eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › budowa krytego basenu rehabilitacyjnego w Wierzchosławicach wraz z zapleczem sztniowo - technicznym - dobudowa do istniejącej hali sportowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-05

POZYCJA 23148

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wierzchosławice: budowa krytego basenu rehabilitacyjnego w Wierzchosławicach wraz z zapleczem sztniowo - technicznym - dobudowa do istniejącej hali sportowej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wierzchosławice, do kontaktów: Halina Kucharska, Wierzchosławice 550, 33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie, tel. 014 6797333 w. 31. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa krytego basenu rehabilitacyjnego w Wierzchosławicach wraz z zapleczem sztniowo - technicznym - dobudowa do istniejącej hali sportowej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa krytego basenu rehabilitacyjnego zlokalizowanego na działce nr 1323/1 w miejscowości Wierzchosławice. Powierzchnia zabudowy - 392,16 m2 , pow. uzytkowej - 351,31 m2 , kubaturze 1500 m3.Budynek hali basenowej z zapleczem szatniowo- technicznym, parterowy niepodpiwniczony pokryty dachem jednospadowym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej , wodociągowej , kanalizacyjnej , centralnego ogrzewania. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wierzchosławice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia przekraczającą 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamowień publicznych w trybie przyspieszonym , ponieważ zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych , spełniajacy następujące warunki: 1.wykonanie przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat min. trzech zamówień - robót budowlanych o charakterze kubaturowym użyteczności publicznej o wartości min. 1 000000 PLN brutto każda - 70%, 2.wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( w branży konstrukcyjno - budowlanej , instalacji sanitarnych , instalacji elektrycznych) , określonych przepisami ustawy Prawo budowlane - 20% , 3.wysokość posiadanych na rachunku wykonawcy środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy w ostatnich 6 miesiącach wyraża się min. kwotą siedmiocyfrową - 10%. Sposób dokonywania oceny spełnienia ww. warunków: Ad. 1 Oceniany będzie na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, inwestycji budowlanych o charakterze kubaturowym użyteczności publicznej oraz dokumentów ( referencji) potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest; udokumentować wykonanie min. 3 robót budowlanych o charakterze kubaturowym użyteczności publicznej o wartości min. 1 000000 PLN brutto każda. Za największą ilość udokumentowanych robót wykonawca otrzymuje - 10 pkt. Każdy kolejny wykonawca otrzymuje odpowiednią ilość pkt, wyliczoną na podstawie wzoru: ilość uokumentowanych robót w badanym wniosku/największa ilość udokumentowanych robót x 10. Ad.2 Oceniany będzie na podstawie dokumentów osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) Posiadanie przez wszystkie osoby (z każdej branży) wyżej wymienionych uprawnień wydanych na minimum 3 lata przed terminem składania wniosków - 10 pkt.; posiadanie przez którąkolwiek z osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi uprawnień wydanych w okresie krótszym niż 3 lata przed terminem składania wniosków - 5 pkt. Ad 3. Oceniany będzie na podstawie informacji banku, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Posiadanie na rachunku środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonej kwotą wyższą niż siedmiocyfrowa - 10 pkt; wyrażonej kwotą siedmiocyfrową - 5 pkt. Względem każdego wykonawcy zostanie przeprowadzona ocena punktowa poprzez sumowanie pomnożonych przez wagę procent ilości punktów otrzymanych za każdy warunek wymieniony w punktach 1-3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w punkcie IV 1.3) ogłoszenia, zamawiający zaprosi do negocjacji tych wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów wg wyżej opisanej procedury. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w punkcie IV 1.3) ogłoszenia, zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców spełniających wyżej wymienione warunki. Warunki uważa się za spełnione jeżeli wykonawcy złożą ww. dokumenty oraz wymienione poniżej: 1/ Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa Zamówień Publicznych 2/ Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i art. 24. ust.2 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych. 3/ Oświadczenie , że wszystkie złożone dokumenty są zgodne z aktualnym stanem faktycznym i prawnym. 4/ Aktualny odpis właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6/ Aktualne informacje z właściwego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7/ Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8/ Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie, wówczas wymaga się, aby każdy z jego członków złożył dokumenty o których jest mowa w punktach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.05.2006, godzina 10:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.