Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Świnoujście: Usługa całodobowa, bezpośredniej fizycznej ochrony mienia i osób mieszczących się w Komedzie Punktu Bazowania Kołobrzeg i w składzie MPS Komendy Portu Wojennego w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 229713 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego, ul. Steyera 6, 72-604 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3242581, fax 091 3242309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpw.uznam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowa, bezpośredniej fizycznej ochrony mienia i osób mieszczących się w Komedzie Punktu Bazowania Kołobrzeg i w składzie MPS Komendy Portu Wojennego w Świnoujściu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa całodobowa, bezpośredniej fizycznej ochrony mienia i osób mieszczących się w Komedzie Punktu Bazowania Kołobrzeg i w składzie MPS Komendy Portu Wojennego w Świnoujściu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane w kwocie : Zadanie Nr 1 - 3.280,00 zł (słownie : trzy tysiące dwieście osiemdziesiąt) Zadanie Nr 2 - 2.440,00 zł (słownie : dwa tysiące czterysta czterdzieści).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV pkt 1 i Rozdziale VI pkt 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d)koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gosp. w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznych oraz posiadają statut SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony obiektów i konwojów broni bojowej, broni palnej maszynowej i gazowej (kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji) e)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 a i 4 b do niniejszej SIWZ]. Do wykazu, należy dołączyć następujące kserokopie dokumentów poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: licencję pracownika ochrony fizycznej, nr pozwolenia na broń, poświadczenie bezpieczeństwa, zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych f)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem listu referencyjnego do każdej usługi wykazanym w niniejszym wykazie potwierdzającego że usługa ochrony została wykonana z należytą starannością, oraz oświadczeniem Wykonawcy [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 a i 5 b do niniejszej SIWZ], g)polisa lub inny dokument ubezpieczenia (ważny do 31.12.2008 r.) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 1.000.000 zł odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z aktualnym dowodem wpłaty wymaganej wysokości składki, h)zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i)zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne j)oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej zgodnej z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ], k)oświadczenie potwierdzające zatrudnianie Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz jego przeszkolenie przez Służby Ochrony Państwa [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ], l)oświadczenie o posiadaniu jednolitego umundurowania, osobistych środków opatrunkowych oraz wyposażenia zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie mienia i osób dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ], m)oświadczenia o zobowiązaniu się zachowania tajemnicy służbowej, z którą Wykonawca zapoznał się w trakcie prowadzonego postępowania [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ], n)oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 a i 8 b do niniejszej SIWZ],
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpw.uznam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU 72-604 ŚWINOUJŚCIE, UL. STEYERA 6 Faks: 91 324-23-09.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego bud. Nr 34 - sztab KPW, pok. 206, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku ze specyfiką funkcjonowania Zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi ok. 10 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa całodobowa, bezpośredniej fizycznej ochrony mienia i osób mieszczących się w Komedzie Punktu Bazowania Kołobrzeg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczących się w Komendzie Punktu Bazowania Kołobrzeg. Służba ochronna pełniona w systemie 12-to godzinnym od godz. 07.00-19.00 oraz od godz. 19.00-07.00..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczących się w Składzie MPS Komendy Portu Wojennego Świnoujście..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczących się w Składzie MPS Komendy Portu Wojennego Świnoujście. Służba ochronna pełniona w systemie 12-to godzinnym od godz. 07.00-19.00 oraz od godz. 19.00-07.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Rozbiórka trzech obiektów budowlanych nr 34, 35, 42 w kompleksie 4310
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- Remont nabrzeża MP 71 w kk 4370
- Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
- Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Plac aktywności fizycznej - OCR od Juniora do Seniora" przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Ochrona osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.