eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › Budowa kanalizacji i pompowni w gminie Stegna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Stegna: Budowa kanalizacji i pompowni w gminie Stegna
Numer ogłoszenia: 2303 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Mierzeja" Sp. z o.o. , ul. Gdańska 2, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 55 247 84 63, faks 55 247 64 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkmierzeja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna międzygminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji i pompowni w gminie Stegna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty 5 186 000 euro określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 , prowadzony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, 1232). Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na podstawie art. 83 ust. 2 Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną , dwie lub wszystkie części zamówienia. Przedmiot zamówienia. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW ORAZ BUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNO -TŁOCZNEJ Z PRZYŁĄCZAMI ORAZ INSTALACJAMI ELEKTRYCZNYMI DO PRZEPOMPOWNI W MIEJSCOWOŚCI STEGNA, UL. MORSKA, GMINA STEGNA Zakres robót obejmuje w szczególności: -budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej O250 PVC od istniejącej studni Sistn.1 do połączenia z przepompownią PS1; -modernizację pompowni ścieków PS1, demontaż istniejących urządzeń wraz ze studnią i montaż nowego zbiornika pompowego z wyposażeniem; -montaż przepływomierza elektromagnetycznego w zbiorniku pompowni do rejestrowania ilości ścieków; -budowę przyłączy kanalizacji grawitacyjnej O 250 PVC i 225 HDPE; -połączenie istniejącej sieci kanalizacyjnej tłocznej O 125 PVC z rurociągiem tłocznym od przepompowni ścieków PS1; -montaż zasuwy na rurociągu tłocznym łączącym przepompownię PS1 z istniejącą siecią; -budowę sieci kanalizacyjnej tłocznej O 125 PVC od miejsca połączenia z istniejącą siecią (oznaczonego na planie zagospodarowania jako punkt A) do włączenia do istniejącej studni rozprężnej Sistn.2; -wykonanie instalacji elektrycznych modernizacji przepompowni ściekow w miescowości Stegna ul. Morska, dz. Nr 100/35; -przebudowę istniejącego wodociągu - z uwagi na kolizje. Realizacja projektu umożliwi likwidację istniejącego systemu kanalizacji podciśnieniowej i przekwalifikowanie rurociągu podciśnieniowego na tłoczny. Roboty nie mogą być prowadzone w sezonie turystycznym, muszą być zakończone w terminie opisanym w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny i sporządzenia oferty. Przedmiaru nie należy składać wraz z ofertą. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa złoży w dacie zawarcia umowy wypełniony przedmiar robót, który będzie stanowił dokument pomocniczy przy konstruowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz posłuży do wyceny ewentualnych zmian. Dokumentacja projektowa , STWiORB oraz przedmiar robót stanowią załączniki do części 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 BUDOWA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ODCINKAMI SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI STEGNA, UL. OGRODOWA GM. STEGNA Zakres robót obejmuje w szczególności: -budowę nowej przepompowni ścieków -budowę nowego rurociągu tłocznego O 110 PE z projetowanej pompowni do połaczenia z istniejącym rurociągiem tłocznym O 110 PE w komorze zasuw (oznaczonej na mapie KZ2istn.) -budowę rurociągu grawitacyjnego O 250 PVC doprowadzjacego ścieki do projektowanej pompowni PS1 z istniejącej studni podciśnieniowej -wykonanie instalacji elektroenergetycznej do pompowni, montaż lampy -zagospodarowanie terenu w strefie pompowni (m.in. ogrodzenia, brama wjazdowa, utwardzenie z kostki brukowej). Realizacja projektu umożliwi rozbudowę istniejącego systemu kanalizacyjnego i likwidację sysytemu kanalizacji podciśnieniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny i sporządzenia oferty. Przedmiaru nie należy składać wraz z ofertą. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa złoży w dacie zawarcia umowy wypełniony przedmiar robót, który będzie stanowił dokument pomocniczy przy konstruowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz posłuży do wyceny ewentualnych zmian. Dokumentacja projektowa , STWiORB oraz przedmiar robót stanowią załączniki do części 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z DOBOREM POMP W ISTNIEJĄCYCH PRZEPOMPOWNIACH ORAZ ZMIANY FUNKCJI ISTNIEJĄCEJ STUDNI PODCIŚNIENIOWEJ NA PRZEPOMPOWNIĘ ŚCIEKÓW W OBRĘBIE MIEJSCOWOŚCI JANTAR W GMINIE STEGNA Zakres robót obejmuje w szczególności: Modernizację kanalizacji sanitarnej, poprzez przebudowę systemu i wykonanie kolektora obejściowego, tłocznego O 225 PE o długości ok. 3 339,5mb i O 90 PE o długości ok. 140,5mb. