Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Katowice: Modernizacja sali konferencyjnej nr 220 mieszczącej się w siedzibie zamawiającego, obejmująca wymianę mebli i wyposażenia oraz niezbędny remont pomieszczenia.
Numer ogłoszenia: 230336 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy , ul. Poniatowskiego 31, 40-956 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511471 w. 104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali konferencyjnej nr 220 mieszczącej się w siedzibie zamawiającego, obejmująca wymianę mebli i wyposażenia oraz niezbędny remont pomieszczenia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja sali konferencyjnej nr 220 mieszczącej się w siedzibie zamawiającego, obejmująca wymianę mebli i wyposażenia oraz niezbędny remont pomieszczenia. I część przedmiotu zamówienia: 1. Prace przygotowawczo - demontażowe 2. Prace ogólno - budowlane, w tym wykończeniowe 3. Prace w zakresie instalacji elektrycznych 4. Prace w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji II część przedmiotu zamówienia: 1. Prace w zakresie instalacji słaboprądowych: - wykonanie systemu nagłośnienia - wykonnaie sali wizualnego III część przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa i montaż mebli.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.13.00.00 - Meble biurowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawców wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o druk ZP 17: spełnia, nie spełnia I część przedmiotu zamówienia O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia w budynkach użyteczności publicznej odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia; Definicje budynku mieszkalnego i budynku użyteczności publicznej zawarte są w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn.zm.). Pod pojęciem robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia - zamawiający rozumie realizację co najmniej 2 zamówień w zakresie robót instalacyjnych i ogólno - budowlanych, w tym wykończeniowych objętych przedmiotem zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizacje zadania, tj.: - dysponują osobą lub osobami nadzorującymi prace, posiadającymi aktualne, udokumentowane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; II część przedmiotu zamówienia O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia w budynkach użyteczności publicznej odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia; Definicje budynku mieszkalnego i budynku użyteczności publicznej zawarte są w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn.zm.). Pod pojęciem prac odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia - zamawiający rozumie realizację co najmniej 2 zamówień w zakresie instalacji multimedialnych objętych przedmiotem zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; III część przedmiotu zamówienia O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę i montaż mebli biurowych; 3/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca odrębnie w zakresie każdej z części zamówienia jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6 SIWZ - wg załącznika nr 4, 4.1, 4.2 Wszystkie oświadczenia są składane w formie oryginału. Oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika należy załączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższy Urząd Górniczy
Katowice, ul. Poniatowskiego 31
pokój nr 18 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wyższy Urząd Górniczy Katowice, ul. Poniatowskiego 31 pokój nr 33 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.