eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Dostawa i montaż ekranu ledowego na konstrukcji wsporczej wraz z zasilaniem w energię elektryczną przy ul. Strumieńskiej/ Zdrowotnej w Jasienicy na dz. Nr 291/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Jasienica: Dostawa i montaż ekranu ledowego na konstrukcji wsporczej wraz z zasilaniem w energię elektryczną przy ul. Strumieńskiej/ Zdrowotnej w Jasienicy na dz. Nr 291/2
Numer ogłoszenia: 231422 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż ekranu ledowego na konstrukcji wsporczej wraz z zasilaniem w energię elektryczną przy ul. Strumieńskiej/ Zdrowotnej w Jasienicy na dz. Nr 291/2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż ekranu ledowego o powierzchni ~ 12 m2 wraz z oprogramowaniem i komputerem sterującym Ekran powinien mieć parametry zbliżone do poniższych: Pixel Pitch P16 Powierzchnia ekranu: min.12 m2. Ilość kabinetów w poziomie: 4 szt. Ilość kabinetów w pionie: 4 szt. Rozmiar kabinetu (m): 1,024x 0,768 +/- 0,1 Rozdzielczość kabinetu ( w pikselach) min. 64 x 48 Rodzaj diód: Silan, Opto Kompozycja diód 2r, 1g, 1b Kąty świecenia ( poziom/ pion): min. 110/60 Jasność (Cd/ m2): min. 6 000 Średni i maksymalny pobór mocy. ( w/m2): nie więcej niż 500/1000 Połączenia kabli sygnałowych- wewnętrzne w kabinetach. Obudowa metalowa. Wodoszczelność min. IP65 Głębia kolorów: min. 16 bit Żywotność lamp: min. 100 tyś godzin Skala szarości: min. 16384 poziomów na każdy kolor Częstotliwość odświeżania ( Hz): >400 Ramka video: 50/60 Hz Interfejs sygnałowy: DVI Wyświetlane formaty: BMP/JPG/GIF/PCX/WMF/AVI/MPEG/ASF/WMV/SWF/RM/Power point Sygnał wejściowy: Video, PAL/ NTSC, VGA,DVD,TV,RF, S- Video, RGBHV, YUV, YC i inne. Format wyświetlania: 800 x 600, 1024 x 768, 1280 x 1024 Oprogramowanie kompatybilne z Windows. Karta odbiorcza/ nadawcza: linsn Typ diod LED: Długość fali (nm) R:620-625, G: 520-525, B: 465-470 Jasność (mcd) R: 500-650, G: 1800-2100, B: 400-600 W cenie ekranu uwzględnić należy również: Player, kartę multifukcyjną, zasilanie, montaż, transport, program do zarządzania ekranem, szkolenie z obsługi ekranu oraz serwis gwarancyjny na okres min. 5 lat. Wykonawca zapewni uruchomienie telebimu i wdrożenie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenie zostanie przeprowadzone na zakupionym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia. - wykonanie i montaż konstrukcji wsporczej pod ekrany LED - ruszt przestrzenny z rur stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe, oparty na słupie stalowym okrągłym utwierdzonym dołem w stopie żelbetowej, ekran ledowy zamocowany na wysokości 2,7m nad istniejącym terenem. - wykonanie przyłącza energetycznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie dostawy wraz z montażem na wykonanej przez Wykonawcę konstrukcji wsporczej ekranu ledowego o powierzchni min. 10 m2 i wartości min. 80 000 zł. brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponował będzie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i energetycznymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Min. dwie dostawy wraz z montażem na wykonanej przez Wykonawcę konstrukcji wsporczej ekranu ledowego o powierzchni min. 10 m2 i wartości min. 80 000 zł. brutto każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1. Zmiany ogólne: możliwa jest: - zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. 2. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania usługi, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Partnerski program promocji turystycznej Gmin Jasienica i Petřvald JA-PE3, został złożony do współfinansowania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska - Fundusz Mikroprojektów Euroregionu Śląsk Cieszyński - Těšínské Slezsko i budżetu państwa. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych i wariantowych, 2) zawarcia umowy ramowej, 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 5) rozliczenia w walucie innej niż złoty polski. 6) udzielenia zamówień uzupełniających Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. Przy wykonywaniu zamówienia nie przewiduje się udzielanie zaliczek, o których mowa w art. 151a pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.