eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Wykonanie projektów technicznych kompleksowych remontów klatek schodowych budynków w rewitalizowanej części miasta Karlino.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Karlino: Wykonanie projektów technicznych kompleksowych remontów klatek schodowych budynków w rewitalizowanej części miasta Karlino.
Numer ogłoszenia: 231262 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117273, fax 094 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów technicznych kompleksowych remontów klatek schodowych budynków w rewitalizowanej części miasta Karlino..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów technicznych kompleksowych remontów klatek schodowych budynków w rewitalizowanej części miasta Karlino. 1. Zakres opracowania Zakres opracowania obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej remontów części wspólnych budynków znajdujących się w rewitalizowanym obszarze miasta Karlina tj. korytarzy, klatek schodowych, schodów do piwnic, piwnic, strychów. Zakres opracowania projektowego obejmuje m.in.: - wymianę instalacji elektrycznych w tym wewnętrznych linii zasilających - instalacje oświetleniowe ruchowe, - wykonanie orurowania podtynkowego z instalacją domofonową oraz orurowania do instalacji telewizji kablowej i internetowej, - przebudowę instalacji wod.- kan. - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, - wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, - remonty schodów budynku, - wykonanie sufitów, - wykonanie posadzek, - roboty tynkarskie i malarskie z opracowaną kolorystyką ścian i sufitów, - umiejscowienie skrzynek pocztowych. W zakres zamówienia wchodzi również pełnienie nadzoru autorskiego. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. Wymaga się od Wykonawcy przeprowadzania konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów tj. rozwiązań funkcjonalnych, architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaproponowane rozwiązania i materiały zapewnią minimalizację kosztów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych, a koszt ich uzyskania pokryje Wykonawca. Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego: a)wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133) i ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118) - w ilości 5 egzemplarzy + 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym, b)wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy + 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym, c)wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy + 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym, d)wykonanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych metod i kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy + 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.21.00 - 74.22.21.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139344.26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AIGMA Projektowanie i Obsługa Inwestycji Grzegorz Maliszewski ul. Kościelna 19, Kretomino, ul. Kościelna 19, Kretomino, Koszalin, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 139344.26
  • Oferta z najniższą ceną: 139344.26 oferta z najwyższą ceną: 139344.26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.