eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa peronów autobusowych oraz chodnika z odwodnieniem w pasie drogowym ul. Tczewskiej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Szczecin: Budowa peronów autobusowych oraz chodnika z odwodnieniem w pasie drogowym ul. Tczewskiej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 229511 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa peronów autobusowych oraz chodnika z odwodnieniem w pasie drogowym ul. Tczewskiej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa peronów autobusowych oraz chodnika z odwodnieniem w pasie drogowym ul. Tczewskiej w Szczecinie. Przedmiot zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 9 do siwz. Z dokumentami tymi powinien zapoznać się Wykonawca w celu dokonania rzetelnej wyceny zadania. Kody CPV: 45000000-7, 45233252-0, 45233222-1, 77314100-5. 2. Zawartość dokumentacji projektowej pn.: Projekt budowy peronów autobusowych oraz chodnika z odwodnieniem w pasie drogowym ul. Tczewskiej w Szczecinie, oprac. przez Biuro Projektów Drogowych Dominik Liakos, ul. Lniana 18/13, 70-777 Szczecin w listopadzie 2010 r.: 1) projekt budowlano - wykonawczy - branża drogowa, 2) projekt stałej organizacji ruchu, 3) projekt organizacji ruchu na czas budowy, 4) przedmiar robót, 5) specyfikacje techniczne - branża drogowa, 6) dokumenty i uzgodnienia, rysunki. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami, przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i warunkami określonymi w Projekcie. 2) Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 3) Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 4) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. 5) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zawiadomić poszczególnych użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest usunąć niezwłocznie ujawnione usterki, 7) Na Wykonawcy ciąży obowiązek bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U z 2010 r. Nr 185, poz. 1243). Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 8) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 9) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni lub obiektów sąsiadujących, uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, i doprowadzenia ich do stanu z dnia przejęcia frontu robót. 10) Wykonawca zobowiązany jest sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 11) Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze, niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego. 5. Wynagrodzenie i warunki płatności. 1) Za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługuje wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe powykonawcze ustalone na podstawie oferty wykonawcy oraz sprawdzonych i potwierdzonych obmiarów wykonanych robót. 2) Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wydatków wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3) Rozliczenie i realizacja zamówienia nastąpi zgodnie z Umową - załącznik nr 8 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 13.09.2011 r. do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe ZDiTM w banku PEKAO S.A. I ODDZIAŁ w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416. Zaleca się, aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione, podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną Zamawiający uzna budowę lub przebudowę lub remont chodników o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj.: - minimum 1 zagęszczarką płytową, - minimum 1 piłą do cięcia betonu, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców), W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót, wg metody kalkulacji uproszczonej wraz z podaniem: wysokości stawki roboczogodziny podstawowej, kosztów pośrednich, kosztów zakupu materiałów, zysku. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Odnośnie zmiany terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia : 1) wystąpi konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, 2) wystąpią nieodpowiednie warunki atmosferyczne powodujące konieczność wstrzymania robót w celu dotrzymania wymogów technologicznych. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku oraz dokumentów wskazujących, że zachowanie wymogów technologicznych w danych warunkach atmosferycznych jest niemożliwe (informacja o stanie pogody z Biura Prognoz), 3) nastąpi konieczność wykonania robót zamiennych, które nie powodują wykroczenia poza przedmiot zamówienia, a jedynie nastąpi zmiana sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu, zdrowiu ludzi, lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) wystąpią zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: a) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, c) odmienne od przyjętej w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) niewypały i niewybuchy, 7) wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, np. poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby c) zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło będzie niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, 8) wystąpią zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 9) wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w § 10 ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego. ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pokój 318 - III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego. ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Sekretariat - pokój 314 - III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.