eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Przebudowa ogólnodostępnego placu zabaw wraz z wymianą urządzeń przy Szkole Podstawowej w Szarem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Milówka: Przebudowa ogólnodostępnego placu zabaw wraz z wymianą urządzeń przy Szkole Podstawowej w Szarem
Numer ogłoszenia: 22980 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411888 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milówka, ul. Jana Kazimierza 123, 34-360 Milówka, woj. śląskie, tel. 033 8637190, faks 033 8637600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ogólnodostępnego placu zabaw wraz z wymianą urządzeń przy Szkole Podstawowej w Szarem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn.:Przebudowa ogólnodostępnego placu zabaw wraz z wymianą urządzeń przy Szkole Podstawowej w Szarem jest: demontaż istniejących urządzeń zabawowych, demontaż ogrodzenia, wycinka drzew i krzewów, rozbiórka istniejącej nawierzchni gumowej oraz nawierzchni asfaltowej, rozbiórka podbudowy, niwelacja terenu z likwidacją spadków oraz wykonanie dodatkowych 4 schodów wraz z podestem, wykonanie podbudowy pod bezpieczną nawierzchnię placu, ułożenie bezpiecznej nawierzchni ( 435m2) z ułożeniem krawężników betonowych, wykonanie nowego ogrodzenia z siatki wraz z dwoma furtkami, wykonanie umocnienia skarpy z płyt ażurowych na podsypce piaskowej, wykonanie nawierzchni trawiastej oraz nasadzeń roślin, wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną terenowych urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznych wg instrukcji montażu dostawcy zestawów, montaż terenowych zestawów zabawowych (2 szt) z materiałów spełniających warunki bezpieczeństwa i trwałości użytkowania, montaż huśtawek i bujaków (7 szt), montaż ławek 4 szt, koszy na śmieci 4 szt , regulaminu placu zabaw 1 szt montaż siłowni zewnętrznych- z demontażu, wykonanie ogrodzenia wokół studni. Parametry techniczne bezpiecznej nawierzchni syntetycznej oraz urządzeń zabawowych zostały określone w Dokumentacji projektowej (zał. nr 9 do SIWZ) na str.6-20. Drzewo pozyskane z wycinki stanowi własność Zamawiającego. Roboty realizowane będą na podstawie : Dokumentacji projektowej, Szczegółowej specyfikacji technicznej, prawa budowlanego, sztuki budowlanej, zaleceń Zamawiającego. Inne uwarunkowania: Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i wyroby. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Nawierzchnię placu zabaw zaprojektowano jako poliuretanową bezspoinową wylewaną. Zamawiający nie uzna za produkt równoważny nawierzchni sztucznej trawy. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji/rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji / rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres gwarancji. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa, załącznik nr 10 do SIWZ - przedmiar robót, załącznik nr 11 do SIWZ - szczegółowa specyfikacja techniczna, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz szczegółowej specyfikacji technicznej (załącznik nr 11 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zadanie współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w latach 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w latach 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Eksportowe WIKOS Jerzy Strzelec, 32-551 Babice, Olszyny ul. Zatorska 62, Babice, Olszyny ul. Zatorska 62, 32-551 Babice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408312,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 361997,00

  • Oferta z najniższą ceną: 361997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 483248,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.