eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE.272.9.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych i komputerowych w ramach projektu pn.Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Nowy Sącz: PCFE.272.9.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych i komputerowych w ramach projektu pn.: Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 23112 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.9.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych i komputerowych w ramach projektu pn.: Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych i komputerowych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Przeprowadzenie kursu eksploatacji wybranych maszyn rolniczych dla 15 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 15 osób. b) Kurs obejmuje min. 42 godziny zajęć w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych (przeprowadzonych w jednej grupie) oraz 30 godzin zajęć praktycznych dla każdego uczestnika indywidualnie. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 20.05.2015r. 2) Pakiet 2: Przeprowadzenie kursu kucia koni dla 8 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 8 osób. b) Kurs obejmuje 20 godzin zajęć: 10 godzin zajęć teoretycznych przeprowadzonych w jednej grupie, oraz 10 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w grupach maksymalnie 2 osobowych. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2015r. 3) Pakiet 3: Przeprowadzenie kursu brukarza dla 10 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 10 osób. b) Kurs obejmuje 100 godzin zajęć, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych na grupę. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 20.05.2015r. 4) Pakiet 4: Przeprowadzanie kursu nauki jazdy konnej dla 21 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 21 osób. b) Przewiduje się utworzenie 5 grup. c) Maksymalna liczba uczestników egzaminu na Brązową Odznakę Jeździecką Polskiego Związku Jeździeckiego: 5 osób. d) Kurs obejmuje łącznie 50 godzin zajęć na każdą grupę, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych oraz 40 godzin zajęć praktycznych. e) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 13.05.2015r. 5) Pakiet 5: Przeprowadzenie kursu bukieciarstwa dla 30 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 30 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie trzech grup liczących 10 osób każda. c) Kurs obejmuje 60 godzin zajęć na każdą grupę w podziale na 20 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 27.05.2015r. 6) Pakiet 6: Przeprowadzenie kursu konserwatora zieleni dla 15 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 15 osób. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.03.2015r. 7) Pakiet 7: Przeprowadzenie kursu pilota wycieczek turystycznych dla 20 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 20 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch grup liczących 9-11 osób. c) Kurs obejmuje 150 godzin zajęć w tym: 97 godzin zajęć teoretycznych i 53 godziny zajęć praktycznych oraz dodatkowo 4 dni szkolenia praktycznego na grupę. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 19.06.2015r. 8) Pakiet 8: Przeprowadzenie kursu kursu pilarza- drwala operatora pilarki spalinowej dla 25 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 25 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie pięciu grup liczących po 5 osób. c) Kurs obejmuje minimum 130 godzin zajęć, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych na każdą grupę. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.05.2015r. 9) Pakiet 9: Przeprowadzenie kursu Systemy Informacji Przestrzennej dla 10 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 10 osób. b) Kurs obejmuje 35 godzin zajęć. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.03.2015r. 10) Pakiet 10: Przeprowadzenie kursu Adobe Photoshop dla 20 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 20 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch grup liczących 10 osób. c) Kurs obejmuje 45 godzin zajęć. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.04.2015r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100), d) w przypadku składania oferty na Pakiet 4: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), e) w przypadku składania oferty na Pakiet 5: 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), f) w przypadku składania oferty na Pakiet 6: 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100), g) w przypadku składania oferty na Pakiet 7: 450,00 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100), h) w przypadku składania oferty na Pakiet 8: 1 100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto 00/100), i) w przypadku składania oferty na Pakiet 9: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), j) w przypadku składania oferty na Pakiet 10: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm./. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.9.2015 Przetarg na kursy zawodowe w ramach projektu MKZM Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) w razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na Pakiet 10 winien posiadać licencję na oprogramowanie, uprawniające do prowadzenia szkoleń o charakterze komercyjnym. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji). Składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca oświadcza również, że licencje na oprogramowanie, używane do realizacji kursu, są licencjami uprawniającymi do prowadzenia szkoleń o charakterze komercyjnym. Dla Pakietów od 1 do 9 Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopie certyfikatu jakości ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych i/lub akredytacji Kuratora Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia i/lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług i/lub dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji Adobe Authorised Training Partner, jeżeli wykonawca tymi dokumentami dysponuje, w celu uzyskania dodatkowych punktów w innych niż cena kryteriach oceny ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Grzegorz Poręba, pokój nr 8...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Przeprowadzenie kursu eksploatacji wybranych maszyn rolniczych dla 15 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 15 osób. b) Kurs obejmuje min. 42 godziny zajęć w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych (przeprowadzonych w jednej grupie) oraz 30 godzin zajęć praktycznych dla każdego uczestnika indywidualnie. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 20.05.2015r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Przeprowadzenie kursu kucia koni dla 8 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 8 osób. b) Kurs obejmuje 20 godzin zajęć: 10 godzin zajęć teoretycznych przeprowadzonych w jednej grupie, oraz 10 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w grupach maksymalnie 2 osobowych. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2015r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Przeprowadzenie kursu brukarza dla 10 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 10 osób. b) Kurs obejmuje 100 godzin zajęć, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych na grupę. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 20.05.2015r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Certyfikat jakości usług ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych - 5
    • 3. Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Przeprowadzanie kursu nauki jazdy konnej dla 21 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 21 osób. b) Przewiduje się utworzenie 5 grup. c) Maksymalna liczba uczestników egzaminu na Brązową Odznakę Jeździecką Polskiego Związku Jeździeckiego: 5 osób. d) Kurs obejmuje łącznie 50 godzin zajęć na każdą grupę, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych oraz 40 godzin zajęć praktycznych. e) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 13.05.2015r. f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Przeprowadzenie kursu bukieciarstwa dla 30 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 30 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie trzech grup liczących 10 osób każda. c) Kurs obejmuje 60 godzin zajęć na każdą grupę w podziale na 20 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 27.05.2015r. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Certyfikat jakości usług ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych - 5
    • 3. Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Przeprowadzenie kursu konserwatora zieleni dla 15 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 15 osób. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.03.2015r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Przeprowadzenie kursu pilota wycieczek turystycznych dla 20 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 20 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch grup liczących 9-11 osób. c) Kurs obejmuje 150 godzin zajęć w tym: 97 godzin zajęć teoretycznych i 53 godziny zajęć praktycznych oraz dodatkowo 4 dni szkolenia praktycznego na grupę. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 19.06.2015r. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Certyfikat jakości usług ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych - 5
    • 3. Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Przeprowadzenie kursu kursu pilarza- drwala operatora pilarki spalinowej dla 25 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 25 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie pięciu grup liczących po 5 osób. c) Kurs obejmuje minimum 130 godzin zajęć, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych na każdą grupę. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.05.2015r. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Certyfikat jakości usług ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych - 5
    • 3. Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9: Przeprowadzenie kursu Systemy Informacji Przestrzennej dla 10 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 10 osób. b) Kurs obejmuje 35 godzin zajęć. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.03.2015r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Certyfikat jakości usług ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych - 5
    • 3. Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10: Przeprowadzenie kursu Adobe Photoshop dla 20 uczniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 20 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch grup liczących 10 osób. c) Kurs obejmuje 45 godzin zajęć. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.04.2015r. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Autoryzacja Adobe Authorised Training Partner - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.