eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług utrzymania czystości w Urzędzie/Oddziale Celnym w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Olsztyn: Świadczenie usług utrzymania czystości w Urzędzie/Oddziale Celnym w Elblągu
Numer ogłoszenia: 230969 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie , ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5397015, faks 089 5397016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania czystości w Urzędzie/Oddziale Celnym w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości: a)wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A b)na terenie zewnętrznym usytuowanym przy budynku (bez odśnieżania). Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1124 m2. Składają się na nią dwa budynki biurowe, z czego jeden to budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), zaś drugi to budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 20 okien i 4 pary drzwi). Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone. Możliwe jest zapoznanie się z budynkiem oraz terenem poprzez dokonanie wizji lokalnej (po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym). Zakres prac porządkowych w budynków Urzędu/Oddziału obejmuje: a)Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych (wraz z zapleczem gospodarczym, sanitarno-socjalnym, archiwum, poczekalnią dla osób odprawianych) oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni wykładzin, terakoty; b)Odkurzanie wykładzin podłogowych, usuwanie plam z wykładzin; c)Zmywanie podłóg; d)Konserwacja podłóg przy użyciu środków antypoślizgowych, nabłyszczających e)Usuwanie pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; f)Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; g)Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, usuwanie zanieczyszczeń z tapicerek; h)Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; i)Mycie stolarki okiennej; j)Mycie i dezynfekcja armatury i urządzeń sanitarnych; k)Opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; l)Dostarczanie i uzupełnianie kostek toaletowych, papieru toaletowego, wielkością dostosowanego do pojemników, worków na śmieci, ręczników papierowych - składanych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń. Zakres prac porządkowych na placu odpraw obejmuje: a)Zamiatanie placu odpraw i parkingów wewnętrznych; b)Sprzątanie śmieci, ewentualnych liści i zbędnych przedmiotów z placu odpraw i terenów zielonych; wywóz liści; c)Umieszczanie odpadów w kontenerach i utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika d)Opróżnianie koszy na śmieci; e)Pielęgnacja terenów zielonych; w okresie wegetacyjnym koszenie (min. 1 raz w m-cu), podlewanie itp. f)Usuwanie nadmiaru piachu pozostałego po odśnieżaniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.1 SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług tożsamych (tzn. usług obejmujących utrzymanie czystości o podobnym charakterze) podając ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, oraz załączając dokument potwierdzający, że te usługi zostały lub są wykonywane należycie, z czego co najmniej jedna usługa winna mieć wartość co najmniej: 53 000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie /zgodnie z punktem 6.2 SIWZ/;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.1 SIWZ/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.1 SIWZ/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawca winien wykazać się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu opisanego w pkt 6.3 SIWZ/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy; 3. Jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku: 1)okresowego lub stałego wyłączenia części pomieszczeń lub terenu z zakresu umowy, np. w związku z remontem, awarią lub innymi zdarzeniami losowymi, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o czas i obszar niewykonywania usługi, zgodnie ze stawkami wskazanymi w §6 ust. 1 umowy. 2)zmian danych osobowych, adresowych i organizacyjnych stron umowy. 2.Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być wprowadzane na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn ic.olsztyn.ilgw@ols.mofnet.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, Kancelaria Ogólna (pok. 22).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.