eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Aktywizacja młodzieży wiejskiej poprzez postawienie plenerowej siłowni w miejscowości Budzyń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Budzyń: Aktywizacja młodzieży wiejskiej poprzez postawienie plenerowej siłowni w miejscowości Budzyń
Numer ogłoszenia: 231603 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200535 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja młodzieży wiejskiej poprzez postawienie plenerowej siłowni w miejscowości Budzyń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jestwykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.:Aktywizacja młodzieży wiejskiej poprzez postawienie plenerowej siłowni w miejscowości Budzyń.Przedmiotowa inwestycja będzie uzupełnieniem zabudowy działki o numerze ewidencyjnym 567/2, położonej w Budzyniu, przy ul. Margonińskiej, na której usytuowane są boiska sportowe. Utworzenie planowanej siłowni zewnętrznej ma na celu umożliwienie aktywnego spędzania czasu wolnego i rekreacji mieszkańcom wsi i turystom. W ramach zadania będą wykonywane następujące roboty: -wykonanie niezbędnych robót ziemnych i przygotowawczych, - wylanie stóp fundamentowych, - dostawa i montaż urządzeń: drabinka i podciąg nóg, wyciąg górny, surfer - wahadło, twister i stepper, wioślarz, prasanożna, - ułożenie wokół każdego urządzenia nawierzchni z płytek poliuretanowych, na podbudowie żwirowocementowejoraz warstwie odsączającej, - zamontowanie wokół nawierzchni obrzeży betonowych na ławiebetonowej, - zagospodarowanie terenu przyległego poprzez wysypanie otoczaków na warstwie odsączającej.Urządzenia wchodzące w skład siłowni zewnętrznej: a) Drabinka i podciąg nóg, b) Wyciąg górny, c) Surfer -wahadło, d) Twister i stepper, e) Wioślarz, f) Prasa nożna. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1)Wymaganiadotyczące wszystkich zamawianych urządzeń: -fabrycznie nowe, -urządzenia dostarczyć jako gotowe elementy z oferty wybranego producenta.Główna konstrukcja nośna urządzeń z rur stalowych o średnicy około 140mm,pozostałe elementy konstrukcyjne z rur o średnicy około 30 mm, elementy stalowe, ocynkowane i malowane proszkowo farbami zapewniającymi ochronę antykorozyjną, uchwyty i rączki z pvc. Platformy i pedały wykonane z elementów stalowych. Siedziska i oparcia wykonane z blachy perforowanej. Elementy rurowe zakończone kapslami zaślepiającymi. Zakończenia śrub osłonięte zaślepkami z tworzywa sztucznego. Urządzenia muszą posiadać tabliczki z instrukcją obsługi w formie obrazkowej i literowej. -urządzenia posadowić na stopach fundamentowych o wymiarach 60x60x60 cm, z betonu klasy C16/20. Stopy monolityczne lub dostarczone jako prefabrykaty betonowe. -urządzenia połączone ze stopami przy użyciu kotew stalowych dostarczonych przez producenta urządzeń. 2)Wymagania dotyczące nawierzchni z płytek poliuretanowych Wokół każdego urządzenia ułożyć nawierzchnię z płytek poliuretanowych o grubości 3 cm, na podbudowie żwirowo-cementowej grubości 7cm oraz żwirowej warstwie odsączającej o grubości 10 cm. Wokół nawierzchni zamontować na ławie betonowejobrzeże betonowe o grubości 8 cm. 3)Wymagania dotyczące nawierzchni z otoczaków Pozostałą część terenu inwestycji wysypać otoczakami o średnicy od 16 - 32 mm,grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, otoczaki wysypać na żwirowej warstwie odsączającej o grubości 10 cm. 4)Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót .Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń,protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót,oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jakowzajemnie uzupełniające się. 6) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 7)Rozliczenie inwestycji ryczałtowe - wartość zapisana w ofercie musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji SIWZ, także koszt energii elektrycznej i wody zużytych podczas prac. 8)Załączone do oferty kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowić będą tylko materiał pomocniczy, poglądowy dla Zamawiającego i nie będą podlegać weryfikacji oraz ocenie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży szczegółowe kalkulacje cen jednostkowych. 9)Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty,certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 10)Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację techniczną oraz przygotuje i złoży w formie papierowejtrwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, instrukcje i inne dokumenty zgromadzone w trakciewykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 11)Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień :a)warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji projektowej określającej zakres robót zlecanych podwykonawcy, b)jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie, c)uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy, d)za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcy, e)wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy, f)podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu podwykonawcy 8) Wykonawca wskaże, w ofercie w załączniku nr 1 (Dane Wykonawcy) stanowiącym załącznik do specyfikacji, część zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże na załączniku nr 1 (Dane Wykonawcy) powyższych informacji, Zamawiający uzna, iż zamówienie realizowane będzie bez udziału podwykonawców. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady 1)Zamawiający ustanawia okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy od daty sporządzenia pisemnego, protokolarnego zakończenia i odbioru robót, 2)W tym okresie Wykonawca na własny koszt finansowy zobowiązany jest do usunięcia wszelkich stwierdzonych komisyjnie usterek i nieprawidłowości zapisanych w stosownym protokole usterek, Rozwiązania równoważne:Wszystkie elementy zamówienia należy wykonać w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach, normach i wytycznych dotyczących obiektów użyteczności publicznej. Zaproponowane w dokumentach i elementach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego wymaganego przez Zamawiającego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje rozwiązań przyjętych przez projektantów . Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom i właściwościach technicznych materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane przy dofinansowaniu ze środków z UE w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowe Agnieszka Klepaczewska, ul. Cieszkowskiego 37E/6, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59881,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64125,93

  • Oferta z najniższą ceną: 64125,93 / Oferta z najwyższą ceną: 98544,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.