eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Rabka-Zdrój - 3 postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Rabka-Zdrój: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Rabka-Zdrój - 3 postępowanie
Numer ogłoszenia: 230712 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Rabka-Zdrój - 3 postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rabka-Zdrój, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zmian.), zapisami uchwały Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012 r. - Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz uchwałami w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rabka-Zdrój - Uchwała nr XXXIII/198/13 Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju z 28 lutego 2013 r. oraz w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - Uchwała nr XXXIII/199/13 Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju z dnia 28 lutego 2013 r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie wszystkich: 1) Zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach. 2) Segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych podanych poniżej rodzajów odpadów: a) papier, b) szkło, tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe podlegające recyklingowi, c) komunalne odpady zielone, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) meble i inne odpady wielkogabarytowe, f) zużyte opony, g) odpady niebezpieczne h) zużyte baterie i akumulatory, i) odpady budowlane i rozbiórkowe. 3. Właściciele nieruchomości zamieszkałych, od których będą odbierane odpady, mają obowiązek gromadzenia odpadów w następujących typach pojemników lub workach (urządzeniach do gromadzenia odpadów): - worki co najmniej 60-litrowe wykonane z folii o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, wykluczającej rozerwanie się worka, - pojemniki o pojemności od 60 litrów do 1100 litrów wykonane z tworzywa sztucznego lub metalu dostosowane do mechanicznego ich opróżniania przez jednostkę wywozową. - oznakowane w sposób jednoznacznie wskazujący na rodzaj gromadzonych w nich odpadów: SEGREGOWANE (SZKŁO, METAL, TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE), PAPIER, ODPADY ZIELONE, NIESEGREGOWANE (ODPADY ZMIESZANE) 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) odpadów komunalnych zmieszanych w ilości: a) do 120 litrów miesięcznie na 1 osobę w nieruchomościach wielorodzinnych, b) do 120 litrów miesięcznie dla gospodarstwa 1 - osobowego w nieruchomościach jednorodzinnych, c) do 240 litrów miesięcznie dla gospodarstwa 2 - 3 osobowego w nieruchomościach jednorodzinnych, d) do 360 litrów miesięcznie dla gospodarstwa powyżej 3 osób w nieruchomościach jednorodzinnych, 2) odpadów z papieru - w każdej ilości, 3) odpadów ze szkła, metali, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - w każdej ilości, 4) odpadów wielkogabarytowe do 3 m3 rok na gospodarstwo domowe, 5) odpadów budowlanych i rozbiórkowych do 1 m3 rok na gospodarstwo domowe, 6) odpadów zielonych - w każdej ilości, 7) odpadów niebezpiecznych - 360 litrów rok na gospodarstwo domowe, 5. Częstotliwość odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z terenu nieruchomości: 1) komunalne odpady zmieszane: a) nieruchomości zamieszkałe w zabudowie jednorodzinnej (nie więcej niż 4 lokale mieszkalne) - co najmniej raz na dwa tygodnie, b) nieruchomości zamieszkałe w zabudowie wielorodzinnej (więcej niż 4 lokale mieszkalne) - co najmniej dwa razy w tygodniu, 2) szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe: a) nieruchomości zamieszkałe w zabudowie jednorodzinnej (nie więcej niż 4 lokale mieszkalne) - co najmniej raz na dwa tygodnie, b) nieruchomości zamieszkałe w zabudowie wielorodzinnej (więcej niż 4 lokale mieszkalne) - co najmniej dwa razy w tygodniu, 3) papier - co najmniej raz w miesiącu, 4) odpady komunalne zielone - w okresie od 01 lipca do 30 listopada - co najmniej raz na dwa tygodnie, a w okresie od 01 grudnia do 31 grudnia - co najmniej raz w miesiącu, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe - odbierane są na indywidualne zamówienie złożone przez właściciela nieruchomości, 6) odpady wielkogabarytowe - odbierane są na indywidualne zamówienie złożone przez właściciela nieruchomości. 6. Do obowiązku wykonawcy należy prowadzenie ogólnodostępnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK). Ogólnodostępny PSZOK będzie zlokalizowany na terenie Gminy Rabka-Zdrój przy ul. Zaryte 141 a (Sortownia Surowców Wtórnych) i będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400 w sobotę od 900 do 1200. 3.7. Odpady niebezpieczne dostarczane do punktu to odpady powstające na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, w szczególności: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich, rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich, zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i dezynsekcji, środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, baterie i akumulatory, opony, zużyte kartridże i tonery, przepracowane oleje. 3.8. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV/397/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122). 3.9. Dane ilościowe pozwalające ocenić wartość oferty: 1. Liczba obsługiwanych mieszkańców gminy - 17 390 mieszkańców; 2. Łączna masa odpadów komunalnych do odbioru i zagospodarowania z terenu nieruchomości zamieszkałych: - ilość odpadów odebrana z nieruchomości zamieszkałych - 1 150 ton..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawcy powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w ramach których odbierał odpady komunalne zmieszane od mieszkańców nieruchomości w ilości co najmniej 2 000 Mg/rok oraz odpady komunalne gromadzone selektywnie (np. papier, szkło, makulatura, plastik lub inne odpady zbierane selektywnie) w ilości co najmniej 300 Mg/rok.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    W związku z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - zmiany kluczowych specjalistów: np. osób reprezentujących Strony (w szczególności: choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej, - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie, - zmianie uległy stawki podatku VAT, - siły wyższej,

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ul. Parkowa 2 34-700 Rabka - Zdrój pok.nr 12.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ul. Parkowa 2 34-700 Rabka - Zdrój Sekretariat pok.nr 1.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.