eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.027.145,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Zarszyn: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.027.145,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 230063 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarszyn , ul. Zarszyn 53, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 013/ 4671038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.027.145,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości: 1.027.145,00 zł (słownie: jeden milion dwadzieścia siedem tysięcy sto czterdzieści pięć złotych i zero groszy) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Kredyt zostanie przeznaczony na: - refundację zapłaconych rat w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 30 września 2008 r. w wysokości 742.343,61 zł. (słownie: siedemset czterdzieści dwa tysiące trzysta czterdzieści trzy złote i sześćdziesiąt jeden groszy) wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, - spłatę rat w okresie od 1 października 2008 r. do 31 grudnia 2008 r. w wysokości 284.801,39 zł. (słownie: dwieście osiemdziesiąt cztery tysiące osiemset jeden złotych i trzydzieści dziewięć groszy) wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Wykonawca udzieli kredyt na poniższych warunkach: 1)Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowaniem powiększonym lub pomniejszonym o marżę Banku. 2)Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR-1M + stała marża banku. 3)Stawka WIBOR-1M jest ustalana w oparciu o jednomiesięczne depozyty złotowe na rynku międzybankowym i będzie ulegała zmianom co jeden miesiąc. 4)Karencja w spłacie kredytu - do 30 września 2009 r. 5)Spłata kapitału po upływie karencji, w okresach kwartalnych w 41 ratach, pierwsza rata 30 września 2009 r. ostatnia rata 30 września 2019 r. 6)Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 7)Spłata odsetek w okresach kwartalnych wraz ze spłatą rat kapitałowych. 8)W sytuacji gdyby kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 9)Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. 10)Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) - wynosi 0%. 11)Kredyt będzie wykorzystany w transzach w terminach - w zależności od potrzeb Zamawiającego, najpóźniej do dnia 31 grudnia 2008 r. 12)Zabezpieczeniem kredytu będzie własny weksel in blanco..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, 3)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6)wykaz podwykonawców - załącznik Nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zarszyn Zarszyn 53 38-530 Zarszyn,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Gmina Zarszyn Zarszyn 53 38-530 Zarszyn, Pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.