eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa przecinarko-frezarki z wyposażeniem, przeznaczonej do maszynowego wykonywania płytek cienkich (szlifów petrograficznych).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Warszawa: Dostawa przecinarko-frezarki z wyposażeniem, przeznaczonej do maszynowego wykonywania płytek cienkich (szlifów petrograficznych).
Numer ogłoszenia: 230574 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, fax. 022 6206223.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ing.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nauka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przecinarko-frezarki z wyposażeniem, przeznaczonej do maszynowego wykonywania płytek cienkich (szlifów petrograficznych)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przecinarko-frezarka z wyposażeniem przeznaczona do maszynowego wykonywania płytek cienkich (szlifów petrograficznych) Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia Zestaw powinien zawierać następujące urządzenia do maszynowego wykonywania płytek: 1. przecinarko-frezarkę (lub przecinarkę i frezarkę) z pneumatycznymi uchwytami do płytek o powierzchni 28x48mm i 48x80mm i narzędziami skrawającymi z nasypem diamentowym (tarcza do przecinania, ściernica-frez i oraz inne narzędzia niezbędne do wykonania szlifów o grubości nie większej niż 0,5 mm) 2. system podciśnieniowy do uchwytów 3. system do precyzyjnego naklejania płytek na szkiełka gwarantujący równą grubość warstwy żywicy spajającej na co najmniej 4 preparaty 4. mikroskop polaryzacyjny do kontroli jakości płytek cienkich wraz z niezbędnym wyposażeniem: - oświetlaczami halogenowymi do refleksji (epi) i transmisji (dia) z niezależną dla każdego z nich regulacją intensywności oświetlenia oraz wyposażonymi we właściwe elementy optyczne (kondensory itp.) oraz filtry światła białego (tzw. wybielające), - polaryzatorami (dia oraz epi) oraz przełączalnym analizatorem, - rewolwerem na obiektywy o co najmniej czterech gniazdach centrowalnych, - co najmniej czteroma obiektywami planachromatycznymi o zestopniowanych powiększeniach od 3-5x do 40-50x, skorygowanymi na nieskończoność i bez korekty na szkiełko nakrywkowe (oznaczenie: nieskonczonosc/0), - stolikiem obrotowym wyposażonym w przesuw x-y, - głowicą binokularną z co najmniej jednym okularem z korekcją dioptriową. 5. zestaw materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.64.10.00 - Obrabiarki do obróbki kamienia, ceramiki, betonu lub szkła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: - uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, - posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia. Niespełnienie jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. upełnomocnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich wykonawców, c. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy - na druku stanowiącym załącznik nr 3, d. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed terminem złożenia oferty. e. wykaz trzech dostaw o zakresie, charakterze i wartości podobnej do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zał. nr 4). Do wykazu należy załączyć dokument, że dostawy te zostały wykonane należycie. f. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości w PLN wyrażającej się liczbą co najmniej 6- cyfrową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 a, d składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty , o których mowa w pkt 2 ppkt a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w ust. 4, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - grubość uzyskanej płytki - 15
  • 3 - czas gwarancji na urzadzenie - 15
  • 4 - termin dostawy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ing.pan.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytucie Nauk Geologicznych PAN ul. Twardej 51/55, 00-818Warszawa pok. nr 249.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.