Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Świdnica: Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym
szaletów miejskich na pl. św. Małgorzaty i pl. Grunwaldzkim
oraz toalety publicznej wolno stojącej przy ul. Kolejowej
w Świdnicy.
Numer ogłoszenia: 23014 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym szaletów miejskich na pl. św. Małgorzaty i pl. Grunwaldzkim oraz toalety publicznej wolno stojącej przy ul. Kolejowej w Świdnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym szaletów miejskich na pl. św.Małgorzaty i pl. Grunwaldzkim oraz toalety publicznej wolno stojących przy ul. Kolejowej w Świdnicy. ZADANIE nr 1: Szalet na pl. Św. Małgorzaty w Świdnicy; Stacjonarny szalet murowany, wolno stojący zlokalizowany na terenie skweru na pl. św. Małgorzaty, u zbiegu ul. Konopnickiej i ul. Franciszkańskiej. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną i wentylacyjną. ZADANIE nr 2: Szalet na ul. pl. Grunwaldzkim 11 w Świdnicy; Szalet zlokalizowany na parterze budynku użytkowego Klub Bolko, dostępny bezpośrednio z poziomu chodnika przy wejściu do szaletu. Obiekt, w którym znajduje się szalet wpisany jest do rejestru zabytków. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną, grzewczą i wentylacyjną. ZADANIE nr 3:Toaleta wolno stojąca przy ul. Kolejowej w Świdnicy. Toaleta wyposażona jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną, grzewczą i wentylacyjną. III.1. Zakres zamówienia dla każdego zadania, obejmuje: 1) utrzymanie czystości i estetyki w szalecie / toalecie, zewnętrznych ścian szaletu / toalety oraz terenu wokół szaletu / toalety; 2) drobne naprawy, wymiana źródeł światła, usuwanie zatorów na wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej; 3) świadczenie usług w sposób zaspakajające w pełni potrzeby sanitarne i estetyczne korzystających z szaletu / toalety, a w szczególności zapewnienie dostatecznej ilości środków czystości niezbędnych do wykonania usługi, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych (odświeżacze powietrza), kostek zapachowo- dezynfekujących w szaletach (do muszki klozetowych i pisuarów), worków do koszy na śmieci; 4) pokrywanie wydatków związanych z utrzymaniem czystości, wraz z usuwaniem odpadów, porządku szaletu / toalety, zakupem środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych (odświeżacze powietrza), kostek zapachowo- dezynfekujących w szaletach (do muszki klozetowych i pisuarów), worków do koszy na śmieci; konserwacją urządzeń, wymianą źródeł światła, utrzymaniem drożności kanalizacji i drobnych napraw oraz kosztów zatrudnienia osób do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zadania; Koszty zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków oraz ciepła ponosi Zamawiający 5) dbałość o kompletność wyposażenia i rozliczenie się z powierzonego mienia po zakończeniu przedmiotu umowy; 6) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu usterek i niesprawności urządzeń i instalacji; 7) Wykonawcę obciążać będą ewentualne mandaty i grzywny za niewłaściwe utrzymanie szaletu / toalety nakładane przez ograny kontrolujące; 8) Wykonawca nie odpowiada za skutki ataków wandalizmu pod warunkiem zgłoszenia ich w ciągu 2 dni od ich zaistnienia Zamawiającemu. 9) pobieranie opłat za korzystanie z szaletów na pl. Św. Małgorzaty i pl. Grunwaldzkim w wysokości: a) pisuar - 0,50 zł, b) kabina - 1,00 zł, i prowadzenie ewidencji obrotu - zgodnie z obowiązującymi przepisami; opłaty za korzystanie z szaletów stanowią dochód Zamawiającego; . 10) pobieranie opłat za korzystanie z toalety wolno stojącej przy ul. Kolejowej w wysokości 1,00 zł i prowadzenie ewidencji obrotu - zgodnie z obowiązującymi przepisami; opłaty za korzystanie z toalety stanowią dochód Zamawiającego; 12) sporządzanie miesięcznych zestawień ilości osób korzystających z szaletów i toalety oraz wpływów z opłat za korzystanie z szaletu i przekazywanie opłat na konto Zamawiającego. III.2. Udostępnienie szaletów - na pl. św. Małgorzaty i pl. Grunwaldzkim do użytku klientów w godzinach: 1) w dni powszednie od poniedziałku do piątku od 8.00 do 19.00, 2) w soboty, niedziele i święta od 9.00 do 16.00. III.3. Udostępnianie toalety wolno stojącej - przy ul. Kolejowej całą dobę z uwagi na to, że jest samoobsługowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na trzy zadania lub 800 zł (słownie: osiemset złotych) na każdy szalet lub 400 zł (słownie: czterysta złotych) na toaletę, przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia(CPV 90600000-3), o wartości minimum 4.000 zł brutto, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które są zatrudnione u wykonawcy, tj. dysponowanie minimum 2 osobami na każde zadanie a w przypadku składania oferty na trzy zadania minimum 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000 zł (przez cały okres wykonywania zadania). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
) zaparafowany projekt umowy, (załącznik nr 2 do SIWZ); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1. Jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna); 2. Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony przy dołożeniu należytej staranności na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia. 3. Zmiany podatku VAT. Rozwiązanie umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym jeżeli Wykonawca odstąpi od realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wypłaty wynagrodzenia lub zastosowanie kar umownych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy
- Zakup, dostawa i montaż w Świdnicy ładowarek typu plug in wraz z niezbędną infrastrukturą elektroenergetyczną.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Piotrowice Świdnickie, gmina Jaworzyna Śląska z podziałem na zadania
- Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, wody roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania na terenie miasta Poznania
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.
- Obsługa szaletów miejskich
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.