eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień Kujawski › Świadczenie usług polegających na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Lubień Kujawski, na których zamieszkują mieszkańcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Lubień Kujawski: Świadczenie usług polegających na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Lubień Kujawski, na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 229956 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193182 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2843089 w. 51, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Lubień Kujawski, na których zamieszkują mieszkańcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Rodzaj zamówienia usługa.2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Lubień Kujawski, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do właściwej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych /RIPOK/, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. z 2012 r. poz.391 z późn. zm./, Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego Nr XXVI/434/12 z dnia 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia /Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą na lata 2018-2023/, z uwzględnieniem przepisów uchwały Nr XXV/193/2013 Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień Kujawski /Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. z 2013 r. poz. 1645/ oraz uchwały Nr XXV/195/2013 Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi /Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. z 2013 r. poz. 1640/.3 Przedmiot zamówienia obejmuje 1924 nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.4.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy:1 zmieszanych odpadów komunalnych /kod: 200301/, powstałych po wysegregowaniu przez mieszkańców odpadów opakowaniowych i szkła, o których mowa w pkt 2 i 3, zgromadzonych w pojemnikach - raz na miesiąc;2 odpadów opakowaniowych, w tym w szczególności: papieru, tektury, metalu, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych /kod: 150106/, zgromadzonych w pojemnikach lub workach w sposób selektywny, - raz na dwa miesiące;3 szkła /kod: 150107/ zgromadzonego w workach - raz na dwa miesiące.5.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odbioru:1 odpadów komunalnych /przeterminowanych leków, chemikaliów, zużytych opon, zużytych baterii i akumulatorów, świetlówek, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, tekstyliów, odpadów zielonych oraz popiołu/ zebranych selektywnie luzem, w boksach lub w sposób, o którym mowa w ust. 8, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych /PSZOK/, zorganizowanego w Lubieniu Kujawskim przy ul. Wojska Polskiego 29,raz w miesiącu lub na zgłoszenie w terminie do 48 godz. po otrzymaniu informacji od pracownika obsługującego ten punkt o konieczności zrealizowania wywozu;2 odpadów komunalnych /szkła, metalu, plastiku i makulatury/ selektywnie zebranych z 16 /+ 1 w okresie letnim/ punktów gniazdowych tj. pojemników typu /dzwon/, zlokalizowanych: w Lubieniu Kujawskim (przy ul. Szkolnej obok ZPO - 1 punkt: na szkło, makulaturę, metale i plastik; przy ul. Lipowej - 1 punkt: na szkło, plastik i metale; przy ul. Plac Wolności 27 - 1 punkt: na szkło i plastik; przy ul. Wojska Polskiego 18 - 1 punkt: na szkło i plastik; przy ul. Wojska Polskiego 29 - 1 punkt: na szkło i plastik; przy ul. 1 Maja 30 - 1 punkt: na szkło i plastik; przy ul. Żeromskiego - 1 punkt: na szkło i plastik; przy ul. Ogrodowej - 1 punkt: na szkło, plastik i metale; przy ul. Żwirki i Wigury 1 - 1 punkt: szkło, plastik i metale; przy CPN - 1 punkt: na szkło i plastik; oraz w okresie letnim z 1 punktu: na szkło i plastik, zorganizowanego nad jeziorem Lubieńskim w miejscu wykorzystywanym do kąpieli/, w Nartach /przy barze Arkadia - 1 punkt: na szkło, plastik i metale/, w Kamiennej /na osiedlu mieszkaniowym 1 punkt: na szkło i plastik/, w Gliznowie /obok remizy strażackiej - 1 punkt; na szkło i plastik/, w Kretkowie /obok sklepu - 1 punkt; na szkło i plastik/, w Kanibrodzie /obok sklepu - 1 punkt: na szkło i plastik/,w Rzeżewo /obok sklepu - 1 punkt: na szkło i plastik i / - raz w miesiącu lub na zgłoszenie.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do odbioru z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, i z punktów, o których mowa wyżej, każdej ilości zebranych tam odpadów komunalnych. 6.Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia:LP.RODZAJ ODPADU KODY1Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 2Papier i tektura /makulatura, karton/15 01 01,20 01 01 3Tworzywa sztuczne15 01 02 20 01 39 4 Szkło 15 01 07 20 01 02 5 Metale 15 01 04 20 01 40 6 Opakowania wielomateriałowe 15 01 05 7 Przeterminowane leki i chemikalia, w tym farby, rozpuszczalniki, oleje 20 01 13,20 01 14,20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 23, 20 01 25, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 31, 20 01 32, 20 01 80 8 Zużyte baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34 9 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36, 20 02 01 10 Meble i inne odpady wielkogabarytowe 20 03 07 11 Odpady budowlane i rozbiórkowe 17 01 02,17 01 03,17 01 07,17 01 80 12 Zużyte opony 20 01 99 13 Odpady zielone 20 02 01 14 Popiół 20 03 99 7.Wykonawca będzie rozliczał się miesięcznie z Zamawiającym w zakresie zapłaty za zbieranie, transport /do właściwej RIPOK/ i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zmieszanych i segregowanych, wraz z wszystkimi kosztami i opłatami z tym związanymi. 