Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Polkowice: Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej:
1. do pomieszczeń biurowych w lokalach przy ul. Górna 3/1 i 3/2 oraz do lokalu mieszkalnego przy ul. Górna 3/5 w Polkowicach,
2. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 6 w Polkowicach,
3. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 4 w Polkowicach
4. do pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Spółdzielcza 2 w Polkowicach,
5. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek
Numer ogłoszenia: 231427 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461518.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej: 1. do pomieszczeń biurowych w lokalach przy ul. Górna 3/1 i 3/2 oraz do lokalu mieszkalnego przy ul. Górna 3/5 w Polkowicach, 2. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 6 w Polkowicach, 3. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 4 w Polkowicach 4. do pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Spółdzielcza 2 w Polkowicach, 5. do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej: 1) do pomieszczeń biurowych w lokalach przy ul. Górna 3/1 i 3/2 oraz do lokalu mieszkalnego przy ul. Górna 3/5 w Polkowicach, 2) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 6 w Polkowicach, 3) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Górna 4 w Polkowicach 4) do pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Spółdzielcza 2 w Polkowicach, 5) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek 31 w Polkowicach, 6) do pomieszczeń biurowych w lokalu przy ul. Rynek 30 w Polkowicach, 7) do lokalu mieszkalnego przy ul. Krótkiej 5/1 w Chocianowie, 8) do lokalu mieszkalnego przy ul. Krótkiej 5/2 w Chocianowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.10.00.00 - 40.10.00.00 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualną koncesje na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1.2. - 1.4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył: - oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p., zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego. 4 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę oraz do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. 5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpolkowicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach,
ul. Górna 2,
59-100 Polkowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
- "Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych "
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2024 r. do 31.08.2025 r."
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa i przesył energii elektrycznej dla potrzeb Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.