eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Bieruń: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 229589 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192409 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu - zakres obszaru górniczego o powierzchni ok. 2 ha (uchwała jest zał. do SIWZ), przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia jako tereny: mieszkaniowo-usługowe i usługowe. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla ww. terenu został przyjęty Uchwałą Nr V/4/2007 Rady Miejskiej w Bieruniu z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie: uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Warszawskiej, Węglowej i ul. Mieszka I. II.2. Zakres usługi obejmuje, w szczególności: 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna - prace terenowe (obszar opracowania i otoczenie), b) ocena istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego wykonana w formie graficznej i opisowej. c) analiza na numerycznym modelu terenu dla obszaru opracowania, na podstawie danych ARC/INFO ASCII GRID, w zakresie: - Mapa hipsometryczna: geodezyjny układ odniesienia: 2000 (Konwersja z układu 92), wg. przedziałów ustalonych z zamawiającym, format: tif + plik nagłówkowym tfw (Word File), głębia kolorów: 8 bit, kompresja: LZW, rozmiar pixela: 1m. - Relief: geodezyjny układ odniesienia: 2000 (Konwersja z układu 92), format: tif + plik nagłówkowym tfw (Word File), głębia kolorów: 8 bit, kompresja: LZW, rozmiar pixela: 1m. - Warstwice: geodezyjny układ odniesienia: 2000 (Konwersja z układu 92), Interwał wysokościowy: co 25cm, format: shp z atrybutem wysokości (m n.pm.) dla poszczególnych warstwic. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 4 prezentacje w tym 3 w godzinach późno popołudniowych). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz przygotowanie wystąpienia o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu planu wraz rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień oraz opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 2 dni w tygodniu). 8. Udział głównego projektanta projektu planu w dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10.Wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9, a także dokonanie korekty prognozy: oddziaływania na środowisko i skutków finansowych uchwalenia planu. 11.Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - minimum 4 prezentacje, w tym 3 w godzinach późno popołudniowych). 12.Skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, Przygotowanie projektu planu do uchwalenia (część tekstowa i graficzna). 13.Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu wygenerowany poprzez program - Edytor Aktów Prawnych XML Legislator Standard w formacie .xml, płyta CD oraz 3 egzemplarze wersji papierowej, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 4 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:5000 - 5 egzemplarz, e) zapis części tekstowej oraz rysunku planu według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, w terminie 7 dni licząc od terminu określonego w poz. 4.1 harmonogramu rzeczowo - finansowego, stanowiącego załącznik do umowy. f) przekazanie ostatecznego rysunku planu (zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym) w formacie elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: *.tif wraz z plikiem nagłówkowym *.tfw (Word File) - w układzie 2000, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi, kompresja lzw (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor przeźroczysty, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itd. g) opracowań towarzyszących: - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, - analizy potrzeby opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów leśnych, a w razie potrzeby uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych - opracowanie wniosku na zmianę przeznaczenia na cele nieleśne. 14. Przygotowanie uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu planu, sporządzone na podstawie odpowiednio art. 42 ust. 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - 1 egzemplarz + płyta CD. II.3. Wykonanie prac przewiduje się etapami. Efektem końcowym będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu, zatwierdzony Uchwałą Rady Miejskiej w Bieruniu i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, z niezbędnymi opracowaniami i zgodnie z: a) uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr IV/3/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r.), b) obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności - ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz.647 z późn. zm.) c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), d) ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2011 r. Nr 163, poz. 981). II.4. Do obowiązków wykonawcy będzie należało: 1. Wrysowanie rysunku planu w oparciu o wektorową ewidencję gruntów i budynków oraz mapę zasadniczą, z zachowaniem związków przestrzennych pomiędzy poszczególnymi obiektami stanowiącymi treść planu a obiektami stanowiącymi treść map geodezyjnych (np. jeżeli linia rozgraniczająca przebieg po granicy lasu to jej współrzędne muszą być takie same jak współrzędne ewidencyjnego użytku Ls). 2. Poszczególne obiekty stanowiące treść planu muszą posiadać atrybuty opisowe: 2.1. maksymalnie 10 atrybutów dla każdego z obiektów, o treści uzgodnionej z Zamawiającym w trakcie prac projektowych. 3. Standard techniczny rysunku planu: 3.1. format wektorowy: 3.1.1. kompatybilny z oprogramowaniem: EWMAPA; 3.1.2. dopuszczalne typy obiektów geometrycznych: poligony (z atrybutami opisowymi), linie, punkty, opisy, kreskowania. Niedopuszczalne typy obiektów: łuki, okręgi, elipsy; 3.1.3. geodezyjny układ odniesienia: 2000. 3.2. forma rastrowa: 3.2.1. geodezyjny układ odniesienia: 2000; 3.2.2. format: tif + plik nagłówkowym tfw (Word File); 3.2.3. głębia kolorów: 8 bit; 3.2.4. kompresja: LZW; 3.2.5. rozdzielczość: 400dpi. 4. Standard techniczny uchwały w sprawie uchwalenia planu: 4.1. 1 egz. - xml - format lapx. 4.2. 1 egz. - doc. II.5. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: a) prezentacja projektu/koncepcji planu władzom gminy (minimum 4 prezentacje w tym 3 w godzinach późno popołudniowych), b) prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, c) prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych). d) udział przedstawiciela wykonawcy w konsultacjach społecznych w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, minimum 2 razy w tygodniu, w tym w środę w godzinach pracy urzędu. II.6. Uwagi końcowe. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOPLAN S.C. Paweł Czuczwara, Adrian Luszka, ul. Strzegomska 42j/14, 53-611 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12495,26

  • Oferta z najniższą ceną: 12495,26 / Oferta z najwyższą ceną: 15990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.