eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › udostepnie uprawnień do korzystania z platformy aukcyjnej w latach 2008-2010 na rzecz resortu obrony narodowej



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Warszawa: udostepnie uprawnień do korzystania z platformy aukcyjnej w latach 2008-2010 na rzecz resortu obrony narodowej
Numer ogłoszenia: 230041 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych MON, ul. Filtrowa 2/4, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6846667, 684-61-78, fax 022 6874893; 6874772.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dostawy.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udostepnie uprawnień do korzystania z platformy aukcyjnej w latach 2008-2010 na rzecz resortu obrony narodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie uprawnień do korzystania w latach 2008-2010 z platformy sprzętowo/programowej (tzw. systemu elektronicznej platformy aukcyjnej - system EPA) umożliwiającej przeprowadzanie aukcji i licytacji elektronicznych - bez limitu ilościowego. Przeprowadzanie aukcji i licytacji na powyższej platformie musi odbywać się zgodnie z odpowiednimi przepisami: ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz Decyzji Nr 291/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lipca 2006 r. w sprawie zasad i trybu zawierania w resorcie obrony narodowej umów, których przedmiotem jest uzbrojenie lub sprzęt wojskowy (Dz.Urz.MON z 2006 r Nr 14, poz.179). System EPA musi umożliwiać przeprowadzanie aukcji i licytacji wielokryterialnych. Komórkami uprawnionymi do korzystania z ww. uprawnień będą jednostki i komórki organizacyjne Ministerstwa Obrony Narodowej oraz instytucje administracji publicznej nadzorowane przez Ministra Obrony Narodowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy: tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 tys zł; 3) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. udostępnili uprawnienia do korzystania z posiadanej platformy sprzętowo/programowej, co umożliwiło odbiorcy na przeprowadzenia aukcji lub licytacji elektronicznych na zasadach określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 4) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o następujące zasady: 1) Zamawiający dokona oceny posiadanego przez Wykonawcę doświadczenia w zakresie świadczenia usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. W celu przeprowadzenia oceny, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. udostępnił dowolnemu odbiorcy uprawnienia do korzystania z posiadanej platformy sprzętowo/programowej celem przeprowadzenia licytacji lub aukcji elektronicznych, na zasadach określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (miesiąc i rok) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca w sposób jednoznaczny winien opisać przedmiot usługi, tj. opisać czego w szczególności usługa dotyczyła, tzn. czy dotyczyła ona licytacji elektronicznych, aukcji jednokryterialnych, aukcji wielokryterialnych. Zamawiający przyzna 1 pkt za każdą wykazaną, w sposób opisany powyżej, zrealizowaną lub realizowaną usługę - jeżeli przedmiotem usługi była licytacja elektroniczna lub aukcja jednokryterialna. Zamawiający przyzna 2 pkt za każdą wykazaną, w sposób opisany powyżej, zrealizowaną lub realizowaną usługę - jeżeli przedmiotem usługi była aukcja wielokryterialna. 2) Zamawiający dokona oceny dysponowanego przez Wykonawcę potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. W celu przeprowadzenia oceny, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje, składających się na posiadaną infrastrukturę sprzętowo/programową. Wykaz ten winien zawierać w szczególności informację o liczbie posiadanych przyłączy internetowych, ich maksymalnych i gwarantowanych przepływnościach oraz zawierać informację czy Wykonawca dysponuje zapasową infrastrukturą sprzętowo/programową, która umożliwia realizowanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyzna 1 pkt za każde przyłącze internetowe (o przepływność przynajmniej 1 Mb/s i przepływności gwarantowanej 512 Kb/s), którym dysponuje Wykonawca i wykorzystywane jest ono do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyzna 5 pkt. za dysponowanie zapasową infrastrukturą sprzętowo/programową, która umożliwia realizowanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający zaprosi 3 wykonawców którzy uzyskaja największą liczbe punktów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju, dokumentów, jakich można żądać od Wykonawców oraz form, w jakich dokumenty te mają być składane żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 4. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. udostępnił dowolnemu odbiorcy uprawnienia do korzystania z posiadanej platformy sprzętowo/programowej celem przeprowadzenia licytacji lub aukcji elektronicznych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (miesiąc i rok) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazany wraz z zaproszeniem do składania ofert wstepnych.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Punkt Przyjmowania Ofert DZSZ, Al. Niepodległości 218 (wejście od ulicy Filtrowej 2/4) 00-911 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.12.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 2. Do Wniosku należy dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w ogłoszeniu o niniejszym postępowaniu opublikowanym. 3. Wniosek należy napisać w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. 4. Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią wniosku przed upływem terminu otwarcia wniosków. Opakowanie musi zostać opatrzone napisem: Wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji z ogłoszeniem (nr postępowania DZSZ/270/VII-31/ZO/NEG/Z/2007) 5. Wniosek powinien poprzedzać spis dokumentów z podaniem stron, na których się znajdują. 6. Wskazanym jest, aby wszystkie strony wniosku i załączników stanowiących jej integralną część były ponumerowane i parafowane przez osobę(-by) podpisującą(-ce) wniosek oraz powpinane w kolejności do segregatora, skoroszytu itp. 7. W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU art. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i dołączone odrębnie do wniosku. 8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożony wniosek przed upływem terminu do składania wniosków. 9. Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictw) są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym wykonawcy składają wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 10. Zamawiający dopuszcza następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami: - pisemnie, - za pośrednictwem fax-u: nr +48 (22) 6874893. - za pośrednictwem e-maila: oze@wp.mil.pl 11. Pracownikami Zamawiającego, upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Przewodniczący komisji - płk Paweł JÓZEFACKI tel. +48 (22) 6874667; Sekretarz komisji - ppłk Paweł MĄCZKA tel. +48 (22) 6874522. Informacje i wyjaśnienia można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-12.00. Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 07.30- 15.30. Po godzinach pracy Zamawiający nie ma możliwości odbioru korespondencji i zapoznania się z jej treścią. W związku z tym wszelka korespondencja, która wpłynie po godzinach urzędowania będzie uznana z datą następnego dnia roboczego Zamawiającego licząc od daty otrzymania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.