eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do koronarografii i koronaroplastyki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Przemyśl: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do koronarografii i koronaroplastyki.
Numer ogłoszenia: 23036 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do koronarografii i koronaroplastyki..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1 - stenty wieńcowe pokrywane lekiem o działaniu antyproliferacyjnym do PCI w zakresie pnia głównego LTW i pomostów aortalno-wieńcowych - 1 pozycja asortymentowa w ilości 15 szt.; zad. 2 - stenty wieńcowe do użycia w przypadkach restenozy w stencie - 1 pozycja asortymentowa w ilości 15 szt.; zad. 3 - stenty wieńcowe do bezpośredniej implantacji pokrywane cytostatykiem-1 pozycja asortymentowa w ilości 40 szt.; zad. 4 - stenty wieńcowe kobaltowo-chromowe-1 pozycja asortymentowa w ilości 100 szt.; zad. 5 - stenty wieńcowe do bezpośredniej implantacji-1 pozycja asortymentowa w ilości 60 szt.; zad. 6 - stenty do małych naczyń-1 pozycja asortymentowa w ilości 50 szt.; zad. 7 - prowadniki angioplastyczne do bezpośredniej implantacji stentów bez prerdilatacji-1 pozycja asortymentowa w ilości 150 szt.; zad. 8 - cewniki balonowe do udrożnień-1 pozycja asortymentowa w ilości 200 szt.; zad. 9 - igła do nakłucia tętniczego-1 pozycja asortymentowa w ilości 400 szt.; zad.10 - y - connector o małej utracie krwi-1 pozycja asortymentowa w ilości 350 szt.; zad.11 - strzykawka z manometrem-1 pozycja asortymentowa w ilości 400 szt.; zad.12 - zestawy do kaniulacji t. promieniowej-1 pozycja asortymentowa w ilości 30 szt.; zad.13 - sterylny zestaw obłożeń wraz ze sprzętem jednorazowego użytku do angiografii udowej-1 pozycja asortymentowa w ilości 400 szt.; zad.14 - kraniki-1 pozycja asortymentowa w ilości 1000 szt.; zad.15 - elektrody endokawitarne -1 pozycja asortymentowa w ilości 20 szt.; zad.16 - koszulki wprowadzające zbrojone-1 pozycja asortymentowa w ilości 50 szt.; zad.17 - zestawy do usuwania ciał obcych z naczyń-1 pozycja asortymentowa w ilości 5 szt.; zad.18 - pętle do usuwania ciał obcych z naczyń-1 pozycja asortymentowa w ilości 5 szt.; zad.19 - zestawy do drenażu worka osierdziowego-1 pozycja asortymentowa w ilości 10 szt.; zad.20 - przetworniki ciśnieniowe do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej- 1 pozycja asortymentowa w ilości 50 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 2.Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby / osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 3.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4.Ewentualne zadawanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 5.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć dokumenty ofertowe określone treścią załączników do SIWZ - w takiej formie i treści w jakiej zostały pobrane od zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 8.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostanie niezmieniona, a cena brutto ulegnie zmianie o wielkość proporcjonalną do zmienionej stawki podatku VAT. W takim przypadku Wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnego oświadczenia dołączając go do pierwszej faktury, którą obciąży Zamawiającego zaraz po dokonaniu zmiany cen i poda dane publikacji aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki VAT. 9.W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie ( zał. nr 1 SIWZ ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy (-ów) lub nie powierza - przez wpisanie, np. 0 lub --- . 10.Pod rygorem odrzucenia oferty wykonawca zobowiązany jest również do wpisania - w załączniku określającym przedmiot zamówienia - nazwy handlowej oraz nazwy producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie próbki ( ilości podane są w kosztorysie ofertowym, do każdego zadania) do czasu składania ofert tj. 14.02.2008 r. do godz. 10:00 szczelnie zamknięte w opakowaniu z nazwą asortymentu, nr zadania i firmą, która dostarczyła w/w próbki. 12.Brak próbek skutkuje odrzuceniem oferty. 13.Próbki zostaną wykorzystane w praktyce podczas zabiegów do oceny jakościowej, w związku z czym nie podlegają zwrotowi Wykonawcy po rozstrzygnięciu procedury, z wyjątkiem próbek niepodlegających testowaniu z uwagi na wykluczenie Wykonawcy, odrzucenie oferty z postępowania przetargowego lub zwrócenia oferty bez otwierania złożonej po terminie składania ofert. 14.Do oferty należy przedłożyć wykaz dostarczonych próbek. Wykaz powinien zawierać: nazwę i numer zadania, nazwę własną próbki stosowaną przez producenta, numer katalogowy, ilość. 15.Próbki należy złożyć w Magazynie Wojewódzkiego Szpitala w Przemyślu w godz. od 8:00 do 14:45 od poniedziałku do piątku. Próbki te będą odbierane za potwierdzeniem pisemnym. 16.PROSIMY NIE DOŁĄCZAĆ OFERTY DO PRÓBEK. 17.Każde opakowanie jednostkowe dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego - dotyczy to zarówno próbek jak i towaru dostarczanego po zawarciu umów - musi posiadać: a.opis w języku polskim; b.termin ważności produktu; c.znak CE.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5.Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta. 6.Zgłoszenie i wpis do rejestru wyrobów medycznych każdego asortymentu. W zadaniach, na które wykonawca składa ofertę - w przypadkach wymaganych prawem. 7.Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia niezbędnych parametrów wymaganych wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 określającym przedmiot zamówienia dla każdego zadania indywidualnie. Natomiast parametry pożądane wymienione w załączniku nr 3 służą do oceny jakości. 8.Dokumenty, o którym mowa w pkt. 5, 6, 7 mają być opisane, którego zadania dotyczą. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem: a)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 11.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 12.Dokumenty, o których mowa w pkt. od 5, 6, 7, 9 - 11 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale każda strona musi być opatrzona klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 13.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. zad.1-3, 7-19 jakość45 ;zad.4-12,16 cena - 60, jakość40,zad.13-15,20cena-80,jakość- 20 - 45

