eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Świadczenie usług pralniczych na rzecz Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Bielsko-Biała: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 229790 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II, ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, fax 033 8164401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Beskidzkiego Centrum Onkologii w Bielsku-Białej usług pralniczych, obejmujących pranie (w tym prasowanie, maglowanie) oraz transport n/w asortymentu, w ilości ok. 91 860 kg (w skali 12 miesięcy): a) bielizna pościelowa i asortyment różny - poszwy poszewki, prześcieradła, podkłady, obrusy, koce, ręczniki, ścierki, firany, zasłony, serwetki, kołdry, podkłady bawełniane, odzież robocza i ochronna, worki bieliźniarskie, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, poduszki, materace itp. - w ilości ok. 47 767 kg, b) bielizna operacyjna - kompresy, operatory, ubrania operacyjne, maski, czapki, itp. - w ilości ok. 44 093 kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) zagwarantują, że usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na proces prania oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia - zał. nr 1 do siwz; c) zagwarantują, że używane do realizacji usługi środki i preparaty będą posiadać w rozumieniu ustawy z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz.U nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, lub aktualne pozwolenie tymczasowe na tymczasowe wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego bądź wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie a ponadto będą gwarantować właściwą jakość prania bez powodowania przyspieszonego zużycia bielizny oraz uczuleń u pacjentów - zał. nr 1 do siwz. d) zagwarantują spełnienie wymogów: - wyprana bielizna powinna być czysta, sucha i wymaglowana - zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie do worków foliowych; - brudna bielizna powinna być odebrana z siedziby Zamawiającego i po wypraniu z powrotem dostarczona do siedziby Zamawiającego transportem własnym oferenta; - transportowanie bielizny fasonowej na wieszakach; - płukanie bielizny fasonowej przy użyciu płynu antystatycznego; - znakowanie worków z czystą bielizną asortymentowo i wagowo; - zapewnienie dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnej i czystej bielizny; - transportowanie bielizny samochodem posiadającym wydzieloną część brudną oraz czystą, mytym i dezynfekowanym z odpowiednią częstotliwością; - usługa pralnicza powinna być realizowana w trybie codziennym (pranie powinno być dostarczane do Zamawiającego codziennie z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni świątecznych). e) udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum ½ wartości składanej oferty; f) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie usług w okresie ostatnich 3 lat dla zakładów opieki zdrowotnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. referencje ) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia świadczonego dla zakładu opieki zdrowotnej o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; g) zagwarantują że posiadają komorę dezynfekcyjną lub będą posiadać na własność, w najmie, w dzierżawie lub innej formie albo skorzystają z usług podwykonawcy, który taką komorę posiada w okresie realizacji umowy - do potwierdzenia stosownym oświadczeniem. h) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę - zał. nr 1 do siwz; i) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia - zał. nr 1 do siwz; j) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 ppkt e) i f) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt 3 ppkt a), b), c), d), g), h), i), i j) zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony formularz cenowy - - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Aktualna polisa lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum ½ wartości składanej oferty. 7. Wykaz wykonanych a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat dla zakładów opieki zdrowotnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. referencje ) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia świadczonego dla zakładów opieki zdrowotnej o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 8. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt d) 9. Oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu posiadania komory dezynfekcyjnej na własność, w najmie, w dzierżawie lub innej formie albo korzystanie z usług podwykonawcy, który taką komorę posiadają w okresie wykonywania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych) pisemnie w cenie 15 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (budynek Dyrekcji - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.