eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psycho - społecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Sejny: na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psycho - społecznych
Numer ogłoszenia: 230682 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psycho - społecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz indywidualnych konsultacji dla uczestników projektu systemowe Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach w ramach poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Przeprowadzenie warsztatów z przedsiębiorczości Celem warsztatów: Zainicjowanie postawy przedsiębiorczej u uczestników projektu systemowego w oparciu o ich osobiste predyspozycje psychologiczne, umiejętności, doświadczenie, wiedzę oraz środki finanse i rzeczowe. Opracowanie propozycji przedsięwzięcia gospodarczego z godnie z potencjałem uczestnika. Zaproponowanie źródeł finansowania oraz sposobu działania w celu osiągnięcia maksymalnego zysku. Zamówienie realizowane będzie w 5 grupach liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części I: lipiec - 20.12.2013r. Wymiar czasu: 60h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 12 h na każdą z 5 oddzielnych grup, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny, Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - przygotowania scenariusza przebiegu warsztatów, - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; Część II - Przeprowadzenie warsztatów z równości szans mężczyzn i kobiet. Cel warsztatu: przedstawienie uczestnikom projektu systemowego aspektów związanych z równością płci, a także występującymi z tego względu barierami czy funkcjonującymi w środowisku stereotypami. Tematyka zajęć powinna obejmować m.in.: płeć biologiczna, płeć kulturowa, założenia i cele polityki równości płci, rodzaje i obszary dyskryminacji. Zamówienie realizowane będzie w 4 grupach liczących nie więcej niż 30 osób. Termin realizacji części II: od podpisania umowy - listopad 2013r. Wymiar czasu: 12h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 3h na każdą z 4 oddzielnych grup, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - przygotowania scenariusza przebiegu warsztatów, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; Część III - Przeprowadzenie Socjoterapeutycznej Grup Wsparcia I Rozwoju Osobistego. Cel zajęć: eliminowanie lub zmniejszenie poziomu zaburzeń, zwłaszcza zaburzeń zachowania, nadpobudliwości i zahamowania, niektórych zaburzeń emocjonalnych u młodzieży, które zakłócają proces socjalizacji, utrudniają rozwój osobisty i społeczny, powodują i intensyfikują trudności szkolne. Zamówienie realizowane będzie dla 1 grupy młodzieży liczącej nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części III: wrzesień - 20.12.2013r. Wymiar czasu: 48h zajęć warsztatowych, w tym 16 h, które odbędą się podczas 2- dniowego maratonu terapeutyczno- wyjazdowego. 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny. Wybór miejsca i koszta związane z wyjazdem na 2- dniowy maraton terapeutyczno- wyjazdowy leżą po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - przygotowania scenariusza przebiegu warsztatów, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; - usługi świadczone będą równolegle przez dwie osoby. Część IV - Warsztaty informacyjno - edukacyjne Stop dla przemocy. Cel zajęć: zwiększenie świadomości uczestników projektu dotyczącej zagrożeń płynących z przemocy w rodzinie i poszerzenie wiedzy na temat jej skutków, przedstawienie możliwości reakcji i pomocy. Zamówienie realizowane będzie w 3 grupach liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części IV: lipiec - sierpień 2013r. Wymiar czasu: 24h zajęć warsztatowych, w przeliczeniu 8h na każdą z 3 oddzielnych grup. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych leży po stronie Wykonawcy). 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; Część V - Objęcie wsparciem psychologicznym w miejscu zamieszkania klienta pomocy społecznej. Cel działania: Objęcie wsparciem psychologicznym rodzin/osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe jutro- program integracji zawodowej i społecznej lub innych osób należących do otoczenie uczestników projektu w miejscu ich zamieszkania. Termin realizacji części V: lipiec - grudzień 2013r. Wymiar czasu: 15h w każdym z sześciu miesięcy 2013r, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu Sejneńskiego. Osoby / rodziny zostaną wskazane przez pracownika socjalnego PCPR w Sejnach. Wykonawca zobowiązany jest do: - sporządzenie raportu z przeprowadzonej usługi poradnictwa psychologicznego - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; - ponoszenia kosztów dojazdu we własnym zakresie. Część VI - Przeprowadzenie warsztatów dotyczących Prawidłowych metod wychowawczych. Cel zajęć: integracja grupy, stawianie dzieciom granic, jak pomóc dzieciom radzić sobie z własnymi uczuciami, zachęcanie do współpracy, konsekwencje zamiast kar, rozwiązywanie problemów i konfliktów, zachęcanie do samodzielności, wpisywanie dziecka w role i uwalnianie od grania ról, pomocna pochwała i zachęta. Zamówienie realizowane będzie dla jednej grupy liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części VI: wrzesień - listopad 2013. Wymiar czasu: 18 godzin- 6 spotkań x 3 h, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; II. Wymagania minimalne dotyczące organizacji warsztatów/ spotkań z wyłączeniem części V: a) Warsztaty/spotkania powinny być trwać nie więcej niż po 8 godzin w w ciągu dnia, pomiędzy godzinami 8.30 do 17.00. Kurs będzie można realizować w innych godzinach tylko za zgodą Zamawiającego; b) godzina dydaktyczna zajęć teoretycznych i praktycznych wynosi 45 