eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Dostawa ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Miasta i Gminy Łomianek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Łomianki: Dostawa ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Miasta i Gminy Łomianek.
Numer ogłoszenia: 231303 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 201756 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Łomiankach, ul. Warszawska, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 7511143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Miasta i Gminy Łomianek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem w celu prowadzenia robót porządkowych na ternie Miasta i Gminy Łomianek. 2.Dostawa do Zamawiającego jest bezpłatna. 3.Parametry techniczne ciągnika oraz osprzętu szczegółowo zawarte są w Załączniku nr 4 do SIWZ- Parametry techniczne sprzętu 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres 24 miesięcy liczonych od dnia dostawy - przekazania sprzętu Zamawiającemu ( bez limitu motogodzin) zaś zapewnienie serwisu pogwarancyjnego i części min 3 lat . 5. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego określają niżej wymienione warunki: przybycie ekipy serwisowej, w terminie do 3 dni od momentu zgłoszenia koniczności naprawy i w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia potrzeby przeglądu gwarancyjnego, przeglądy i naprawy gwarancyjne wykonywane u Zamawiającego, w przypadku konieczności przeglądu (naprawy) u Wykonawcy organizacja i koszty transportu spoczywają po stronie Wykonawcy, -przeglądy gwarancyjne bezpłatne, Zamawiający ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.03 - 29.37.00.03 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 129000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHANDLER sp z o.o., ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 129000
  • Oferta z najniższą ceną: 129000 / oferta z najwyższą ceną: 129000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.