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie w Dziale Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala w Przemyślu, w dni robocze w godz. 7 :30 - 14: 00 lub za pośrednictwem poczty - na pisemną prośbę strony zainteresowanej..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wjewódzki Szpital w Przemyślu - lok. sekretariat w budynku D pok. 232..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stenty wieńcowe pokrywane lekiem o działaniu antyproliferacyjnym do PCI w zakresie pnia głównego LTW i pomostów aortalno-wieńcowych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stenty wieńcowe pokrywane lekiem o działaniu antyproliferacyjnym do PCI w zakresie pnia głównego LTW i pomostów aortalno-wieńcowych - 1 pozycja asortymentowa w ilości 15 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 55
      • 2. JAKOŚĆ - 45

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stenty wieńcowe do użycia w przypadkach restenozy w stencie..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stenty wieńcowe do użycia w przypadkach restenozy w stencie - 1 pozycja asortymentowa w ilości 15 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 55
      • 2. JAKOŚĆ - 45

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stenty wieńcowe do bezpośredniej implantacji pokrywane cytostatykiem..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stenty wieńcowe do bezpośredniej implantacji pokrywane cytostatykiem-1 pozycja asortymentowa w ilości 40 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 55
      • 2. JAKOŚĆ - 45

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stenty wieńcowe kobaltowo-chromowe..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stenty wieńcowe kobaltowo-chromowe-1 pozycja asortymentowa w ilości 100 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stenty wieńcowe do bezpośredniej implantacji..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stenty wieńcowe do bezpośredniej implantacji-1 pozycja asortymentowa w ilości 60 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stenty do małych naczyń..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stenty do małych naczyń-1 pozycja asortymentowa w ilości 50 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadniki angioplastyczne do bezpośredniej implantacji stentów bez prerdilatacji.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadniki angioplastyczne do bezpośredniej implantacji stentów bez prerdilatacji-1 pozycja asortymentowa w ilości 150 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewniki balonowe do udrożnień..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki balonowe do udrożnień-1 pozycja asortymentowa w ilości 200 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igła do nakłucia tętniczego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła do nakłucia tętniczego-1 pozycja asortymentowa w ilości 400 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Y - connector o małej utracie krwi..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: y - connector o małej utracie krwi-1 pozycja asortymentowa w ilości 350 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Strzykawka z manometrem..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawka z manometrem-1 pozycja asortymentowa w ilości 400 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy do kaniulacji t. promieniowej..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do kaniulacji t. promieniowej-1 pozycja asortymentowa w ilości 30 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sterylny zestaw obłożeń wraz ze sprzętem jednorazowego użytku do angiografii udowej..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylny zestaw obłożeń wraz ze sprzętem jednorazowego użytku do angiografii udowej-1 pozycja asortymentowa w ilości 400 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

    CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kraniki..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kraniki-1 pozycja asortymentowa w ilości 1000 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. JAKOŚĆ - 20

    CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Elektrody endokawitarne..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody endokawitarne -1 pozycja asortymentowa w ilości 20 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. JAKOŚĆ - 20

    CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Koszulki wprowadzające zbrojone..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulki wprowadzające zbrojone-1 pozycja asortymentowa w ilości 50 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 60
      • 2. JAKOŚĆ - 40

    CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy do usuwania ciał obcych z naczyń..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do usuwania ciał obcych z naczyń-1 pozycja asortymentowa w ilości 5 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 55
      • 2. JAKOŚĆ - 45

    CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pętle do usuwania ciał obcych z naczyń..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pętle do usuwania ciał obcych z naczyń-1 pozycja asortymentowa w ilości 5 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 55
      • 2. JAKOŚĆ - 45

    CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestawy do drenażu worka osierdziowego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do drenażu worka osierdziowego-1 pozycja asortymentowa w ilości 10 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 55
      • 2. JAKOŚĆ - 45

    CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przetworniki ciśnieniowe do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przetworniki ciśnieniowe do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej- 1 pozycja asortymentowa w ilości 50 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. JAKOŚĆ - 20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.