minut w tym 5-10 minut przerwy po 2 godzin zajęć; c) liczba godzin warsztatów/spotkań nie może by mniejsza od podanej w SIWZ; d) wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażyć je w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego warsztatu/spotkania, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki; e) wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników warsztatów/spotkań ankiet mających na celu ocenę wykładów, ocenę jednostki szkolącej oraz ocenę poszczególnych bloków tematycznych. Jednocześnie wykonawca zobligowany jest do przesłania oryginałów przeprowadzonych ankiet do zamawiającego; f) wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników warsztatów/spotkań poprzez: - prowadzenie list obecności uczestników, - bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na warsztatach/ spotkaniach osób skierowanych, nie przystąpieniu do warsztatów/spotkań przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania; g) wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009r. (wytyczne dostępne są na stronie www.efs.gov.pl); h) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia chłodnych napoi (woda i/ sok), kawy/herbaty oraz słodkich i słonych przekąsek jeżeli zajęcia będą trwały dłużej niż 4 godziny dziennie, natomiast jeżeli zajęcia będą trwały powyżej 7 godzin dziennie to zamawiający dodatkowo powinien zapewnić uczestnikom obiad składający się z co najmniej ciepłego drugiego dania. i) wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl oraz opis o treści: Projekt systemowy Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie; j) wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego informowania uczestników (przed rozpoczęciem zajęć), że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu, a projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu warsztatów/spotkań, łącznie z fotografowaniem; l) wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia danych osobowych (pod warunkiem uzyskania przez Beneficjenta zgody Instytucji Pośredniczącej na powierzanie danych osobowych podmiotom wykonującym zadania związane z udzieleniem wsparcia i realizacją tegoż projektu) oraz do ochrony uzyskanym danym osobowym osób uczestniczących w kursie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); m) każdy warsztat powinien zakończyć się wydaniem: - certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu - w przypadku kursu kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym dodatkowo powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego uprawniającego do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego; n) wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu warsztatów/ spotkań) raport z ich realizacji wraz z oryginałami list obecności; o) wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom warsztatów/ spotkań dokumentów; - rozliczenie godzin zrealizowanych na warsztatach/ spotkaniach uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć, - wnioski z realizacji warsztatów/ spotkań wynikające z ankiet ewaluacyjnych; - ewentualne uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w warsztatach/spotkaniach; - inne uwagi według oceny Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował: Część I co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi Warsztaty z przedsiębiorczości, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć dla osób zagrożonych wykluczaniem społecznym i przeprowadziła taką ilość warsztatów z zakresu przedsiębiorczości odpowiadającą liczbie godzin I części zamówienia. Część II co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi Warsztaty równość szans mężczyzn i kobiet, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć dla osób zagrożonych wykluczaniem społecznym i przeprowadziła taką ilość warsztatów z zakresu równość szans mężczyzn i kobiet odpowiadającej liczbie godzin II części zamówienia. Część III co najmniej dwie osoby, które będą prowadziły Socjoterapeutyczną grupę wsparcia i rozwoju osobistego, posiadające wykształcenie wyższe, uprawnienia do prowadzenia socjoterapii oraz minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczaniem społecznym i przeprowadziły taką ilość warsztatów z zakresu socjoterapii odpowiadającej liczbie godzin III części zamówienia. Część IV co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztaty informacyjno- edukacyjne Stop dla przemocy, posiadają wykształcenie wyższe oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć dla osób zagrożonych wykluczaniem społecznym i przeprowadziła taką ilość warsztatów z zakresu przemocy odpowiadającej liczbie godzin IV części zamówienia. Część V co najmniej jedną osobą, która obejmie wsparciem psychologicznym w miejscu zamieszkania klienta, posiadające wykształcenie wyższe w zakresie psychologii oraz posiada minimum roczne doświadczenie w pracy psychologa z osobami zagrożonymi wykluczaniem społecznym. Część VI co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztaty z Prawidłowych metod wychowawczych, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć i przeprowadziła taką ilość warsztatów z zakresu prawidłowych metod wychowawczych odpowiadającej liczbie godzin VI części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 3 - Sposób przeprowadzenia zajęć - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18. Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zleceniodawcy będą mogły zostać zastąpione innymi, o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę uczestników przewidzianych SIWZ * liczba Uczestników biorących udział w zajęciach) - jeżeli dotyczy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.sejny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.