eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja basenu małego KS Korona w Krakowie - część technologiczna - zaprojektowanie i wykonanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 23043

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja basenu małego KS Korona w Krakowie - część technologiczna - zaprojektowanie i wykonanie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Klub Sportowy "Korona", do kontaktów: Elżbieta Grzywnowicz, Janusz Bochenek, ul. Kalwaryjska 9-15, 30-504 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6560250, fax 012 6561566, e-mail: korona@korona.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Stowarzyszenie kultury fizycznej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja basenu małego KS Korona w Krakowie - część technologiczna - zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, ul. Kalwaryjska 9-15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja basenu małego KS Korona w Krakowie - część technologiczna. Formuła: zaprojektuj i wybuduj Zakres robót: roboty budowlane, dostawa i montaż niecki basenowej oraz technologii uzdatniania i filtracji wody basenowej, instalacje elektryczne i AKPiA, rozruch oraz wykonanie prac towarzyszących. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Prawa budowlanego i normami w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedłoży wymagane oświadczenia w trakcie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 29.83.41.00 - Urządzenia do basenów kąpielowych Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.41.00 - Urządzenia do basenów kąpielowych Oryginalny kod CPV: 45.25.21.20 - Zakłady uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.07.2007; lub data zakończenia: 25.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Uwaga: do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku P.z.p. oraz spełniający warunki udziału: 1. Wykażą w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowanie co najmniej dwóch zadań w zakresie zaprojektowania i modernizacji lub budowy, obejmujące technologię uzdatniania wody i rozruch technologiczny basenu lub SUW (Stacja uzdatniania wody pitnej), w tym jedna z inwestycji musi obejmować wykonanie niecki basenowej stalowej lub stalowego zbiornika na wodę pitną o poj. minimum 150 m sześc. Wartość robót - nie mniejsza niż 500 000 zł każda. Wykazane zadania należy potwierdzić referencjami od zamawiających. 2. Dysponują : a) osobami, które posiadają doświadczenie i uprawienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - konstrukcyjno-budowlanej, - sieci i instalacji elektrycznych, obejmujących instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne; b) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w niniejszej SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagania pkt 1-2 mogą być spełniane łącznie lub przez choćby jednego z wykonawców tworzących konsorcjum. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu - warunek 1 - Doświadczenie. W przypadku złożenia większej ilości wniosków spełniających warunki, zaproszenie otrzyma 5 wykonawców, którzy będą mieli największą ilość punktów policzonych wg zasady: za każde kolejne zadanie (spełniające warunek 1) ponad dwa wymagane i określone w pkt 1 - jeden punkt, a w przypadku równej ilości punktów decydować będzie większa wartość wykonanych robót. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej - potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 4. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi SIWZ, z podaniem ich wartości, z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5. Wykaz osób - personelu technicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; dla potwierdzenia posiadanych uprawnień należy dołączyć wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000 PLN. Dokumenty (pkt 1-6) powinny być w firmie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin płatności 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wzory formularzy dostępne są na stronie internetowej: www.korona.krakow.pl i w siedzibie zamawiającego - sekretariat. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.