Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Białystok: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi wraz z branżami w ramach budowy kładki dla pieszych na drodze krajowej nr 8 nad ul. 29 Listopada w AUGUSTOWIE wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury
Numer ogłoszenia: 230345 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, fax. 085 6513783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.gddkia.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi wraz z branżami w ramach budowy kładki dla pieszych na drodze krajowej nr 8 nad ul. 29 Listopada w AUGUSTOWIE wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi wraz z branżami w ramach budowy kładki dla pieszych na drodze krajowej nr 8 nad ul. 29 Listopada w AUGUSTOWIE wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 74.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne. 1.1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. Wamagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. 1. Kierownik Zespołu Nadzoru -Inspektor nadzoru robót mostowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej ) - minimalne doświadczenie zawodowe - 2 budowy lub przebudowy obiektów mostowych o wartości min. 1 000 000 zł każda na drogach klasy min. G jako Kierownik budowy lub Inspektor nadzoru; 2. Inspektor nadzoru robót energetycznych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności energetycznej) - minimalne doświadczenie zawodowe - 2 lata na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru przy robotach w swojej branży; 3. Inspektor nadzoru robót sanitarnych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych) - minimalne doświadczenie zawodowe - 2 lata na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru przy robotach w swojej branży; 4. Geodeta - 1 osoba (uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz geodezyjnej obsługi inwestycji) - minimalne doświadczenie zawodowe - geodezyjna obsługa budowy lub przebudowy 2 obiektów mostowych. Uwaga: Dla osób wymienionych powyżej w pkt. 1-3 wymagane są uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane w poszczególnych specjalnościach lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dla osób tych wymagana jest ponadto przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone powyżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt A niniejszego ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt B niniejszego ogłoszenia, wykonawcy winni przedłozyć następujace dokumenty: 1.Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Dokumenty, o których mowa w pkt III i IV powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2. VI. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VII. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane oddzielnie przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt III i IV, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt II powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszego zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białystok, ul. Zwycięstwa 2, pokój 214 - wersja papierowa - cena 20 PLN brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, sekretariat - pokój 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- BON-IV.272.21.2024.ŁC Ubezpieczenie mienia i OC Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów adiabatycznych thermokey typ JGH2690.CD/3QRFS
- Dostawa gazów medyczno-technicznych
- Dostawa samochodu osobowego typu bus wraz z zabudową i wyposażeniem
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz nadzorem inwestorskim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.