Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Świebodzin: Automat do ostrzenia pił trakowych
Numer ogłoszenia: 230574 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin , ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823434, 0608192208, faks 068 3823435.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Automat do ostrzenia pił trakowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego rok produkcji 2011 automatu do ostrzenia pił trakowych. Dostawca wykona wszelkie prace niezbędne z montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia, zapewni montaż i uruchomienie urządzeń oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji. 2.Wymagania techniczne oraz wyposażenie automatu do ostrzenia pił trakowych - Podziałka - 18 - 30 mm - Kąt natarcia - 5° - 25° - Wysokość zęba - 6 - 30 mm - Szerokość piły 80 - 160 mm - Długość uzębienia - min.1250 - max.1500 mm - Wydajność - nie mniej niż 40 zęb./min - Zakres pracy w temperaturach od -15°C do +40°C - Posuw i powrót wózka mechaniczny 3.Wymagana gwarancja licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru na całość przedmiotu zamówienie nie mniej niż 12 miesięcy. 4.Wykonawca musi posiadać serwis zapewniającą obsługę w ciągu 24 godzin (reakcja serwisu) od zgłoszenia awarii (serwis gwarancyjny i pogwarancyjny) dostarczonego przedmiotu zamówienia na terenie RP. 5.Wykonawca zapewni przeprowadzenie szkolenia co najmniej 3 osób - pracowników obsługi, technicznych Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi, bezpiecznej eksploatacji i konserwacji zamontowanych maszyn w siedzibie Zamawiającego przed odbiorem przedmiotu zamówienia 6.CPV - 43800000-1 Urządzenia warsztatowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uczestniczył jako dostawca, w co najmniej trzech przedsięwzięciach o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione dostawy. Całkowity obrót w dostawach powinien wynosić, co najmniej: 150 000 PLN
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od dpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na zasadach art. 144 ust 1 ustawy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe
Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie
ul. Poznańska 10, 66 - 200 Świebodzin
dział Techniczno-Administracyjny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie ul. Poznańska 10, 66 - 200 Świebodzin Sekretariat OTL.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Usługi ochrony mienia 2024-2025 z podziałem na Zadania
- Budowa skateparku na dz. nr 588/24 przy ul. Słonecznej/Wschodniej w m. Świebodzin
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i pneumatycznych oraz wyposażenia warsztatu na rok 2024.
- Dostawa wraz z wymianą kompletnej linii diagnostycznej
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.