eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba-Jakuszyce › Naprawa ratraka Pisten Bully 200 poprzez wymianę na fabrycznie nowe gwiazd, gąsienic , wyciskacza śladów, mooga oraz naprawę pługa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Szklarska Poręba-Jakuszyce: Naprawa ratraka Pisten Bully 200 poprzez wymianę na fabrycznie nowe gwiazd, gąsienic , wyciskacza śladów, mooga oraz naprawę pługa
Numer ogłoszenia: 230797 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Bieg Piastów , 58-580 Szklarska Poręba-Jakuszyce, woj. dolnośląskie, tel. 075 7173338, faks 075 7172022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieg-piastow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa ratraka Pisten Bully 200 poprzez wymianę na fabrycznie nowe gwiazd, gąsienic , wyciskacza śladów, mooga oraz naprawę pługa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia. Świadczenie usługi pn. Naprawa ratraka Pisten Bully 200 poprzez wymianę nw. elementów na fabrycznie nowe: (a) gwiazd - 2 sztuki (b) gąsienic - 2 sztuki (c) wyciskacza śladów - 1 sztuka ( 1 tor = 2 ślady) (d) mooga oraz naprawę pługa w zakresie wymiany lemiesza oraz wymiany tulei mocowania pługa. Oferowane do wymiany elementy mogą być elementami oryginalnymi lub elementami zamiennymi, pod warunkiem ich bezkolizyjnej współpracy ze wszystkimi pozostałymi częściami ratraka. W przypadku zastosowania elementów zamiennych- do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć ich karty katalogowe. Wszystkie stare, zdemontowane części podlegają zwrotowi Zamawiającemu. Rok produkcji ratraka- 2005, serwisowany. Producent - Kässbohrer Geländefahrzeug AG, Niemcy. W ramach naprawy ratraka Wykonawca jest zobowiązany do wykonania, przez autoryzowanych serwisantów, przeglądu obejmującego wymianę: (a) olej silnikowy - zalecany FOCUS 10W/40 MOTOREX lub równoważny - 15 l (b) olej przekładniowy -zalecany GEAR80W90 MOTOREX lub równoważny - 9 l (c) olej hydrauliczny - zalecany ALPINE ATF lub równoważny - 64 l (d) płyn chłodniczy- zalecany COLANTG48 lub równoważny - 16 l (e) filtr paliwa wstępny - nr katalog. 8.312.089.096.0 - oryginał lub zamiennik - 1 szt. (f) filtr paliwa pełnego oczyszczania -nr katalog. 8.312.088.015.0 - oryginał lub zamiennik - 1 szt. (g) filtr oleju- nr katalog. 8.312.089.054.0 - oryginał lub zamiennik - 1 szt. (h) filtr powietrza - nr katalog. 8.319.069.084.0 - oryginał lub zamiennik - 1 szt. (i) filtr hydrauliczny siatkowy - nr katalog. 8.216.784.200.0 - oryginał lub zamiennik - 1 szt. (j) filtr hydrauliczny - nr katalog. 8.216.540.319.0 - oryginał lub zamiennik - 1 szt. 2. Gwarancja. Zamawiający na wykonaną naprawę wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne co najmniej 12 miesięcy. 3. Serwis Zamawiający żąda od Wykonawcy zapewnienia: (a) w odległości do 100 km od Polany Jakuszyckiej, w miejscowości Szklarska Poręba- Jakuszyce, serwisu posiadającego autoryzację Producenta ww. ratraka. (b) czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii - do 12 godzin, bez wyłączenia dni ustawowo wolnych od pracy, niedziel i świąt; (c) zastępczego ratraka z wyciskaczem 4 śladów ( 2 torów) w przypadku czasu naprawy trwającej ponad 12 godzin , przy czym: (c1) nieodpłatnie - jeżeli awaria nie wystąpiła z winy Zamawiającego, (c2) odpłatnie - jeżeli została spowodowana przez Zamawiającego. 4. Transport (a) dostarczenie ratraka PB 200 do miejsca naprawy jest obowiązkiem Zamawiającego co oznacza, że Wykonawca w umownej cenie świadczenia usługi nie uwzględnia kosztów transportu; (b) dostarczenie ratraka PB 200 po naprawie na Polanę Jakuszycką ( Szklarska Poręba-Jakuszyce) jest obowiązkiem Wykonawcy co oznacza, że Wykonawca w umownej cenie świadczenia usługi uwzględnia koszty transportu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania szczególnych uprawnień do wykonywania określonej działalności. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2), zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługi związanej z naprawą obejmującą wymianę co najmniej jednego elementu spośród takich jak: gwiazda, gąsienica, wyciskacz śladów. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości wykonanych usług w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych usług rozliczanych w innych walutach na PLN wg Tabeli A średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na ostatni dzień podany w październiku 2012 r. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2), zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie ma specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2), zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie ma specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2), zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - poparta posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiających świadczenie usługi do płatności Zamawiającego -po jej wykonaniu, - poparta posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2), zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zasobach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu ,w oryginale, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5. W zobowiązaniu innego podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi być w sposób jednoznaczny wskazany zakres i rodzaj zasobu udostępnianego oraz sposób w jaki będzie udostępniany. Zobowiązanie w oryginale musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu udostępniającego. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie, łączny potencjał techniczny i kadrowy , łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa . W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 upzp.) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieg-piastow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodplatnie ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Biuro Stowarzyszenia _Bieg Piastów_ , 58-580 Szklarska Poręba-Jakuszyce lub można bezpośrednio złożyć w pawilonie Biura Stowarzyszenia _Bieg Piastów_ - (adres j. w.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków budżetu województwa dolnośląskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.