eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie w okresie 24 miesięcy nr sprawy 2/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Ogłoszenie nr 23020 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Iława: wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie w okresie 24 miesięcy nr sprawy 2/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6254


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51087919600000, ul. ul. Gen. Wł. Andersa  3, 14200   Iława, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 449 601, faks 896 492 425, e-mail dzp@szpital.ilawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie w okresie 24 miesięcy nr sprawy 2/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (zasady świadczenia usługi): 1) W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne wraz z dezynfekcją bielizny szpitalnej, operacyjnej, pokrowców na materace, kocy, poduszek, oraz odzieży ochronnej, operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy); prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego (po oddzielnym zapakowaniu go przez Zamawiającego) wraz z transportem. 2) Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do soboty jeden raz dziennie, z wyłączeniem dni świątecznych, wolnych od pracy. Odzież ochronna personelu będzie odbierana raz w tygodniu. W przypadku powyżej 2 dni wolnych od pracy Strony uzgodnią dodatkowy dzień odbioru brudnej bielizny i dodatkowy termin przywozu czystej bielizny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpowiedniej liczby worków na brudną bieliznę w ilości 150 sztuk o pojemności 120 dm3 dostarczanych 1 raz w tygodniu (worki w Kolorze czerwonym i niebieskim) 4) Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania oraz kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania. 5)Bielizna czysta będzie dostarczana w godzinach od 9.00 - do 11.00 środkiem transportu Wykonawcy bezpośrednio do magazynu czystej bielizny Zamawiającego. 6) Bielizna brudna będzie odbierana w godzinach od 11.00 - do 13.00 środkiem transportu Wykonawcy. 7) Wyprana bielizna winna być: - Sucha, czysta, nie może posiadać zacieków, plam, nie może pylić, wyprasowana - Osobno prana i pakowana pościel personelu, pościel szpitala, pościel operacyjna - Osobno prana i pakowana bielizna noworodkowa, dziecięca, bielizna z prosektorium - Nie może być zanieczyszczona bakteriologicznie - Bielizna skażona w oznakowanych workach (czerwonych) musi być poddana dezynfekcji w środkach o szerokim spektrum działania. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na piśmie procedury (technologii) prania bielizny szpitalnej z wykazem środków piorących i dezynfekcyjnych jakie będą stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał w usłudze prania środków piorąco-dezynfekujących przeznaczonych do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą. 9) Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. 10) Osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór: fartuch ochronny i rękawice ochronne. 11) Bielizna czysta przywożona z pralni Wykonawcy musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w worki foliowe po 10 sztuk lub w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych. 12) Zamawiający wymaga płukania odzieży fasonowej przy użyciu płynu antystatycznego. 13) Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym w kolorze odpowiadającym kolorowi tkaniny, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych /użytych materiałów/. 14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu 15) Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. Dezynfekcja wózków leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U.12.739). 16) Kasacja bielizny leży po stronie Zamawiającego. 17) Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. Wszelkie szkody powstałe na wskutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty. 18) Reklamacja będzie rozstrzygana przez Wykonawcę w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego. 19) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym (kwity zapewni Wykonawca ) wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz osoba upoważniona ze strony Wykonawcy. W przypadku odzieży ochronnej i roboczej sporządza się listy imienne. 20) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej raz na kwartał aktualne wyniki badań mikrobiologicznych wymazów celem stwierdzenia skuteczności prania oraz prania i dezynfekcji potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno- Epidemiologiczną. 21) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania własnych wymazów czystościowych, w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego, w obecności pracownika Wykonawcy i na jego koszt w razie nieprawidłowych wyników. 22) W razie występowania w trakcie trwania umowy wątpliwości odnośnie warunków sanitarno -higienicznych realizowanej usługi Wykonawca przedłoży każdorazowo protokół kontroli Inspektora Sanitarnego z okresu ostatnich 12 miesięcy nie stwierdzającego nieprawidłowości odnośnie wymagań w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego. 23) W związku z agresywnym działaniem środków piorąco - dezynfekujących zawierających w swoim składzie chlor lub jego związki, powodującym w konsekwencji skrócenie okresu żywotności tkaniny z których wykonana jest bielizna szpitalna, usługi prania wodnego będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane przy użyciu środków piorących i dezynfekujących, które nie zawierają w swoim składzie chloru, ani jego związków w jakiejkolwiek postaci.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT339150.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hollywood Textile Service Sp. z o.o. ,  ,  Bojanowska 2a,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 390980.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 390980.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 390980.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.