eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa zestawów komputerowych, monitorów, drukarek laserowych, skanerów i zasilaczy awaryjnych UPS do Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wawer

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych, monitorów, drukarek laserowych, skanerów i zasilaczy awaryjnych UPS do Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wawer
Numer ogłoszenia: 230065 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy, ul. Żegańska 1/512, 04-713 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5164340, fax 022 5164348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, monitorów, drukarek laserowych, skanerów i zasilaczy awaryjnych UPS do Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wawer.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: dostawa 7 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie, drukarka laserowa A4, skaner płaski, UPS, listwa przeciwprzepięciowa), 8 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie, UPS, drukarka laserowa A4), 9 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie, UPS), 73 zasilaczy awaryjnych UPS, 20 monitorów 17 LCD oraz 3 drukarek laserowych drukujących w kolorze. Część II: dostawa 5 skanerów dokumentowych. Część III: dostawa 23 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie) do Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Wawer

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2. Wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca: dla I i III części zamówienia - co najmniej 2 zadania obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, dla części II zamówienia - co najmniej 2 zadania obejmujące dostawę skanerów o wartości zadania nie mniejszej niż 30.000 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 8.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane z należytą starannością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed datą wszczęcia postępowania, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom określonym w poz. 6.2 SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie określonym w poz. 8.1.5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 5. Wykaz i charakterystyka techniczna oferowanego przez Wykonawcę sprzętu komputerowego, pozostałych urządzeń i oprogramowania, określający w szczególności: nazwę, typ i producenta oferowanego sprzętu, nazwę urządzenia i jego charakterystykę, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Dokumentacja techniczna, certyfikat, opis techniczny lub inny dokument dotyczący oferowanego sprzętu (oprogramowania), określający jego podstawowe parametry techniczno-jakościowe, potwierdzający, iż oferowany sprzęt (oprogramowanie) jest co najmniej równoważny sprzętowi (oprogramowaniu) określonemu przez Zamawiającego symbolami producenta lub znakami towarowymi - jeżeli Wykonawca oferuje dostawę innego niż określony w opisie przedmiotu zamówienia symbolami producenta i znakami towarowymi - równoważnego sprzętu (oprogramowania). 7. Certyfikaty ISO 9001 na proces produkcji dla producenta oferowanych jednostek centralnych i monitorów - dotyczy części I i III zamówienia. 8. Deklaracja zgodności dla oferowanych jednostek centralnych i monitorów, potwierdzająca ich zgodność z zasadniczymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 r. o kompatybilności elektromagnetycznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 82, poz. 556) spełniająca wymogi ww. ustawy - dotyczy części I i III zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1, pok. 513.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Urząd m. st. Warszawy, Urząd Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1, pok. 513.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 24 zestawów komputerowych, UPS, monitorów oraz drukarek laserowych do Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Wawer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 7 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie, drukarka laserowa A4, skaner płaski, UPS, listwa przeciwprzepięciowa), 8 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie, UPS, drukarka laserowa A4), 9 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie, UPS), 73 zasilaczy awaryjnych UPS, 20 monitorów 17 LCD oraz 3 drukarek laserowych drukujących w kolorze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa skanerów dokumentowych do Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Wawer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 5 skanerów dokumentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 23 zestawów komputerowych do Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Wawer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 23 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor 17 LCD, dodatkowe wyposażenie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.