eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług serwisowych sprzętu i aparatury medycznej firmy Richard Wolf użytkowanych przez Oddział Urologii, Blok Operacyjny Chirurgiczny i Ginekologiczny Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Radom: Świadczenie usług serwisowych sprzętu i aparatury medycznej firmy Richard Wolf użytkowanych przez Oddział Urologii, Blok Operacyjny Chirurgiczny i Ginekologiczny Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 230790 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych sprzętu i aparatury medycznej firmy Richard Wolf użytkowanych przez Oddział Urologii, Blok Operacyjny Chirurgiczny i Ginekologiczny Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych sprzętu i aparatury medycznej firmy Richard Wolf użytkowanych przez Oddział Urologii, Blok Operacyjny Chirurgiczny i Ginekologiczny Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, a w szczególności: 1) wykonywanie przeglądów okresowych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej firmy Richard WOLF dwa razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2) wykonywanie napraw na pisemne zlecenie Zamawiającego, poprzedzone ofertą cenową w celu akceptacji, 3) wydawanie certyfikatów jakości i bezpieczeństwa po wykonaniu przeglądów okresowych, 4) wymiana zużytego osprzętu i akcesoria zużywalnych, poprzedzona pisemną opinią oraz ofertą cenową w celu akceptacji przez Zamawiającego, 5) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym na żądanie Zamawiającego. II. Zakres zamówienia obejmuje: Wykaz sprzętu i aparatury medycznej firmy Richard WOLF użytkowanej w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym, objętej przedmiotem zamówienia: Placówka Nazwa urządzenia Typ Rok Nr fabr./inw. O/Urologii Litotryptor ultradźwiękowy zestaw 2009 1100129589 / 802-1683 O/Urologii Ureterorenoskop (z ureterorenoskopem giętkim) zestaw 2009 / 802-NPZ 203 O/Urologii Uretrotom OTIS 2009 / 802-NPZ 204 O/Urologii Uretrotom OTIS 2009 / 802-NPZ 205 O/Urologii Zestaw do PCNL z nefroskopem zestaw 2009 / 802-NPZ 202 O/Urologii Zestaw do PDD z torem wizyjnym zestaw 2009 / 802-1706 A Blok Operacyjny Chirurgiczny Ureterorenoskop E-kompaktowy ( 8 / 9,8 ) 2011 / 802- 223-NPZ 250 Blok Operacyjny Ginekologiczny Projektor światła XENON 180 W 2005 50562/802-1190 III. Wymagania: 1. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność cywilno-prawną za szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem napraw i przeglądów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia materiałów i części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy. 3. Wszystkie używane w przedmiocie zamówienia materiały i części powinny być nowe i posiadać wymagane prawem aprobaty, dopuszczenia i certyfikaty. 4. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dootyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi serwisowe w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 20.000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełnia jeden z Wykonawców lub spełniają łącznie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty podmiotów zagranicznych w odniesieniu do dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunku nie podlegania wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z brakiem podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. - wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej- które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub - Pełnomocnictwo- w oryginale lub postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany treści umowy: a). ceny brutto mogą ulec zmianie w przypadku w przypadki zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa-mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym ulegnie zmianie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b). Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszów Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszów Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 308 lub 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.