8. Wykonawca w terminie do dnia 01 lipca 2013 r. dostarczy do PSZOK zorganizowanego w Lubieniu Kujawskim, przy ul. Wojska Polskiego 29, odpowiednio opisane pojemniki, w których gromadzone będą segregowane odpady:pojemniki otwarte o pojemności min. 1 m3 w ilości 5 szt. na odpady budowlane i remontowe,pojemniki o pojemności min.1,1 m3 w ilości 5 szt. na odpady zielone,pojemniki o pojemności min. 1,1 m3 w ilości 2 szt. na odpady elektryczne i elektroniczne,pojemnik o pojemności min 1,1 m3 w ilości 1 szt. na metale,specjalistyczny pojemnik - kontener magazynowy w ilości 1 szt. na odpady niebezpieczne /środki chemiczne, farby i lakiery/,specjalistyczny pojemnik w ilości 1 szt. na świetlówki,pojemnik zamykany od góry o pojemności min. 1,1 m3 w ilości 1 szt. na tekstylia,pojemnik zamykany od góry o pojemności 240 l w ilości 1 szt. z przeznaczeniem na przeterminowane leki, pojemnik zamykany od góry o pojemności 240 l w ilości 1 szt. z przeznaczeniem na zużyte baterie i akumulatory, kontener KP 7 odkryty w ilości 1 szt. na popiół. Wykonawca zobowiązany będzie do pozostawienia w PSZOK pojemników czystych, po ich opróżnieniu. Pojemniki powinny być czyste zarówno w środku jak i na zewnątrz. Dodatkowo pojemniki powinny posiadać czytelny opis ich przeznaczenia /właściwy odpad/ oraz mieć estetyczny wygląd. 9. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi /zmieszanymi/ odpadami komunalnymi. Wykonawca będzie zbierał odpady, tylko z terenu Gminy Lubień Kujawski z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Nie dopuszcza się zbierania /dopełniania pojazdów odpadami/ z terenu innej Gminy lub z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 10.W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki na wniosek i koszt właściciela nieruchomości na zasadzie odrębnie i wzajemnie ustalonych warunków. Dotyczy to m. in. sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielowi nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, bez dodatkowej opłaty, worków o pojemności 120 l na szkło oraz worków o pojemności 120 l na odpady opakowaniowe, o których mowa w ust. 4 pkt. 2. Szacuje się, że w okresie zamówienia liczba worków wyniesie około 11000 dla szkła i około 11000 dla odpadów opakowaniowych. Pierwsze worki wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nie później niż do 1 lipca 2013. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego dostarczania właścicielom nieruchomości nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości i rodzaju odpowiadającym liczbie i rodzajowi worków odebranych z terenu danej nieruchomości bez dodatkowej opłaty. 12.Bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.13.Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację (fotografię i protokół) obrazującą zaistniałe zdarzenie. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywanie usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie Lubień Kujawski (uszkodzenia chodników, punktów do składowania odpadów, ogrodzeń, znaków drogowych itp.), według wyboru Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Miejskiej, sesjach Rady Miejskiej, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem 3 dniowym. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie usługi, do minimum ograniczając niedogodności dla społeczeństwa. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 18. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się, że liczba gospodarstw domowych może ulec zmianie o plus - minus 5 %. 19. Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w ilości 1% podstawowego zamówienia, które zostaną zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. 20. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia:1 Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi.2 Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem, gdzie dla odpadów zmieszanych należy stosować samochody z zabudową kompaktującą /śmieciarki/, a dla odpadów selektywnie zbieranych samochody z zabudową kompaktującą lub skrzyniową, zależnie od rodzaju urządzenia do zbierania odpadów. 3 Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów, by nie dochodziło do wysypywania odpadów komunalnych podczas przemieszczania pojemników lub worków do samochodów i załadunków odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które zostały wysypane w trakcie realizacji usługi.4 Wykonawcę obowiązuje:zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości,zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych 21.Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1 wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji rodzajowej i ilościowej przyjmowanych odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze lub określenie w inny sposób ilość przyjętych odpadów, a następnie odnotowanie jej w ewidencji; 2 ewidencję odpadów należy prowadzić z zastosowaniem następujących dokumentów: a kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa. Kartę przekazania odpadów sporządza wykonawca, który przekazuje odpady. Kartę przekazania odpadów sporządza się w 3 egzemplarzy: dla przejmującego odpady, przekazującego i Zamawiającego, b Zamawiający dopuszcza sporządzanie zbiorczej karty przekazania odpadów, obejmującej odpady danego rodzaju przekazywane łącznie w okresie miesiąca kalendarzowego, za pośrednictwem tego samego transportującego odpady wykonującego usługę transportu odpadów temu samemu posiadaczowi odpadów. Zbiorczą kartę przekazania odpadów sporządza się niezwłocznie po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy. 3 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu: a kwartalnych sprawozdań o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierające n/w informacje: informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania,informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:przekazanych do składowania na składowisku odpadów,nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne,wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem,o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.Sprawozdanie wykonawca zobowiązany jest sporządzić zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi /Dz. U. z 2012 r. poz. 630/ - załącznik nr 1sprawozdanie sporządzane przez podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdanie, o których mowa powyżej w formie papierowej i elektronicznej - w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy.W przypadku gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie, Wykonawca zobowiązany będzie do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni.b Zamawiający wymaga by miesięczne raporty były sporządzone oddzielnie dla odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych odbieranych:od właścicieli nieruchomości zamieszkałych,z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych /PSZOK/,z punktów gniazdowych tj. pojemników typu /dzwon/, Raporty muszą być przekazywane w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym oraz pisemnie.Raport miesięczny będzie m.in. podstawą do wystawienia faktury za wykonanie usługi. 4)W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania.5)Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Wymóg ten dotyczy tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający.29.Sprzęt techniczny Wykonawca ubiegający się o realizacje przedmiotowego zamówienia będzie dysponował na czas realizacji zadania pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości:co najmniej 1 samochodem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej,co najmniej 1 samochód bramowy do wywozu kontenerów z PSZOK,pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości,pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające ewentualne uprzątnięcie terenu.Wykonawca musi posiadać oprogramowanie umożliwiające generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z aktualnymi licencjami na ww. oprogramowanie,posiada osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia. 30 Wymagania dla bazy magazynowo-transportowej: Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Lubień Kujawski dysponuje lub będzie dysponował bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Lubień Kujawski lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy.baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym.miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych.teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.31 Reklamacje:1 Reklamacje od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy będę zasadniczo kierowane do Zamawiającego, który przekaże Wykonawcy informację o reklamacji drogą telefoniczną lub mailową, a Wykonawca ustosunkuje się do niej w ciągu 12 godzin roboczych od otrzymania informacji. W przypadku zgłoszenia reklamacji do Wykonawcy, Wykonawca potraktuje tą reklamację tak jakby została zgłoszona przez Zamawiającego.2 Reklamacje niebudzące wątpliwości (np. brak odbioru odpadów zgodnie z kalendarzem harmonogramu) zostaną przez Wykonawcę natychmiast uwzględnione, poprzez wykonanie usługi bez wezwania Zamawiającego.3)Reklamacje budzące wątpliwości udokumentowane zostaną poprzez przedłożenie Zamawiającemu potwierdzenia z systemu GPS, że usługa została faktycznie wykonana na danej nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, zgodnie z kalendarzem harmonogramu. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o liczbie i rodzaju reklamacji sprawozdaniu miesięcznym, także o sposobie i terminie ich załatwienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo oczyszczania miasta Eko Serwis Spółka z o.o., ul. Łąkoszyńska 127, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 581482,80

  • Oferta z najniższą ceną: 581482,80 / Oferta z najwyższą ceną: 590004,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.