pranie Zamawiającego od momentu jego odebrania z magazynu do czasu przekazania do Punktu Pralniczego Zamawiającego. 7) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortyment, ilość oddanego prania oraz określającym jego wagę ogólną. Kwit ww potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Zamawiającego oraz pracownik Wykonawcy - odbiorca. 8) Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji nieprawidłowo wykonanej usługi tj.: w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi, nieposortowania bielizny, niewymaglowania, niedosuszenia, zaplamienia lub odbarwienia, podarcia itp. Reklamacja zostanie zgłoszona w formie pisemnej w terminie 5 dni od momentu odbioru prania od Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania, usługa zostanie jeszcze raz wykonana na koszt Wykonawcy. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych wypranego prania. 10) Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 11) Wkład materaca z pianki lateksowej należy czyścić lub prać w wodzie z dodatkiem delikatnych środków piorących bez zastosowania pralek bębnowych i wirowania. Dopuszczalne jest dezynfekowanie wkładu materaca w komorze parowej w temperaturze do 105°C. 12) W przypadku zniszczenia (utraty walorów estetycznych lub użytkowych) oraz braków ilościowych, Wykonawca będzie zobowiązany do zakupienia na własny koszt i przekazania takiej ilości i rodzaju prania jaka uległa uszkodzeniu, zagubieniu w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej. Asortyment uszkodzony Wykonawca zobowiązany jest zapakować osobno. 13) Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP, BHP, wewnętrznej komórki ds. Zakażeń Szpitalnych). 14) Przed zawarciem umowy oraz na czas trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy. 15) Wykonawca na prośbę Zamawiającego każdorazowo udostępni kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonej przez właściwą stacje sanitarno - epidemiologiczną. 16) Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badań mikrobiologicznych. Wyniki tych badań zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 17) Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego pranie zważone i zapakowane w worki foliowe. Pranie zakażone będzie oddawane w oddzielnych czerwonych workach podpisanych skażone. Pranie przeznaczone do krochmalenia oddawane będzie w workach opisanych krochmal. Pranie po wykonaniu usługi będzie zwracane: wyprane, wymaglowane, wykrochmalone (wg oznaczeń na workach), zreperowane i posortowane wg oddziałów szpitalnych. Oddzielnie pakowane będą: koce, materace, poduszki, bielizna, firany itd. (wg opisanego asortymentu w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy). 18) Zamawiający dodatkowo wymaga: a) dozowania środków pralniczych automatycznym systemem dozowania środków piorąco -dezynfekujących wraz z pełną kontrolą przebiegu procesu i możliwością korekty wartości ph; b) pakowania wypranego prania w worki foliowe zamykane kopertowo, zaklejane taśmą; c) aby dokumentacja firmy dotycząca warunków prania była kompletna, stosowane były pisemne procedury przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji, czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń pralni oraz higieny pracowników; d) dokumentacja dotycząca kontroli procesu pralniczego tj.: temperatury wody, rodzaju i ilości proszku, czasu prania była prowadzona systematycznie każdego dnia; e) stałości cen przez cały okres obowiązywania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: 1) dostarczy wykaz co najmniej 3 wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, usług pralniczych o wartości nie mniejszej niż 230 000 zł brutto każda za okres 12 miesięcy oraz przedstawi 3 dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: 1) dysponuje oddzielnymi środkami do transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelnie podzieloną komorę załadunkową na strefę czystą i brudną tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną; 2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez okres trwania umowy, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 230 000 zł.; 2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, że: a) oferowana usługa będzie wykonywana zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Państwowego Zakładu Higieny ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz w oparciu o aktualne uprawnienia; b) przy wykonywaniu usług pralniczych będą stosowane środki piorąco-dezynfekujące dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w służbie zdrowia na terenie RP; c) posiada opracowane procedury w zakresie przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji bielizny oraz czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia, powierzchni pomieszczeń pralni oraz higieny pracownika w zakresie antyseptyki i stosowania środków ochrony osobistej i że będą one w razie potrzeby przedstawione do wglądu uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego; 2) Aktualną opinię wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu warunków higienicznych do prania bielizny szpitalnej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Dokumenty stanowiące ofertę - zawartość ofert: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4) i III.5), oferta winna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - na załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez: 1) osobę lub osoby wystawiające pełnomocnictwo lub inną osobę bądź osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, zgodnie z dokumentem rejestrowym lub 2) notariusza. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.