eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Głogów: Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9
Numer ogłoszenia: 230104 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług szkoleniowych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 2 zamówień, wykonanych należycie, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń odpowiednio dla poszczególnej części zamówienia:dla części I - w zakresie operatora koparko-ładowarki kl. III o łącznej wartości nie mniejszej niż 19.000 zł /dziewiętnaście tysięcy złotych/, dla części III - w zakresie kadr i płac o łącznej wartości nie mniejszej niż 9.000 zł /dziewięć tysięcy złotych/,dla części IV - w zakresie programów księgowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 9.000 zł /dziewięć tysięcy złotych/, dla części V - w zakresie pracownika magazynowego z obsługą wózka jezdniowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 14.000 zł /czternaście tysięcy złotych/. - w przypadku części III wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 14.000 zł /czternaście tysięcy złotych/

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o dysponowaniu potencjałem technicznym: dla części I - 2 koparko-ładowarkami kl. III;dla części II - 5 stanowiskami fryzjerskimi oraz 10 główkami treningowymi; dla części III - 8 komputerów o systemie operacyjnym i oprogramowaniu PŁATNIK, KADRY; dla części IV - 8 komputerów o systemie operacyjnym i oprogramowaniu GRATYFIKANT, PŁATNIK, RACHMISTRZ, REWIZOR; dla części V - 8 komputerów o systemie operacyjnym i oprogramowaniu SUBIEKT oraz 2 wózkami jezdniowymi wraz z butlą gazową;dla części VI - 8 komputerów o systemie operacyjnym i oprogramowaniu Flash, Corell, Photoshop oraz dostępem do sieci Internet

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - jakość usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glogow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat, pok 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część V zamówienia, tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia Profesjonalny Pracownik magazynowy - projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, poddziałanie 6.1.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki kl. III uprawnień dla 15 osób, termin rozpoczęcia szkolenia- sierpień 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 34 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 202 godziny, w tym: - 116 godzin zajęć lekcyjnych - teoretycznych, - 60 godzin zajęć lekcyjnych - praktycznych, - 26 godzin lekcyjnych - praktycznych - instruktaż wstępny. d) program szkolenia winien obejmować:naukę obsługi koparko-ładowarki kl. III zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego e) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 34.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Fryzjer - stylista dla 10 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - sierpień 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 50 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 300 godzin, w tym: - 40 godzin zajęć teoretycznych, - 260 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować:zasady BHP w pracy fryzjera,omówienie produktów do stylizacji i modelowania włosów,budowa włosów, skóry i właściwości (typy i funkcja skóry, rozpoznawanie chorób skóry, budowa włosów, ich funkcja i rodzaje, właściwości włosów, uszkodzenia i sposoby regeneracji struktury włosa, pielęgnacja),dobór fryzury do kształtu twarzy,stylizacja - dopasowanie fryzury do kształtu twarzy,pielęgnacja włosów,strzyżenie damskie i męskie, czesanie, pasemka, balayage, refleksy,papiloty, loki, skręcanie włosów na wałki,stylizacja włosów przy użyciu lokówki i prostownicy,farbowanie i trwała ondulacja. Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl; e) miejsce szkolenia -Głogów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik ds. kadrowych i płacowych dla 15 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - sierpień 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 25 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 150 godzin, w tym: - 50 godzin zajęć teoretycznych; - 100 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować:elementy prawa pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( karty urlopowe, czasu pracy,zasiłkowe, wynagrodzeń, świadectwa pracy),czas pracy - ewidencja i rozliczanie, praca w nocy i w święta, godziny nadliczbowe, praca zmianowa,urlopy pracownicze (wypoczynkowe, na żądanie, macierzyńskie i wychowawcze, bezpłatne, ekwiwalenty, wyliczanie wymiaru urlopowego),rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, system wynagrodzeń (wynagrodzenie chorobowe, zasiłki, świadczenia rehabilitacyjne, zasiłki macierzyńskie),obowiązki pracodawcy i pracownika w zakresie BHP, obsługa programu komputerowego PŁATNIK,obsługa programu komputerowego KADRY; Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl; e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Komputerowe programy księgowe dla 15 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - sierpień 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 25 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 150 godzin, w tym: - 50 godzin zajęć teoretycznych; - 100 godzin zajęć praktycznych; d) program szkolenia winien obejmować:podstawowe regulacje prawne - sposób prowadzenia ksiąg rachunkowych według ustawy o rachunkowości,podstawowe pojęcia z obsługi programów księgowych,zagadnienia z prawa podatkowego, obsługa programów komputerowych: GRATYFIKANT, PŁATNIK, RACHMISTRZ, REWIZOR; Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Profesjonalny pracownik magazynowy dla 15 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - wrzesień 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 25 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 150 godzin, w tym: - 70 godzin zajęć teoretycznych; - 80 godzin zajęć praktycznych; d) program szkolenia winien obejmować:obsługę kasy fiskalnej,obsługę programu komputerowego SUBIEKT,zapoznanie z podstawowymi zasadami przestrzegania higieny w procesie produkcji i obrotu żywnością,organizację handlu, sylwetkę zawodową handlowca, podstawowe zasady marketingu, techniki perswazji, techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta,vademecum magazyniera,przepisy BHP i przeciwpożarowe dotyczące pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w magazynie,zapoznanie z budową i zasadą działania wózków jezdniowych,czynności kierowcy przy obsłudze wózków,wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,zapoznanie z obowiązującymi przepisami bhp, bezpieczeństwem przeciwpożarowym, z zasadami udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,zasady bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych,praktyczna nauka obsługi wózków jezdniowych. Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Grafika komputerowa i tworzenie stron www dla 10 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - sierpień 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 35 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 200 godzin, w tym: - 30 godzin zajęć teoretycznych; - 170 godzin zajęć praktycznych; d) program szkolenia winien obejmować:informacje ogólne na temat grafiki komputerowej, definicje, przykłady zastosowań;korekcja kolorów i treści obrazka (balans bieli, jasność, kontrast, wyostrzanie, rozmywanie, usuwanie skaz itp.); przygotowywanie i optymalizowanie grafiki do użycia w Internecie; projektowanie prezentacji graficznych i multimedialnych;tworzenie animacji komputerowych; język HTM, XHTML i PHP,projektowanie strony internetowej,funkcjonowanie strony w sieci Internet, obsługa programów Flash, Corell, Photoshop; Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl; e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.