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje: -budowę systemu tłocznego w miejscowości Jantar z włączeniem do istniejącej sieci tłocznej. -dobór i montaż pomp w istniejących przepompowniach PK1 w Mikoszewie, P1 Jantar Leśniczówka i PK9 Jantar, które pracują na wspólnym, istniejącym rurociągu tłocznym, do którego zostanie włączona projektowana kanalizacja. -zmianę funkcji istniejącej studni podciśnieniowej KZ na przepompownię ścieków (ozn. na planie zagospodarowania jako PJ-1). Zmiana funkcji KZ polega na demontażu istniejącego wyposażenia studni KZ, montażu pompy do ścieków wraz z kompletnym wyposażeniem w istniejącym zbiorniku, wymianie pokrywy zbiornika oraz budowie kolektora tłocznego połączonego z projektowana siecią w komorze KPR5. -budowę zasilania elektroenergetycznego do przepompowni PJ-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny i sporządzenia oferty. Przedmiaru nie należy składać wraz z ofertą. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa złoży w dacie zawarcia umowy wypełniony przedmiar robót, który będzie stanowił dokument pomocniczy przy konstruowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz posłuży do wyceny ewentualnych zmian. Dokumentacja projektowa , STWiORB oraz przedmiar robót stanowią załączniki do części 3. Zamawiający dysponuje dokumentacją budowlano- wykonawczą, dla której uzyskał zatwierdzenie projektu budowlanego i pozwolenie na budowę: - dla części 1 zamówienia Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.47.2014.MM, Nr 101/2014 z dnia 08.04.2014r., Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej (kat. ob. XXVI) z przyłączeniami oraz instalacjami elektrycznymi do przepompowni na terenie działek Nr 45/22; 45/28 (wydzielona z działki Nr 45/24), 100/35; 1252/4; 1228; 1253 w m. Stegna, gmina Stegna; - dla części 2 zamówienia Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.279.2014.MM, Nr 301/2014 z dnia 24.09.2014r, Budowa przepompowni ścieków wraz z odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej (kat. ob. XXVI) na terenie działek Nr 764/4; 763; 762/2 w m. Stegna, gmina Stegna - dla części 3 zamówienia Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.278.2014.MM, Nr 320/2014 z dnia 06.10.2014r, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (kat. ob. XXVI) z doborem pomp w istniejących przepompowniach oraz zmianą funkcji istniejącej studni podciśnieniowej na przepompownię ścieków na terenie działek Nr 112/1, 117, 282, 354, 355, 356, 358, 364, 374, 377, 390, 391, 392, 402, 403/1, 403/2, 416, 442/10, 442/16, 443/1, 449/1, 459, 471, 487/14, 488, 489/1, 489/2, 489/3, 490, 514, 520, 521 w m. Jantar, gmina Stegna. Do obowiązków wykonawcy, w szczególności należy: 1. Wykonanie robót z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru, stosując się do ich zaleceń oraz Wytycznych obowiązujących przy realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności. 2. Wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentacjami, specyfikacjami i decyzjami administracyjnymi. 3. Przeprowadzenie rozruchu pompowni i uczynnienie sieci kanalizacji. 4. Wykonanie robót odtworzeniowych obejmujących uporządkowanie terenu budowy tj. otworzenie dróg, placów, chodników oraz zadarnienie terenów naruszonych w wyniku realizacji robót. 5. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 6. Usunięcie wszelkich wad w Robotach. 7. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Robót w sposób, który nie zakłóci normalnej pracy systemu przesyłu ścieków. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Zarządzającą jest Minister Infrastruktury i Rozwoju, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, w szczególności, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający może odstąpić w całości lub w części od umowy w przypadku, w szczególności, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. W takim przypadku Zamawiający dokona płatności tylko za tę część robót która została faktycznie wykonana. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami w szczególności: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne, ustawa o odpadach, ustawa o badaniach i certyfikacji i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości do 10% zamówienia podstawowego, w odniesieniu do każdej części zamówienia traktowanej odrębnie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.24.23-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium: Dla części 1 przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 600,00 zł . Dla części 2 przedmiotu zamówienia w wysokości 4 200,00 zł. Dla części 3 przedmiotu zamówienia w wysokości 42 000,00 zł. Wykonawca składający ofertę winien wskazać której części zamówienia dotyczy wadium. Składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien wskazać kwotę i części zamówienia którego dotyczy wadium. 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto: 79 8308 0001 0000 4284 2000 0010 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę. 6. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp. 7. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.3b) do 3e), musi zawierać następujące elementy: a) Wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji - Podmiot wystawiający poręczenie lub gwarancję, b) Wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji - Wykonawca w imieniu, którego ustanowiono poręczenie/gwarancję, c) Wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji, d) Określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, e) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia Zamawiającemu kwoty poręczenia/gwarancji - Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci Zamawiającemu kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku, gdy Zamawiający złoży gwarantowi oświadczenie, że kwota gwarancji /poręczenia jest mu należna na podstawie art. 46 Pzp, f) Bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - Poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 prawa zamówień publicznych, g) Nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, h) Określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, i) Określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z poręczenie/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami SIWZ lub zawierające postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Zamawiającego, jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia - nie dotyczy. dla części 2 zamówienia- nie dotyczy. dla części 3 zamówienia: 1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na: - Budowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości min 2km, wraz z budową lub rozbudową co najmniej jednej przepompowni ścieków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie części 1 zamówienia: 1. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia: 1 osobą Kierownika budowy: - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej przepompowni ścieków. 1 osobą Kierownika robót sanitarnych, - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej przepompowni ścieków. 1 osobą Kierownika robót elektrycznych - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownia ścieków. Uwaga: Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk: kierownika budowy i kierowników robót, jeżeli osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SIWZ. W zakresie części 2 zamówienia: 1. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia: 1 osobą Kierownika budowy: - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej przepompowni ścieków. 1 osobą Kierownika robót sanitarnych, - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej przepompowni ścieków. 1 osobą Kierownika robót elektrycznych - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownia ścieków. Uwaga: Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk: kierownika budowy i kierowników robót, jeżeli osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SIWZ. W zakresie części 3 zamówienia: 1. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia: 1 osobą Kierownika budowy: - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej przepompowni ścieków. 1 osobą Kierownika robót sanitarnych, - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej przepompowni ścieków. 1 osobą Kierownika robót elektrycznych - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownia ścieków. 1 osobą Kierownika robót drogowych - posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania drogowymi robotami budowlanymi, - pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym. Uwaga: Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk: kierownika budowy i kierowników robót, jeżeli osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SIWZ. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk: kierownika budowy i kierowników robót, także w zakresie poszczególnych części zamówienia (jeśli oferta zostanie złożona na więcej niż jedną część zamówienia), o ile osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SIWZ. Przy czym wymaga się by przy złożeniu oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca wskazał co najmniej 2 osoby kluczowego personelu (np. 1 osoba pełniąca funkcje kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych, a druga osoba pełniąca funkcje kierownika robót elektrycznych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia - nie dotyczy. dla części 2 zamówienia- nie dotyczy. dla części 3 zamówienia: 1. Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 300 tys. zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. zł. 2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uwaga: -Wykaz wykonanych robót budowlanych - dotyczy jedynie części 3 zamówienia -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - dotyczy wszystkich części zamówienia - Oświadczenie o spełnianiu warunków - art. 22 ust.1 - dotyczy wszystkich części zamówienia - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dotyczy wszystkich części zamówienia - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - dotyczy jedynie części 3 zamówienia - Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - dotyczy jedynie części 3 zamówienia - Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji -dotyczy wszystkich części zamówienia - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego -dotyczy wszystkich części zamówienia - Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego -dotyczy wszystkich części zamówienia - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8, 10,11 -dotyczy wszystkich części zamówienia - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, - dotyczy wszystkich części zamówienia -Lista podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- dotyczy wszystkich części zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy. Zmiany mogą być zaproponowane przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy/ Zamawiającego, w razie przyjęcia, pozwolą skrócić okres realizacji umowy, lub obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany mogą być zaproponowane przez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego, decyzji krajowych lub zagranicznych instytucji zarządzających i monitorujących realizację Przedsięwzięcia, lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań zamiennych, jednakże muszą być spełnione warunki z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rozwiązania zamienne nie mogą wykraczać poza przedmiot zamówienia, powinny ulepszać realizowane zamówienie, usprawniać proces budowy, bądź zamieniać prace i nakłady w danej kategorii CPV. Podstawą wykonania robót zamiennych będzie protokół konieczności rozwiązań zamiennych zatwierdzony przez: Zamawiającego, Inspektora nadzoru, Wykonawcę, wraz z wyliczeniem wartości rozwiązań zamiennych na podstawie sporządzonego kosztorysu lub kalkulacji robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkmierzeja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pkmierzeja.eu, zakładka przetargi lub na wniosek Wykonawcy w wersji papierowej za kwotę 100 zł, dla części 1, 100 zł dla części 2 i 500 zł dla części 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Mierzeja Sp. z o.o. 82-103 STEGNA, ul. Gdańska 2 sekretariat Termin otwarcia ofert 28 01 2015 godz. 12:15 sala konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Zarządzającą jest Minister Infrastruktury i Rozwoju, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW ORAZ BUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNO -TŁOCZNEJ Z PRZYŁĄCZAMI ORAZ INSTALACJAMI ELEKTRYCZNYMI DO PRZEPOMPOWNI W MIEJSCOWOŚCI STEGNA, UL. MORSKA, GMINA STEGNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: -budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej O250 PVC od istniejącej studni Sistn.1 do połączenia z przepompownią PS1; -modernizację pompowni ścieków PS1, demontaż istniejących urządzeń wraz ze studnią i montaż nowego zbiornika pompowego z wyposażeniem -montaż przepływomierza elektromagnetycznego w zbiorniku pompowni do rejestrowania ilości ścieków; -budowę przyłączy