Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-29
Tarnów: 1. Potok Pokrzywka w km 0+000 - 3+100 - konserwacja bieżąca.
2. Potok Dębnica w km 0+500 - 1+500 - udrożnienie.
3. Potok Grodna w km 0+000 - 2+500 - konserwacja bieżąca.
Numer ogłoszenia: 230349 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Potok Pokrzywka w km 0+000 - 3+100 - konserwacja bieżąca. 2. Potok Dębnica w km 0+500 - 1+500 - udrożnienie. 3. Potok Grodna w km 0+000 - 2+500 - konserwacja bieżąca..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Potok Pokrzywka w km 0+000 - 3+100 - konserwacja bieżąca. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 16-25cm ze złożeniem materiału z wycinki poza obrębem potoku - 20 szt. Ręczne ścinanie zagajników gęstych (bez karczowania) ze złożeniem w stosy poza obrębem potoku - 0,30ha. Rozbiórka 20 zatorów z gałęzi i powalonych drzew ze złożeniem materiału z rozbiórki poza obrębem potoku - 20m3.Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp oraz wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, ze złożeniem w stosy porostów na górnych krawędziach skarp - 15 000,00m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich z dna cieku oraz wygrabianie wykoszonych ze złożeniem w stosy na górnych krawędziach skarp - 4 200,00m2. Udrożnienie potoku warstwą 0,20m przy szerokości dna szerokości dna 1,4m z wbudowaniem namułu w ubytki skarp lub rozplantowaniem wzdłuż górnej krawędzi skarp na 60% długości rozpatrywanego odcinka, w km 1+500 - 3+100 złożenie namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 1 800,00m. Oczyszczenie przepustu rurowego o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy w km 2+520 - 2+620 ze złożeniem namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 100,00m. Załadunek i wywóz odciekniętego materiału z odmulenia potoku na odległość 1km - 269,00m3. Część 2 - Potok Dębnica w km 0+500 - 1+500 - udrożnienie. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 10-15cm ze złożeniem materiału z wycinki poza obrębem potoku - 25szt. Udrożnienie potoku warstwą grubości 0,20m przy szerokości dna 1,5m z rozplantowaniem na górnych krawędziach skarp - 1 000,00m. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć gęstych ze złożeniem w stosy poza obrębem potoku - 0,20ha. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 20cm - 3 000,00m2. Rozplantowanie ziemi z darnią wzdłuż krawędzi skarpy - 600,00m3. Część 3 - Potok Grodna w km 0+000 - 2+500 - konserwacja bieżąca. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 10-15cm - 42szt. Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości - 0,15ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem na odległość do 1km w miejsce wskazane przez inwestora - 1 500,00m2. Oczyszczanie koryta rzeki z drzew (zatory) - wycięcie zatopionych i zmulonych drzew tamujących przepływ, wydobycie z koryta, oczyszczenie terenu z gałęzi, wywiezienie na odległość do 1km - 65m3..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi (dla części 1 zamówienia wartość nie mniejsza niż 25 000 zł, dla części 2 zamówienia wartość nie mniejsza niż 15 000 zł oraz część 3 zamówienia wartość nie mniejsza niż 5 000 zł) stanowiącym przedmiot zamówienia odpowiadające swoim rodzajem w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponują lub będą dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie konieczne do realizacji zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi kwalifikacje oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: ma opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 2. Zaakceptowany(zaparafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz 3. Wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty częściowej i stanowi załącznik nr 8.1, 8.2 i 8.3 do siwz. 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 5. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego (dot. usług i robót konserwacyjnych) zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. - koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych 3) Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, -zmiany podatku VAT, która następuje z mocy prawa, -obniżenia wynagrodzenia, -zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne), -zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, -zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5 w sekretariat, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Potok Pokrzywka w km 0+000 - 3+100 - konserwacja bieżąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 16-25cm ze złożeniem materiału z wycinki poza obrębem potoku - 20 szt. Ręczne ścinanie zagajników gęstych (bez karczowania) ze złożeniem w stosy poza obrębem potoku - 0,30ha. Rozbiórka 20 zatorów z gałęzi i powalonych drzew ze złożeniem materiału z rozbiórki poza obrębem potoku - 20m3.Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp oraz wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, ze złożeniem w stosy porostów na górnych krawędziach skarp - 15 000,00m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich z dna cieku oraz wygrabianie wykoszonych ze złożeniem w stosy na górnych krawędziach skarp - 4 200,00m2. Udrożnienie potoku warstwą 0,20m przy szerokości dna szerokości dna 1,4m z wbudowaniem namułu w ubytki skarp lub rozplantowaniem wzdłuż górnej krawędzi skarp na 60% długości rozpatrywanego odcinka, w km 1+500 - 3+100 złożenie namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 1 800,00m. Oczyszczenie przepustu rurowego o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy w km 2+520 - 2+620 ze złożeniem namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 100,00m. Załadunek i wywóz odciekniętego materiału z odmulenia potoku na odległość 1km - 269,00m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Potok Dębnica w km 0+500 - 1+500 - udrożnienie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 10-15cm ze złożeniem materiału z wycinki poza obrębem potoku - 25szt. Udrożnienie potoku warstwą grubości 0,20m przy szerokości dna 1,5m z rozplantowaniem na górnych krawędziach skarp - 1 000,00m. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć gęstych ze złożeniem w stosy poza obrębem potoku - 0,20ha. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 20cm - 3 000,00m2. Rozplantowanie ziemi z darnią wzdłuż krawędzi skarpy - 600,00m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Potok Grodna w km 0+000 - 2+500 - konserwacja bieżąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 10-15cm - 42szt. Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości - 0,15ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem na odległość do 1km w miejsce wskazane przez inwestora - 1 500,00m2. Oczyszczanie koryta rzeki z drzew (zatory) - wycięcie zatopionych i zmulonych drzew tamujących przepływ, wydobycie z koryta, oczyszczenie terenu z gałęzi, wywiezienie na odległość do 1km - 65m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup samochodu osobowego do egzaminowania w zakresie kategorii "B+E" prawa jazdy
- Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Kardiologii oraz remont kominów na dachach budynku B, C i H Szpitala Wojewódzkiego w Tarnowie
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w Żłobku 2
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.