eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pod nazwą Budowa budynku dydaktycznego oraz hali laboratoryjno-technologicznej Instytutu Technologii Żywności PWSIiP w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Łomża: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pod nazwą Budowa budynku dydaktycznego oraz hali laboratoryjno-technologicznej Instytutu Technologii Żywności PWSIiP w Łomży
Numer ogłoszenia: 229569 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pod nazwą Budowa budynku dydaktycznego oraz hali laboratoryjno-technologicznej Instytutu Technologii Żywności PWSIiP w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pod nazwą Budowa budynku dydaktycznego oraz hali laboratoryjno-technologicznej Instytutu Technologii Żywności PWSIiP w Łomży. Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie obiektu Budowa budynku dydaktycznego oraz hali laboratoryjno-technologicznej instytutu technologii żywności PWSIP w Łomży, zwanego w dalszej treści obiektem, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacja projektową i prawem budowlanym, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót, terminie. Charakterystyka obiektu. Zakres opracowania obejmuje budowę budynku dydaktycznego i budynku hali laboratoryjno-technologicznej do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego wraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetycznym, telekomunikacyjnym i teletechnicznymi oraz ukształtowaniem terenu obejmującym budowę dróg wewnętrznych, parkingów i chodników oraz wjazdów z ulicy Akademickiej. Są to budynki wolnostojące, częściowo podpiwniczone, o wysokości dwóch i trzech kondygnacji nadziemnych. Budynki zespalają w całość oddylatowane łączniki. Poszczególne obiekty zaprojektowano jako układy słupowo-płytowe oparte częściowo na słupach, ścianach oraz podciągach. Stopy i ławy fundamentowe posadowione będą na kolumnach CMC. Stan surowy otwarty zaprojektowano w technologii żelbetowej wylewanej i murowanej - dotyczy ścian konstrukcyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, słupów oraz stropów, klatek schodowych oraz amfiteatralnej widowni audytorium. Konstrukcja przykrycia audytorium, forum i hali półtechniki - dźwigary stalowe. Łączniki pomiędzy poszczególnymi budynkami - żelbetowe wylewane. Podciągi, nadproża, słupy i pilastry wzmacniające w ścianach - żelbetowe wylewane. Stropodach pełny niewentylowany płaski. Podstawowe dane techniczne obiektów-powierzchnia zabudowy 3077,92m2; powierzchnia użytkowa netto 7198,05m2; powierzchnia całkowita 9238,89m2; kubatura 63677,6m3; ilość miejsc parkingowych 201m.p. Szczegółowy zakres rzeczowy został wskazany w takich dokumentach jak projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Wszystkie dokumenty pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zakres działań. Wykonawca będzie odpowiedzialny za 1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, 2. wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją usługi. W ramach czynności sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do 1. reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót; 3. sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 5. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy; 6. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót; 7. składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót, w terminie do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni; 8. sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 9. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy; 10. przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łomży i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zamawiającego; 11. uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać swą funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót oraz terminowość zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania; 12. rozliczenia końcowego inwestycji; 13. nadzór i wyegzekwowanie usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego lub częściowego; 14. udzielanie pisemnych opinii dotyczących wad przedmiotu odbioru uznanych za nienadające się do usunięcia; 15. w okresie rękojmi: branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrola usunięcia przez wykonawcę tych wad; 16. pobytu na budowie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu i na wezwanie uczestników procesu budowlanego w ciągu 24 h oraz w wyznaczonych terminach na naradach u Zamawiającego; 17. dokumentowania swego pobytu na budowie wpisem do dziennika budowy. Wykonawca zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy na czas pełnienia nadzoru następujące dokumenty: Kopię umowy z Wykonawcą robót budowlanych; Kopię kosztorysu ofertowego Wykonawcy; Dokumentację projektową wraz ze specyfikacjami technicznymi; Kopie decyzji administracyjnych. Dokumentacja, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania oferty, najpóźniej do 10.12.2009r do godz. 10:00. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Pzp Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się takiego, który: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował budowę co najmniej jednego nowego budynku - zakończonego i dopuszczonego do użytkowania wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu o wartości kosztorysowej robót budowlanych nie mniejszej niż 15 mln PLN. Za wykonawcę dysponującego potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiającego pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia uzna się takiego, który: a) dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznej, drogowej oraz specjalistą w branży geotechnicznej tj. - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista w branży konstrukcyjno-budowlanej), który musi posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista w branży sanitarnej), który musi posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista w branży elektrycznej), który musi posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista w branży teletechnicznej), który musi posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej, być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista w branży drogowej), który musi posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; - Specjalista w branży geotechnicznej, który musi posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, uprawnienia geotechniczne. Funkcję tę może równocześnie pełnić inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia geotechniczne. b) przestawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych i teletechnicznych, drogowej oraz osobie posiadającej uprawnienia geotechniczne. Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się takiego, który: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 800.000,00 PLN (słownie osiemset tysięcy złotych). Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki/konsorcja) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt.VI). e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt.V.2, pkt.V.3, pkt.V4 spełniają łącznie. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. VI SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - okresie swojej działalności, nadzorował budowę co najmniej jednego nowego budynku, który został dopuszczony do użytkowania wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu o wartości kosztorysowej robót budowlanych nie mniejszej niż 15 mln PLN brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje, że w nadzorowanej przez niego budowie występowały roboty branżowe, jak w załączonej dokumentacji technicznej tzn. budowlane, sanitarne, elektryczne, drogowe i teletechniczne. Wykaz należy sporządzić na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ podając nazwę zadania, miejsce i datę wykonania, zakres i wartość nadzorowanych robót oraz nazwę Zamawiającego. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa wyżej. Do wykazu winny być dołączone dokumenty np. protokoły odbioru końcowego robót - w formie oryginałów lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat sprawowanych funkcji, uprawnień, doświadczenia wskazanych osób. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane, przez które rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby inżynierów Budownictwa) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 PLN, tj. kwotę odszkodowania, jaka gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 11) W przypadku wskazania w ofercie części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom należy podać zakres rzeczowy tych części zamówienia - opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1) Oświadczenie wymienione w pkt VI ppkt 1) winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 2) Dokumenty wymienione w pkt. VI ppkt.1, pkt. VI.1.(ppkt. 1-5) oraz pkt. VI.3. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 3) Dokumenty wymienione w pkt VI.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Dla podmiotu wiodącego - lidera- musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez przedstawicieli (osoby uprawnione do reprezentowania firmy) wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmiot wiodący - lider - wskazany w pełnomocnictwie i przekładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w pkt VI ( tj. pkt.VI ppkt.1, pkt.VI.1-VI.3). 5) Wniesione wadium lub zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 6) Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego uczestnika konsorcjum. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI.1.1), VI.1.2), VI.1.3) i VI.1.5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty realizujące przesłanki określone w pkt.VI.1.1), VI.1.5) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy dokumentów realizujących przesłanki określone w pkt.VI.1.2), VI.1.3). 2) zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI.1.4) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy przesłany faxem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 (sekretariat Kanclerza) I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.1 Infrastruktura Uczelni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.