kanalizacji grawitacyjnej O 250 PVC i 225 HDPE; -połączenie istniejącej sieci kanalizacyjnej tłocznej O 125 PVC z rurociągiem tłocznym od przepompowni ścieków PS1; -montaż zasuwy na rurociągu tłocznym łączącym przepompownię PS1 z istniejącą siecią; -budowę sieci kanalizacyjnej tłocznej O 125 PVC od miejsca połączenia z istniejącą siecią (oznaczonego na planie zagospodarowania jako punkt A) do włączenia do istniejącej studni rozprężnej Sistn.2; -wykonanie instalacji elektrycznych modernizacji przepompowni ściekow w miescowości Stegna ul. Morska, dz. Nr 100/35; -przebudowę istniejącego wodociągu - z uwagi na kolizje. Realizacja projektu umożliwi likwidację istniejącego systemu kanalizacji podciśnieniowej i przekwalifikowanie rurociągu podciśnieniowego na tłoczny. Roboty nie mogą być prowadzone w sezonie turystycznym, muszą być zakończone w terminie opisanym w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny i sporządzenia oferty. Przedmiaru nie należy składać wraz z ofertą. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa złoży w dacie zawarcia umowy wypełniony przedmiar robót, który będzie stanowił dokument pomocniczy przy konstruowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz posłuży do wyceny ewentualnych zmian. Dokumentacja projektowa , STWiORB oraz przedmiar robót stanowią załączniki do części 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ODCINKAMI SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI STEGNA, UL. OGRODOWA GM. STEGNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: -budowę nowej przepompowni ścieków -budowę nowego rurociągu tłocznego O 110 PE z projektowanej pompowni do połączenia z istniejącym rurociągiem tłocznym O 110 PE w komorze zasuw (oznaczonej na mapie KZ2istn.) -budowę rurociągu grawitacyjnego O 250 PVC doprowadzjacego ścieki do projektowanej pompowni PS1 z istniejącej studni podciśnieniowej -wykonanie instalacji elektroenergetycznej do pompowni, montaż lampy -zagospodarowanie terenu w strefie pompowni (m.in. ogrodzenia, brama wjazdowa, utwardzenie z kostki brukowej). Realizacja projektu umożliwi rozbudowę istniejącego systemu kanalizacyjnego i likwidację systemu kanalizacji podciśnieniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny i sporządzenia oferty. Przedmiaru nie należy składać wraz z ofertą. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa złoży w dacie zawarcia umowy wypełniony przedmiar robót, który będzie stanowił dokument pomocniczy przy konstruowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz posłuży do wyceny ewentualnych zmian. Dokumentacja projektowa , STWiORB oraz przedmiar robót stanowią załączniki do części 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z DOBOREM POMP W ISTNIEJĄCYCH PRZEPOMPOWNIACH ORAZ ZMIANY FUNKCJI ISTNIEJĄCEJ STUDNI PODCIŚNIENIOWEJ NA PRZEPOMPOWNIĘ ŚCIEKÓW W OBRĘBIE MIEJSCOWOŚCI JANTAR W GMINIE STEGNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: Modernizację kanalizacji sanitarnej, poprzez przebudowę systemu i wykonanie kolektora obejściowego, tłocznego O 225 PE o długości ok. 3 339,5mb i O 90 PE o długości ok. 140,5mb. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje: -budowę systemu tłocznego w miejscowości Jantar z włączeniem do istniejącej sieci tłocznej. -dobór i montaż pomp w istniejących przepompowniach PK1 w Mikoszewie, P1 Jantar Leśniczówka i PK9 Jantar, które pracują na wspólnym, istniejącym rurociągu tłocznym, do którego zostanie włączona projektowana kanalizacja. -zmianę funkcji istniejącej studni podciśnieniowej KZ na przepompownię ścieków (ozn. na planie zagospodarowania jako PJ-1). Zmiana funkcji KZ polega na demontażu istniejącego wyposażenia studni KZ, montażu pompy do ścieków wraz z kompletnym wyposażeniem w istniejącym zbiorniku, wymianie pokrywy zbiornika oraz budowie kolektora tłocznego połączonego z projektowana siecią w komorze KPR5. -budowę zasilania elektroenergetycznego do przepompowni PJ-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny i sporządzenia oferty. Przedmiaru nie należy składać wraz z ofertą. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa złoży w dacie zawarcia umowy wypełniony przedmiar robót, który będzie stanowił dokument pomocniczy przy konstruowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz posłuży do wyceny ewentualnych zmian. Dokumentacja projektowa , STWiORB oraz przedmiar robót stanowią załączniki do części 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.